Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@eki wrote:
Raati ottaa asian hoitaakseen. Tästä oli juttua jo viime vuoden puolella mutta asiaa siirrettiin eteenpäin taloudellisista syistä sillä vanhojen filmien digitointi on suhteellisen kallista. Tämänhetkinen tilanne mahdollistaa tehtävän hoitamisen.
t. erkki
Niin aika hurjalta tuntui tuo vuosi 2012: Pankkitilin alku- 40928,- ja loppusaldo 6126,-. Miinusta 34802,-
Omasta hyllystä käytetyt käpälämallin paineasetelma ja tuommoinen kuppimallinen kytkinlevy. Paikallaan ollut painelaakeri meni takaisin.
Eikös tähtiasetelmassa pitäisi olla se ohuella huulloksella oleva laakeri? Nyt paikallaan olleessa asetelmassa oli syvät urat laakerin kohdalla.
Harjoittelijapoika jäi kasailemaan Tiinan peltejä, on se vaan niin helppoa 2CV:n kanssa. Kuskia en ehtinyt näkemään, kun töissäkin pitäisi vielä ehtiä käymään.Timo
Siellä se nosturilla pötkötteli. Harjoittelija purkamassa. Tähtiasetelma näyttää olevan paikoillaan, kun peilillä alakautta kurkisteli.
Lokasuojat oli irroitettu ja putsari poistettu. Pitää käydä aamulla neuvomassa. Taitaapi olla pajalla vielä maanantainakin.Soittelin korjaamopäällikölle ja menen katsomaan potilasta joko tänään tai sitten huomen aamulla. MHM kertoili, jotta siinä saattaa olla vapaakytkin.
Olivat tilannet kytkimeen osia, en tiedä mitä. 6:n keskipakokytkin on mielestäni käpälämallin paineasetelmalla onko näin?
Jos keskipakokytkin on hajalla lienee helpointa vaihtaa vauhtipyörä. Kaveri oli haahuillut eilen illalla autoliikkeen pihalla, Apua-Helppikin ilmeisesti löytyy.
Kumma vaan ettei osannut soittaa kellekkään harrastajalle. Olisi jo takaisin tienpäällä.Timo
Saako moottorin numerosarjasta irti infoa? esim. valmistuspäivää yms.
Kilisevä originaali on A06 635 n:o 0909535644 ja kasasta arvottu vaihtomoottori on
A06 635 n:o 0904036901.15.7.2012, 18:15 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152582Eikös se ole Suomalainen toimintamalli, että pidetään kiinni aikatauluista, eikä lipsuta.
Alppien alapuoli ja Ranska voisi sitten ottaa siitä vähän malllia.Ulkokuoret tehtiin viimeksi 110 mm rst-viemäriputkesta. Ulkomitta 110 mm, seinämänpaksuus 1 mm ja sileää sisältä.
Sopivan ohutta, ei tule painoa liikaa.http://www.serres.fi/fileadmin/pdf/Bl_cher_esiteet/Serres-RT.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Aika hyvin löytyy osia, kun lokarit, luukut ja peräpään pellit löytyy tarvikkeena.
Pakun tekemiseen ei enää tarvitse kuin katto-osan ja takaovet.
http://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/AK-AZU/Hintere-Karosserieteile/ANR90889/” onclick=”window.open(this.href);return false;@MoA wrote:
Jätän väliin tohon Apuva-help ilmoon ihan virallisesti tässä, koska s-postilla koitetaan “pakolla” tulemaan 🙂
Jos Raati olisi pyyntöä esittämässä, niin tottakai olisin mukana.
Nyt mennään väärällä tavalla.
T: Marko Aronen
Eiköhän Apua-Helppiä julkaise Suomen 2-CV Kilta ry, jonka toimintaa ohjailee korkea Raati. Tämän Raadin alla toiminee Apua-Help työryhmä,
ne harvalukuiset ihmiset, jotka uhraavat Apua-Helpin toimittamiseen järjettömän määrän vapaaehtoisia talkootyötunteja.“Halutessasi nimesi mukaan listalle, täytä sähköinen ilmoittautumiskaavake osoitteessa…”
Ei tuossa kyllä mitään pakottamista minusta ole. Sähköpostilla muistutetaan mahdollisuudesta olla Helpissä.Olemme olleet saamassa ja antamassa apua Helpin kautta, ja meilläpäin se tarkoittaa yleensä satojen kilometrien avustusreissua trailerin kanssa.
Viimeksi tänä kesänä.Tsemppiä ja jaksamista Apua-Help työryhmälle, Te teette hienoa työtä.
2 CV kaikkien ja kaikki 2 CV:n puolesta, ja kiltatoverin etu ennen omaa etua.
Timo Lassila
“Jos ylittää Suomen rajan autolla, jonka rekisteröintitodistuksessa ei ole omaa nimeä auton omistajana tai haltijana, on oltava mukana kansainvälinen valtakirja ajoneuvon omistajalta.”
Tuliko mieleen tämmöisen tarve? Jos ei niin toivottavasti ei pysäytellä ratsioissa, voi olla vähän selittelemistä.
Kokeileppas uutta vilkkurelettä. Minulla rele uupui lopulta niin, että vilkku toimi enää vain katkaisijaa heiluttelemalla.
Risteysajossa toki hieman vaivalloista.-Timo
@AK-65 wrote:
onko niiden ovien mukana siellä Oulussa lukot ja lasit ja lasien peltikehykset?
Täydelliset ovet laseineen, lukkoineen ja verhoiluineen.
Lasien peltikehykset puhallettiin myös.Ovet on purettu ja soodapuhallettu. Pelleiltään ovat todella hyväkuntoiset, ainoastaan joitain pieniä kolhuja.
Kumitiivisteet olivat haurastuneet täysin, uudet kannattaa laittaa hankintalistalle.
Palautellaan ovet jonkin kiltatapahtuman kautta 2CV-kuriiripostina.-Timo & Jamppa
Voisiko mekaaninen latauksensäädin aiheuttaa jännitteen vaihtelua, jolloin valot välillä kirkastuvat ja taas himmenevät.
-Timo
Mihinkäs ne perustelut jäi?
-
JulkaisijaArtikkelit