Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 103)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 652 i #167572

    Juu strobo on hyvä. Sitten pääsee hieromaan puolan “characteristic”-arvoja, vielä aika hakusessa.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167570

    Asetuksia haetaan… Lupailee kovasti mutta ei jaksa käydä. Soppaa saa, mutta kipinä ei taida tulla oikeassa kohdassa, pitää mitata hall-anturin paikka uudelleen.

    Lambda näyttää myös väärin koska ei ole pakoputkistoa vaan pelkät lämmönvaihtimet.

    Lystiä on 😀

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167569

    Enpä ollut tuota nähnyt. Kovin kävi laihalla, tais olla säätöhommat aluillaan.

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167567

    Homma etenee pikkuhiljaa…

    Onni on puhdas kampura-triggeritieto hall-anturista: (käppyrä alarivissä)

    Kaikki paitsi lambda ja bensaletkut kytketty.

    Megasta kaks trankkua rikki, väärä bensapumpun kytkentä pari vuotta sitten testaillessa 😳

    Savut lähenee….

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167566

    Monopointista lähdetään.

    Noita komponentteja on esim. Ebay pullollaan. Ostin ebaystä pikku-ducatin läppärungot(2 kpl) 90 dollarilla. Uudenveroiset. Pelkät suuttimet 300-400 eur/kpl uutena…

    vastauksena käyttäjälle: 652 i #167564

    Juu visan imusarja on. Ja meinasin käyttää vauhtipyörän omaa tappia. Ekaan versioon ei tule ajoitettua bensansyöttöä. Yritän pitää homman niin yksinkertaisena kuin mahdollista, ainakin aluks.

    Vauhtipyörän kehä on vaihdettu eli kutosen startti on tulossa… Suuttimien sijoitus kannen viereen noin kuin kuvassa lienee paras. Nyt on vaan niin isot suuttimet että aluks mennään yhdellä suuttimella (330 ml/min). Suutin on kaasarimaisen kaukana palotiloista, mutta näkeepähän näidenkin viritysten eron sitten kun sopivat pienemmät suuttimet löytyy.

    vastauksena käyttäjälle: SIIRRETTY SEKALAISTA (annetaan 4 vannetta) #167343

    Kehä on vaihdettu. Tota ropellipohjaa salaisesti toivoin että onnistuu 8)

    vastauksena käyttäjälle: SIIRRETTY SEKALAISTA (annetaan 4 vannetta) #167340

    Tuopa ei tullutkaan mieleen… Tosin tässä on 9.5 puristukset, vaatii tosiaan vääntöä. Kytkinkoppaan saan harjoiteltua hall-anturin ripustusta myöskin… Pitänee laittaa EFIprojekti-threadi jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.

    vastauksena käyttäjälle: SIIRRETTY SEKALAISTA (annetaan 4 vannetta) #167338

    Hyvä tieto! Tarvitsen kytkinkoppaa vain startin kiinnitykseen konepukissa käyttöä varten. Visassa kun ei ole veiviä…

    vastauksena käyttäjälle: talvirenkaat #167266

    Ok, misukoita näyttäs rahalla saavan. Männävuosina jokunen firma on hankkinut ilmeisesti kokeilumielessä muunkinmerkkisiä, vielä ei ole näkynyt mainoksia…

    Kitkoja esim. http://urly.fi/3iL , pitänee vielä arpoa. Nastat on kyllä hyvät just sillon yhden kerran kun se jäätikkä yllättää.

    Vanhoista renkaista, mulla D-mallissa takarenkaat, en edes kehtaa sanoa miltä vuosikymmeneltä. Hankinnassa….

    vastauksena käyttäjälle: 652 kampiakselin stefat #167243

    57,5x70x10

    Franzosen sivulla kaupataan kutosen stefaa myös visaan, joka olis 59x69x10….

    vastauksena käyttäjälle: 652 kampiakselin stefat #167241

    Etummainen on vissiin sama kuin kutosessa, takastefa erilainen. Yhtäkaikki Sitroselta löytyi vielä. Visa-specifisen stefan valmistus ilmeisesti lopetettu eli jatkossa tähän joutunee hommaamaan korvaavan tuotteen jostain….

    vastauksena käyttäjälle: 652 kampiakselin stefat #167238

    Ok, eli pitäis olla perussettiä. Vähän kävi jo mielessä, että mitenköhän harvinaisia nää on.

    vastauksena käyttäjälle: En ole harjoitellut vielä tarpeeksi #166186

    😀 koettelee muttei hylkää. Tunne kuulostaa kovin tutulta. Viime kesän satoa: D-mallin kansipahvi antoi periksi(vedet pakoputkesta pihalle), prätkä-Trumpasta katkes kampiakseli matkalla Britti-Ralliin ja heti perään perämoottorin potkurin keskiö petti ja rikkoi potkuriakselin “ripustuksen”. En malta odottaa mitä tuleva kesä tuo tullessaan.

    vastauksena käyttäjälle: Visan koneen sytytys #166103

    Staattinen ennakko Visassa 2° enemmän mutta vastaavasti maksimiennakko pienempi…. Tuskin mitään rikkoo, mutta mahtaako olla mitään saavutettavissa? Nokkien arvot lienee oleellisempia.

    Väkisin tulee tässä mieleen että minkä säätäjän Megasquirt-maailma Akailessa menettääkään!!
    Tuolta tai ostetaan-osiosta Megasquirt:
    http://www.finsquirt.net/forum/viewforum.php?f=9&sid=e2624ca5003365dac7b1293d4de20f1c

    Sillä sitten otetaan käyttöön pelkkä sytytyksen ohjaus. Kampiakselin asennon tunnistuksen voi toteuttaa melkein miten vaan, vaikka savumerkeillä 😀 Alipainetieto imusarjalta ja käytettävissä täysin muokattavissa oleva 3d-kartta sytytysennakolle.

    Puhumattakaan kun lisää lämpöanturit kanteen ja ilmanputsariin imuilmanlämmölle, niin voi määrittää lisää ennakkoa kylmälle koneelle ja pienempää ennakkoa kuumalle imuilmalle…. 😯

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 103)