Kirjoitetut vastaukset

Esillä 9 viestiä, 76 - 84 (kaikkiaan 84)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: MIstä mäntiä? #136893

    Moottorikoneistamoilta löytyy mäntäluetteloja kun vaan on mitat tiedossa mitä hakee.
    Esa

    vastauksena käyttäjälle: Ruosteenesto ja runko #135706

    Peltikattomaalista puheenollen;
    nyt olisi tarjolla Tikkurilan Pansarimaalia alle puoleen hintaan eli 40e / 10 l
    (vai onkohan se 9 l?).
    Väri Kirjo 247 PM 4/BAS 4/ BASE 4, löytyy Kirjon esitteestä.
    Värikartassa lähes musta, luonnossa paskanruskea, eli ei mennytkään meidän kattoon.
    Tästä riittää useampaankin runkoon, tai voihan sillä vaikka talon katon maalata,
    jos arvostaa…, eh, perinteisä värejä.
    Puh. 050 – 330 25 30.

    vastauksena käyttäjälle: ohjaus puoltaa #133306

    Kiitoksia vastauksista, eiköhän se noilla neuvoilla tarvittaessa oikenekin.

    vastauksena käyttäjälle: ohjaus puoltaa #133302

    Eipäs ne renkaat sittenkään kulu tasaisesti,
    oikea etunen kun alkaa olla ulkoreunaltaan loppu.
    Alan sittenkin uskoa että kyseessä on vääntynyt etutukivarsi (joka sitten osaltaan sotkee myös alustansäätöä?).
    Onkos moisen suoruuden tarkistamiseen mitään menetelmää?
    Oikomisyritykset varmaankin vaan pahentaisi tilannetta?

    Tai jos kenellä on myydä hyvää oikeanpuolen etutukivartta voi tarjouksia
    tehdä puh. 050 – 330 25 30 tai esa.surakka at perlos.com

    vastauksena käyttäjälle: ohjaus puoltaa #133299

    Kyllä ne aurauskulmatkin oli ihan kohdallaan, samoin takapyörät tulee perästä suorassa linjassa. Alustan korkeus oli alun alkaen säädetty mitalla, palauttelin nyt alkuperäiset säädöt.
    Tuo mieltäylentävä ajatus rungon kieroudesta tuli itsellekin mieleen, mutta silloin luulisi etu- ja takapyörien oleva kallellaan eri suuntiin?
    Jarrun laahausta en enää muistanut kokeilla, mutta ei se ainakaan paljoa laahaa.
    Kaipa siellä jotain on pielessä, mutta nyt alkaa mielenkiinto tältä erää loppua…..
    Suuret kiitokset hyvistä vinkeistä!

    vastauksena käyttäjälle: 2-kurkkuisen neulaventtiili #133266

    Terve,

    oheisesta osoitteesta kannattaa kysellä.

    info@freetechnics.fi

    Esa

    vastauksena käyttäjälle: Maalaus #132344

    Automaaleja myyvistä liikkeistä löytyy silikonin poistoainetta, puhdistetaan sillä ennen maalausta.

    vastauksena käyttäjälle: Vauhtipyörä #132270

    Enpä muista ulkoa kaasarin tyyppiä sen enempää kuin suutinten kokojakaan. Uusien suutinten löytäminen taitaa olla aika hankalaa?
    Besapinta OK, uusi neulaventtiili.
    Jasun kommenteista päätellen varmaan kannattaisi kokeilla sitä turboputkea.
    On kyllä jo toinen kaasari odottamassa asennusta mikäli ei muuten tokene.

    vastauksena käyttäjälle: Vauhtipyörä #132265

    Tätä keskustelua seuratessa äkkinäinen on oppinut kaksi asiaa; tämä ns.”turbo-putki” siis lisää hiukan tehoa ja aiheuttaa talvella jäätymisriskiä ilman esilämmitystä.
    Mutta mistä tunnistaa tälle putkelle tarkoitetun kaasuttimen?
    Itselläni ei ko. putkea ole asennettuna, mutta nyt heräsi epäilys että pitäisiköhän olla, koska olen taistellut heikolla menestyksellä liian rikkaan seoksen kanssa.
    Tosin kone käy liian rikkaalla myös tyhjäkäynnillä, joten yksin tuon putken puuttuminen ei asiaa selitä.
    Onko sama kaasutin tyyppi isommalla pää-suuttimella vaiko kentien ihan oma malli?

Esillä 9 viestiä, 76 - 84 (kaikkiaan 84)