Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mahdollisesti silloin lauantaina liikun sielläpäin, mitähän pitäisi osoitteeksi laittaa että löytää perille ja minkälaiseen kellon aikaan startti tapahtuu?
Hausjärvi / Hy-Ri
Olen Manun kanssa täysin samaa mieltä, mieltään ei kannata kirjoitteluista pahoittaa. Jokainen harrastaa omalla tavallaan ja laittelee tänne omia kikkoja kokemuspohjalta tai ilman, niistä voi sitten lukija seuloa itselle sopivat konstit, lukijan mielestä huonoissakin neuvoissa saattaa olla opiksi otettavaa. Korostan tätä “lukijan mielestä”, koska neuvohan voi kuitenkin olla ihan ok.
Itse ajelen vain sulan maan aikaan ja olen siihen tyytyväinen, olen ehkä muita pehmeämpi tai sitten en vaan raaski näitä hienoja laitteita käyttää kovemmissa oloissa 8)
Hausjärvi / Hy-Ri
Akailella on vähän insinööri kieltä 😀 mutta Manulla selkeen yksinkertainen ohje jolla itsekin testaan halvan momenttini säädön. Momenttiavaimen haluttu arvo on syytä muistaa lukita ettei muutu työn aikana. Kaikissa avaimissa ei ehkä ole lukitusta.
Hausjärvi / Hy-Ri
Viikko sitten kysyin sitroselta pelkkää kytkinlevyä, vastaus oli että myyvät nykyään vain koko pakettia.
Hausjärvi / Hy-Ri
Kytkin ei tykkää jos ykkönen unohdetaan 😳
Hausjärvi / Hy-Ri
Juha teki oikein, piti hampaansa ja sai istua sitikassa.
Hausjärvi / Hy-Ri
Hyvää Joulua joka tupaan.
Hausjärvi / Hy-Ri
Oli mukava seurata minkälaisia tarinoita tulee, joka päivä jännityksellä avasin koneen 🙂 Variksen väistöliike on mun suosikki.
HYVÄÄ JOULUA!Hausjärvi / Hy-Ri
Rättäreitä on vähän ja niillä ajetaan vähän.
Oma esim. vuodessa työkalulla eli bussilla ajan n. 80 – 100 000, omalla kovakattoisella työmatkaa y.n.m noin 20 000 ja
rättärillä kerkiän ajaa vielä n. 3000 -5000 km. kiireetöntä vapaa ajan ajelua.Kerta mulkasulla voi nähdä millä niitä vahinkoja ensisijasesti voi tulla.
Yleisellä tasolla tiedetään että muilla henkilöautilla ajetaan erittäin paljon enemmän kilometrejä kuin rättärillä ja huomattavasti vaativammissa olosuhteissa, rättäristillä harvoin on kiire, ei ainakaan pitäisi olla.
Hausjärvi / Hy-Ri
Mopot kulkee bussi rahtina, kysyppä lähimmästä matkahuollosta.
Öljyt ja pensat pitäisi poistaa ettei valu autoon.
Hausjärvi / Hy-Ri
Tässä koneessa yksi nappula josta lankaa säädetään, samalla säätyy virta, mitä enemmän lanka juoksee sitä enemmän virtaa.
Mulla on 25 vuotta ollu kempakin 150:n puikko kone millä tehty yhtä sun toista remonttia maatalous koneisiin, hyvin toimii aina vaan. Kaasupulloillakin on tullu melskattua niin kauan ettei kehtaa sanoa, tää on kuitenkin ihan oma alueensa jota pitää reenata.
Koepala pelti oli kyllä hyvinkin ruosteinen ja maajohto löysästi kiinni, Harjoittelussa pääsee aina nopeammin eteenpäin kun saa vihjeitä kokeneemmilta käyttäjiltä. Koneeseen kyllä uskon kunhan saadaan ukko sinuiksi sen kanssa 💡Hausjärvi / Hy-Ri
Tämä on ihan käyttö peli, keväällä katsastan, palataan silloin astialle, talven aikana laitat vähän syrjään niin eiköhän se siitä 8)
Hausjärvi / Hy-Ri
vm -88 2cv6 on täällä tarjolla jos kuume pahenee 😀
Hausjärvi / Hy-Ri
Kommentoisin tuota ensimmäistä kuvaa jossa auto kärryssä ja kuorman sidonta auton korista.
Olisi varminta kiinnittää kuljin (muutkin autot) jousittamattomista kohdista, kuten tukivarsista pyörän vierestä. Sidonta liinoihin kohdistuva rasitus huomattavasti pienempi koska jousituksen rytkytys ei rasita liinoja.
Asia on toinen jos on syytä epäillä ettei kori ole kiinni rungossa.Mukava nähdä että taas yhtä yksilöä herätellään liikenteeseen, onnea 😀
Hausjärvi / Hy-Ri
Ysikasia olen käyttänyt ja tulen käyttämään, mielestäni pensa asiassa ei kannata hötkyillä kunhan ensin nähdään hinnat niin ihmetellään sitten.
Hausjärvi / Hy-Ri
-
JulkaisijaArtikkelit