Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moottorikoneistamoilta löytyy mäntäluetteloja kun vaan on mitat tiedossa mitä hakee.
EsaPeltikattomaalista puheenollen;
nyt olisi tarjolla Tikkurilan Pansarimaalia alle puoleen hintaan eli 40e / 10 l
(vai onkohan se 9 l?).
Väri Kirjo 247 PM 4/BAS 4/ BASE 4, löytyy Kirjon esitteestä.
Värikartassa lähes musta, luonnossa paskanruskea, eli ei mennytkään meidän kattoon.
Tästä riittää useampaankin runkoon, tai voihan sillä vaikka talon katon maalata,
jos arvostaa…, eh, perinteisä värejä.
Puh. 050 – 330 25 30.Kiitoksia vastauksista, eiköhän se noilla neuvoilla tarvittaessa oikenekin.
Eipäs ne renkaat sittenkään kulu tasaisesti,
oikea etunen kun alkaa olla ulkoreunaltaan loppu.
Alan sittenkin uskoa että kyseessä on vääntynyt etutukivarsi (joka sitten osaltaan sotkee myös alustansäätöä?).
Onkos moisen suoruuden tarkistamiseen mitään menetelmää?
Oikomisyritykset varmaankin vaan pahentaisi tilannetta?Tai jos kenellä on myydä hyvää oikeanpuolen etutukivartta voi tarjouksia
tehdä puh. 050 – 330 25 30 tai esa.surakka at perlos.comKyllä ne aurauskulmatkin oli ihan kohdallaan, samoin takapyörät tulee perästä suorassa linjassa. Alustan korkeus oli alun alkaen säädetty mitalla, palauttelin nyt alkuperäiset säädöt.
Tuo mieltäylentävä ajatus rungon kieroudesta tuli itsellekin mieleen, mutta silloin luulisi etu- ja takapyörien oleva kallellaan eri suuntiin?
Jarrun laahausta en enää muistanut kokeilla, mutta ei se ainakaan paljoa laahaa.
Kaipa siellä jotain on pielessä, mutta nyt alkaa mielenkiinto tältä erää loppua…..
Suuret kiitokset hyvistä vinkeistä!Automaaleja myyvistä liikkeistä löytyy silikonin poistoainetta, puhdistetaan sillä ennen maalausta.
Enpä muista ulkoa kaasarin tyyppiä sen enempää kuin suutinten kokojakaan. Uusien suutinten löytäminen taitaa olla aika hankalaa?
Besapinta OK, uusi neulaventtiili.
Jasun kommenteista päätellen varmaan kannattaisi kokeilla sitä turboputkea.
On kyllä jo toinen kaasari odottamassa asennusta mikäli ei muuten tokene.Tätä keskustelua seuratessa äkkinäinen on oppinut kaksi asiaa; tämä ns.”turbo-putki” siis lisää hiukan tehoa ja aiheuttaa talvella jäätymisriskiä ilman esilämmitystä.
Mutta mistä tunnistaa tälle putkelle tarkoitetun kaasuttimen?
Itselläni ei ko. putkea ole asennettuna, mutta nyt heräsi epäilys että pitäisiköhän olla, koska olen taistellut heikolla menestyksellä liian rikkaan seoksen kanssa.
Tosin kone käy liian rikkaalla myös tyhjäkäynnillä, joten yksin tuon putken puuttuminen ei asiaa selitä.
Onko sama kaasutin tyyppi isommalla pää-suuttimella vaiko kentien ihan oma malli? -
JulkaisijaArtikkelit