Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mikä tuon by pass suuttimen tehtävä on?mihin se vaikuttaa?
Löysinkin jo ohjeet tuosta korjausoppaasta. Mutta miten jos haluan rikastaa seosta niin rikastuuko se kun kääntää ruuvia auki päin ? Vai juuri toisinpäin?
Tässä vähän parempi ulko kuva. Ulkoa vielä kesken. Tässä kuvassa juuri lähdössä rekisteröimään tuota hinattavaksi laitteeksi n.kuukausi sitten. Nyt ei tarvitse enää katsastaa vaikka jarrullinen kärry onkin.
Tuossa vähän ulkokuvaa
Ok.Täytyy miettiä, jos päädyn vaihtamaan sen niin onko uuden Stefan asennuksessa mitään erityisiä niksejä? Siis tuon kampuran.
Kuvassa ei näy kun pyyhin mutta tuolla puslan reiässä oli asennus rasvat . Kysyin vielä koneen myyjältä niin sano et sit jos siellä on harmaata rasvaa niin sitten on vaihdettu kumpikin. Sano et siitä on sen verran aikaa ettei tarkkaan muista.
Tuossa näyttäisi olevan pusla. Tuosta kampuran stefasta ei ollut varmuutta onko vaihdettu. Saattaa kuulemma olla et on vaihdettu. Tuolla reiässä missä puslakin on oli vaseliiniä. Ihan kuin olisi vaihdettu. Saman väristä vaseliiniä oli myös stefassa.
Joku femann merkkinen stefa.miten tuo pusla vaihdetaan?Niin ja siis kampiakselin taka stefa pitää kanssa vaihtaa. Onnistuuko ilman jotain erikoistyökalua?
Ok. Täytyy yrittää jostain löytää järkevään hintaan.
Joo koko paketti on tarkoitus vaihtaakin. En tiedä mitä sitten tarkoittivat että on eri korkuisia.
Joo aivan oikein. Sieltä löytyikin nimi Teemu Eerola 1972
Tai no ei edes hirveän kovaa tarvitse jarruttaa…
Huomasin tuossa sylinterin alareunassa tuollaisen numerosarjan. Onko kyseessä joku valmistenumero vai sylinterin halkaisija tms.?
Kiitos niinpä onkin
Huomasin tämän vanhan ketjun ja alkoi kiinnostamaan onko nuo maahantuontilistat jossain netissä nähtävissä? Vai mistä ne oikein näkee?
-
JulkaisijaArtikkelit