Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
No nyt toimii. Irrotin se kojetaulun ylämuovin ja ratin niin tuli tilaa. Mittariston yläreunassa oli juurikin nuo Jasun mainitsemat klipsut. Avasin ne ja raotin lasia yläreunasta niin sain mattoveitsen terällä nuo irronneet pinnoitteet pois viisarin edestä. Nyt tuntui toimivan. En olisi kyllä ilman tuota Jasun kertomusta, jossa viisari otti kiinni lasiin,tajunnut tutkia tarkemmin.
Oikeassa olit Jasu. Katsoin mittaria tarkkaan ja huomasin että mittarin alaosassa jossa made in France tekstin kohdalla on onko tuo nyt tarra vai maali käpristynyt ja viisarin alaosa ottaa juuri tuohon kiinni 40 vauhdissa. Tuossa on se nelkun mittaristo. Onko tuossa tuo lasi irrotettavissa?
Vielä lisäyksenä sen verran että onko vika todennäköisesti vaijerissa kun nopeusmittari pysähtyy 40 ja pysyy siinä hievahtamatta kunnes nopeus laskee taas alle 40 ? Vai onko mahdollista että mittarissa on vikaa?
Kiitoksia taas Jasulle asiantuntevista neuvoista. Helpottaa aina omaa tekemistä kun ei tarvitse kaikkea kokea kantapään kautta…
Lisäsin taakse koukut niin nyt saa myös ihan taka asentoonkin kiinni.
No nyt selvisi! Kiitos. Eli ihan taakse asti siis ei voi kattoa avata ?
<!–more–>No on ihan kiitettävästi kyllä sulla laatikko kestänyt.
No se putosi se pala eikä sitä mistään löytynyt. Ehkä 3 mm pitkän mallinen pala.
Propussa oli tuota sakkaa tuon muutaman millin.
M
Kiitos hyvistä neuvoista. Taidan nyt jättää puolan vaihtamatta kun ei tuossa ole ainakaan vielä mitään vikaa. Ei ehjää kannata korjata vai miten se sanonta kuuluu.
Kysyin muuten tuolta 123 sytkän valmistajalta niin 3 ohmia on puolan ensiöpiirin suositus . 1 ohm ehdoton minimi. Tiedoksi vaan jos joku joskus asiaa miettii.
No eihän tuo sitten ole edes vanha vielä kun tuohon Riston käyttämään vertaa..
Täytyy alkaa tuota 24/21 mallia kunnostamaan. Siihen kun löytyy itseltä enemmän osia.
Katsoin tuossa pikaisesti niin yhdessä 24/21 kaasarissa ainakin oli muuten tiukka akseli paitsi päittäis välystä oli.
Kiitos tiedoista. Nyt selvisi
Tuossa kun on moneen kertaan vaihdettu suuttimia niin ei tiedä mikä on alkuperäinen. Numerotkaan ei ollut enää luettavissa…
-
JulkaisijaArtikkelit