Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mulla edelleenkin 105 ykköskurkussa ja 100 kakkoskurkussa… En vaihtanut kakkoskurkun suutinta takaisin 110:een koska lambdan mukaan seos on loistava 100:n suuttimella. Joku siellä helisee, todennäköisemmin risat lämmönvaihtimet kuin venttiilit….
Tarkoitatko staattista ennakkoa vai strobolla katsottua ennakkoa? Eikös visassa ole elektronisesti säätyvä ennakko ❓
Kuulostaa että menee liian rikkaalle. Olikos sulla turboputki? Kunhan saan ostetua hyväkuntoiset lämmönvaihtimet jostain, niin voisin lainata lämmönvaihdin/lambda-pakettia, niin saat varmuuden seoksista. Seosruuvin säätö varsinkin on tosi näppärää sen avulla…
Akaile: se kakkoskurkun suutin olikin 110. Vaihdoin sen 100:seen, ja nyt kuuluu venoista helinää…. Pitänee vaihtaa 110 takas. Moposportista saa sekä 1-että-2-kurkun suuttimia.
Matso on niin oikeassa. Mulla vaan on liikaa rautoja tulessa (seli seli) että kerkeis tuohon alkaa. Mutta tässähän olis näppärälle bisness-idea. Suomen markkinoiden kyllästyttyä netin kautta levittäytyminen maailmalle. Tekeeköhän täällä härmässä näitä kukaan vahvasta materiaalista?
Pidän itseäni TI-miehenä, mutta tässä on kyllä amatöörillä aika monta mokan paikkaa… Mutta epäilyksen siemen on kyllä kylvetty 😆
Ihan periaatteesta pitäis pientä tukea (Entendach).
Varmasti hiljenee runsaasti tässä tapauksessa, laittoi minkä katon hyvänsä. Rätistä puuttuu nyt mm. nepparit mitkä ainakin rungossa on, komeasti räpättää vauhdissa.
No tässähän tulikin varmistettua se minkä halusinkin tietää eli halvat ja hyvät on tässäkin tapauksessa eri hyllyissä 😀
Ok, hyviä kommentteja + tietoja. Alppilassa asustelen.
http://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/Alle/Zierleisten/ANR17070/ Pitäsköhän sittenkin alkaa askartelemaan
Franzoselta tosiaan löytyy kattoa moneen lähtöön. Sonnenland-katon hinta on kalliimpi vissiin senkin takia että siihen kuuluu ikkuna mukaan? Halvempiin ei kaiketi kuulu. Pitänee malttaa mielensä että pääsis tutkimaan livenä muiden kattoja…
98:lla mennään.
Lopultakin! Nyt pysyy lambdat 0.85-0.9 ja turboputki on kiinni. Ykköskurkun suutin 105 ja kakkoskurkun 120 !?! Voi olla turhankin iso mutta seos on loistava.
Säädin bensankorkeuden pieteetillä n:nen kerran ja kävin läpi kaikki bensaletkun liitokset, myös tankin päällä olevan. Kyllä helpottaa…
Mielenkintoista olisi tietää minkälaisia mittalaitteita pitäisi hankkia jos ei silmiään usko
http://188.65.137.50/teraskonttori.fi/adeona/index.php?page=products&c=148967&e=18327&p=0
Nyt toinen kaasari, pelittää paremmin. Seosruuvi auki 5.5 kierrosta, seokset tyhjäkäynnillä ok. Ykköskurkulla ajaessa lähes ok, kaasu pohjassa laihalla, eikä auta ryyppy. Varmaan toimii niinkuin pitääkin. 90km/h vauhtia lamda-arvo yhden laihemmalla puolella. Kiihdyttäessä kun pumppaa kiihdytyspumpulla bensaa niin kulkee 😀
Huomenna suunnistan mopo-sporttiin suutinkaupoille, eiköhän se siitä.
Soitettu… Nyt on 2-kurkkuista ja 1-kurkkuista tarjolla eli eiköhän näillä homma etene.
Vain mielikuvitus rajana. Muissa yhteyksissä olen kyllä nähnyt vastaavia. Ei silti haittais vaikka löytyis toimiva 2-kurkkuinen 😳 Vois keskittää energiaa oleellisempiin juttuihin.
Akaile: tais olla kuvakin tällä palstalla tuosta?
Tuon olis voinut kokeilla, kun solex oli vielä paikoillaan. just nyt tuntuu siltä ettei toi solex mene enää keulille 👿 Tossa mättää kyllä jotain todella pahasti kun seosruuvikin piti kääntää totaalisen auki, ennenkuin sai tolkkua seokseen(vaihdoin uuden seosruuvinkin). Uusin myös kiihdytyspumpun kalvon, toimii loistavasti, myös lambdan mielestä 😀
Ok, eiköhän tuo onnistune!
-
JulkaisijaArtikkelit