Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Juu strobo on hyvä. Sitten pääsee hieromaan puolan “characteristic”-arvoja, vielä aika hakusessa.
Asetuksia haetaan… Lupailee kovasti mutta ei jaksa käydä. Soppaa saa, mutta kipinä ei taida tulla oikeassa kohdassa, pitää mitata hall-anturin paikka uudelleen.
Lambda näyttää myös väärin koska ei ole pakoputkistoa vaan pelkät lämmönvaihtimet.
Lystiä on 😀
Enpä ollut tuota nähnyt. Kovin kävi laihalla, tais olla säätöhommat aluillaan.
Homma etenee pikkuhiljaa…
Onni on puhdas kampura-triggeritieto hall-anturista: (käppyrä alarivissä)
Kaikki paitsi lambda ja bensaletkut kytketty.
Megasta kaks trankkua rikki, väärä bensapumpun kytkentä pari vuotta sitten testaillessa 😳
Savut lähenee….
Monopointista lähdetään.
Noita komponentteja on esim. Ebay pullollaan. Ostin ebaystä pikku-ducatin läppärungot(2 kpl) 90 dollarilla. Uudenveroiset. Pelkät suuttimet 300-400 eur/kpl uutena…
Juu visan imusarja on. Ja meinasin käyttää vauhtipyörän omaa tappia. Ekaan versioon ei tule ajoitettua bensansyöttöä. Yritän pitää homman niin yksinkertaisena kuin mahdollista, ainakin aluks.
Vauhtipyörän kehä on vaihdettu eli kutosen startti on tulossa… Suuttimien sijoitus kannen viereen noin kuin kuvassa lienee paras. Nyt on vaan niin isot suuttimet että aluks mennään yhdellä suuttimella (330 ml/min). Suutin on kaasarimaisen kaukana palotiloista, mutta näkeepähän näidenkin viritysten eron sitten kun sopivat pienemmät suuttimet löytyy.
Kehä on vaihdettu. Tota ropellipohjaa salaisesti toivoin että onnistuu 8)
Tuopa ei tullutkaan mieleen… Tosin tässä on 9.5 puristukset, vaatii tosiaan vääntöä. Kytkinkoppaan saan harjoiteltua hall-anturin ripustusta myöskin… Pitänee laittaa EFIprojekti-threadi jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.
Hyvä tieto! Tarvitsen kytkinkoppaa vain startin kiinnitykseen konepukissa käyttöä varten. Visassa kun ei ole veiviä…
Ok, misukoita näyttäs rahalla saavan. Männävuosina jokunen firma on hankkinut ilmeisesti kokeilumielessä muunkinmerkkisiä, vielä ei ole näkynyt mainoksia…
Kitkoja esim. http://urly.fi/3iL , pitänee vielä arpoa. Nastat on kyllä hyvät just sillon yhden kerran kun se jäätikkä yllättää.
Vanhoista renkaista, mulla D-mallissa takarenkaat, en edes kehtaa sanoa miltä vuosikymmeneltä. Hankinnassa….
57,5x70x10
Franzosen sivulla kaupataan kutosen stefaa myös visaan, joka olis 59x69x10….
Etummainen on vissiin sama kuin kutosessa, takastefa erilainen. Yhtäkaikki Sitroselta löytyi vielä. Visa-specifisen stefan valmistus ilmeisesti lopetettu eli jatkossa tähän joutunee hommaamaan korvaavan tuotteen jostain….
Ok, eli pitäis olla perussettiä. Vähän kävi jo mielessä, että mitenköhän harvinaisia nää on.
😀 koettelee muttei hylkää. Tunne kuulostaa kovin tutulta. Viime kesän satoa: D-mallin kansipahvi antoi periksi(vedet pakoputkesta pihalle), prätkä-Trumpasta katkes kampiakseli matkalla Britti-Ralliin ja heti perään perämoottorin potkurin keskiö petti ja rikkoi potkuriakselin “ripustuksen”. En malta odottaa mitä tuleva kesä tuo tullessaan.
Staattinen ennakko Visassa 2° enemmän mutta vastaavasti maksimiennakko pienempi…. Tuskin mitään rikkoo, mutta mahtaako olla mitään saavutettavissa? Nokkien arvot lienee oleellisempia.
Väkisin tulee tässä mieleen että minkä säätäjän Megasquirt-maailma Akailessa menettääkään!!
Tuolta tai ostetaan-osiosta Megasquirt:
http://www.finsquirt.net/forum/viewforum.php?f=9&sid=e2624ca5003365dac7b1293d4de20f1cSillä sitten otetaan käyttöön pelkkä sytytyksen ohjaus. Kampiakselin asennon tunnistuksen voi toteuttaa melkein miten vaan, vaikka savumerkeillä 😀 Alipainetieto imusarjalta ja käytettävissä täysin muokattavissa oleva 3d-kartta sytytysennakolle.
Puhumattakaan kun lisää lämpöanturit kanteen ja ilmanputsariin imuilmanlämmölle, niin voi määrittää lisää ennakkoa kylmälle koneelle ja pienempää ennakkoa kuumalle imuilmalle…. 😯
-
JulkaisijaArtikkelit