Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 66)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Nelkun öljynpaine anturi #279288

    No tarvikemittareille/anturille on tuo 1/8 kierteellä oleva yleinen. Merkkikohtaisina toki löytyy vaikka millä kierteellä. En ainakaan löytänyt kuin yhden yleismallin anturin mittaria varten ja hinta n.100€.

    vastauksena käyttäjälle: Nelkun öljynpaine anturi #279279

    Kiitos. Eli ei käy normi anturien kierteet kun ne on yleensä 1/8″unf

    vastauksena käyttäjälle: Nelkun öljynpaine anturi #279275

    Osaako joku sanoa mikä kierre tuohon sopii?

    vastauksena käyttäjälle: Ei käy kunnolla #279268

    Eli nyt käy ihan hyvin paitsi kun todella hitaasti jos alkaa kaasua painamaan niin silloin hieman yskii alussa. Muuten toimii niinkuin pitääkin ainakin tuossa paikalla ollessa. Pitää hakea koe kilvet niin voi testata ajaessa. Kiihdytyspumpun kalvo oli kyllä ehjä mutta kovettunut niin vaihdoin sen. Kärkien vaihdon jälkeen alkoi käynnistymään hyvin. Varmaan tuo uusi kalvo tekee sen että ei yski enää kun painaa nopeasti kaasua. Oikeastaan alkoi itsestään vaan toimimaan. Sytyn säädin juurikin tuolla tapin lampun avulla. Se on ihan mukava kun muutkin arvailee mikä voisi olla vialla.

    vastauksena käyttäjälle: vanhan ajan vahva katto -67 #279217

    Kyllähän tuo toisaalta voisi kiinnostaa kun on kuitenkin vanha kunnon katto oltiin aiemminkin yhteydessä. Minkälaista korjausta vaatii? Pitääkö siis ommella jotain ? Ompelu hommat ei oikein luonnistu…

    vastauksena käyttäjälle: Ei käy kunnolla #279182

    Tarkennuksena se et käy hyvin tyhjäkäyntiä.

    vastauksena käyttäjälle: Ei käy kunnolla #279180

    Joo eli käyntihäiriöt jatkuu… Kärjet ja kondensaattori on vaihdettu. Kärkiväli ja sytty säädetty. Kaasari putsattu ja uusi kiihdytyspumpun kalvo laitettu. Huomasin että kaasarin korjaussarjan mukana tulevat suuttimet on erikokoisia kuin vanhat. Ainakin tuo sivulle tuleva suutin on pienempi kuin vanha. Neulaventtiilistä en tiedä kun en vielä ehtinyt avata kaasarin kantta uudestaan. Eli uusilla ei käynyt kovin hyvin. Tuon sivussa olevan vaihdoin vanhaan, ei vaikutusta. Neulaventtiili siis on vielä uusi. Vanhassa merkintä 1.3 uuden koosta ei siis tietoa. Uudessa sivuun tulevassa suuttimessa merkintä 41. Vanhassa 47 . Pienillä kierroksilla käy röpöttämällä.Tulpat uudet mutta pienen paikallaan käytön jälkeen melko mustat.Lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja kuumana. Kaasari on solex34 pics 6

    vastauksena käyttäjälle: Hammastangon välys #279117

    Onko raidetangonsisäpään irrottamiseen mitään vinkkiä silloin kun koko paketti on autossa kiinni? Ei ihan suosiolla irronnut

    vastauksena käyttäjälle: Kipinä hukassa #279116

    Käyntihäiriöt loppui kun laitoin uudet kärjet ja kondensaattorin sekä säädin sytytyksen. Oli todella paljon pielessä, ihme että kävi millään tavalla.

    vastauksena käyttäjälle: Kipinä hukassa #278957

    Uudet kärjet ja kondensaattori pitäis tulla ensi viikolla. Voiko tuo kondensaattorin vika tehdä sen ettei tule välillä kipinää ollenkaan?

    vastauksena käyttäjälle: Kipinä hukassa #278951

    Siihen en koskenut ollenkaan. Hienolla hiomapaperilla vaan vähän pyyhkäsin kärkiä. Nyt yhtäkkiä tuleekin kipinä ja käynnissä ollessa kipinöi aika lailla kärjissä…

    vastauksena käyttäjälle: Puhaltimen irroitusohje. #278943

    Hyvä neuvo. Puhallin irtosi melkein heti.

    vastauksena käyttäjälle: Hammastangon välys #278937

    Kiitos kattavasta vastauksesta.

    vastauksena käyttäjälle: Hammastangon välys #278924

    Ja 2cv4 71″ kyseessä

    vastauksena käyttäjälle: Ei käy kunnolla #278920

    Nyt kyllä toimii ihan kohtuullisesti. Jos kaasun runttaa nopeasti pohjaan niin vähän meinaa yskiä mutta normaalisti jos kaasua painelee niin toimii. Lähtee myös normaalisti käyntiin kylmänä ja kuumana. Kärjetkin voi ilmeisesti tuollaista aiheuttaa.

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 66)