Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 103)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 652 i #167609

    Nyt joutuu skooppikaupoille.

    Ei löydy vikaa lankusta ei kytkennöistä. OhjausFETti tuli vaihdettua toiseen, ei auta. Mullahan on myös Microsquirt hyllyssä, mutta oli sille jotain ihan muita suunnitelmia. Sitäpaitsi sehän olis vähän kuin luovuttais 😉

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167606

    Jo selvis miksei lähde tulille, eli suuttimien ohjaus ei tunnu toimivan. Olen onnistunut rikkimoon jotain levyltä. Eikun tutkimaan…

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167605

    Jasua ja Akailea myötäilemällä, orkkisosia ei ole, ja kaasarilla otti kiekkoja. Alan uskoa että monopointti tosiaan ei ollut ongelma. Tällä megasquirtilla ei ole ohjattu myöskään mitään moottoria, joten tässä voi joutua vielä kolvihommiinkin 😆

    Mutta on hienoa, kun on lajitovereita hengessä mukana näin edes netissä, niin ei pääse heti lannistumaan heh!

    Pitää virittää homma niin että yks suutin ruiskuttaa ohjauksesta pulloon, takas perusteisiin. Bensaa ja kipinää kun löytyy niin pitäs soida.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167599

    Laitan projektitiedoston tulemaan kun käyn tallilla. Tossa tulikin hyviä juttuja Jasulta. Suuttimet on muuten uudet. Toi cranking rpm on vähän kinkkinen juttu. Oikeesti se on varmaan reilu 300 mutta nyt kun palotiloissa tapahtuu jotain niin se tietty nostaa kiekat n.600. Softa sitten menee edestakas cranking-ase, riippuen siitä mihin rajan on asettanut.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167597

    Toi skooppi vois kiinnostaakin, pitää soitella.

    Mulla on siis uusin ms2extra koodi ja säätöohjelmana Tunerstudio. Olikohan noi .msg filut Megatune spesifisiä? Suuttimet on samassa pankissa kiinni. Pitää vielä varmistaa että sitä soppaa tulee oikeasti.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167593

    Toi rempattu startti pyörittää ihan hulluna. Olen yrittänyt googlettaa noiden iwp064 suuttimien speksejä, huonolla menestyksellä. Alan epäillä että mulla on suuttimien opening time ja voltage correction arvot pielessä. Pitää arpoa niitä seuraavaks. Kun olis o-kooppi…

    Juu, snail:istä löysin Jasun screenshotit.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167591

    Ei millään lähe tulille… Tässä setissä on kyllä jotain perustavaa laatua pielessä. Ei auta kuin tahkota asetuksia läpi, niin ehkä se oikea kombinaatio vielä löytyy.

    Bensapuolen ongelmalta kyllä vaikuttaa.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167590

    Tulipas teknisen näköinen kaasuvipu:

    Ja nyt on 187 suuttimet kannen vieressä:

    Ei vielä lähtenyt käyntiin, mutta lupaa kovasti. Melkein jaksaa käydä. Huomenna jatkuu… Pitää hommata jotain putkea jatkoks lämmönvaihtimille, että saa lambdan näyttämään jotain järkevää.

    Samaan aikaan saa harrastaa kuljinta, meinas palaa koko vehje kun jarruvalon + meni maihin. Ei palanut sulake heti. Nyt jarruvalo jää välillä palamaan ja vasen etuvalo syttyy kun painaa jarrua eikä valot ole päällä. Jarru -ja ajovaloilla on omat releet. Ja eivät ole minun asentamat. 🙄 Pitää käydä läpi, onneks ei mahdu talliin.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167589

    Nyt ois suuttimet, holkkeja odottelen sorvaajalta. Tuli sitten vähän yläkanttiin eli 186:set. IWP runko eli sopii noihin ducatin läppärunkoihin kun heivataan vanha imusarja 😈

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167582

    Oliskohan citikan 1.6:ssa tommoset 148cc/min? Tässähän ilmeisen helppoa on sössiä homma liian isoilla suuttimilla. Tommoset 148 varmaan riittää hyvin. Bensakiskon Jasu vissiin teki bexin osasta. Sit vaan sorvais sopivat holkit hitsattavaks imusarjojen juureen…. Citikka varaosat varsinkin käytettynä vois olla sopivassa hintaluokassa.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167579

    Vinkkejä mistä löytyis ruiskusuuttimia 2kpl(170-200 cc/min)+bensakisko otetaan vastaan…

    Tai paremminkin, missä prätkässä tai autossa olis pienehkö boxermoottori(ruisku)?

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167578

    P…a kaasari paikalleen ja korkista vielä lisää bensaa kaasariin niin hörähtää… Eli olen taipuvainen uskomaan että tää setti ei toimi. Ruiskusuuttimet pitää saada imuvenan viereen 😥

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167577

    Kyllä niitä venavälyksiä on hierottu. Luulen että sytkä on aika hyvin kohdillaan. Toi kaasari on kyllä hyvä idea!

    Ruiskusta tulee komea suihku…. suoraan imusarjan pintaan…

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167575

    Läppäri pimeni sitten kesken säätöyritysten 😈 prkl. Heh muutenkin alkaa epäilyttää tuo TB-konstruktio… Voipi tosiaan olla niin, että ne suuttimet pitää viedä sinne imuventtiilin viereen. Käyköhän tässä nimittäin niin, että startatessa virtaus on niin pientä imusarjassa, että bensa jää imusarjan keskelle. Ainakin sitä tulee runsaasti siitä ylivuotoreiästä. Tulpat ei ole silti kosteat varsinaisesti.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167574

    Jo tulvikin imusarjan pohjassa olevasta reiästä. Muisti palailee pätkittäin ja luulen että onkelma on noissa puolan arvoissa. Pitää kaivaa arvot vanhasta projektista parin vuoden takaa. Sillon oli poljinkäynnistys 😈 aina vaan vähän hörähti. Oli meinaan paikat kipeenä.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 103)