Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
hanski h2cv on oikein kyllä ja päivityspyyntö tehty niin että, näpsästy “jäsenille” siitä esim “arkisto” mistä aukee sivu missä selitetään arkisto tarkoitettu jäsenille ja alareunassa teksti “voit kirjautua tästä” joka avaakin kaavakkeen jäsenstatuksen päivityspyyntöön. Tämän kaavakkeen olen kahdesti täyttänyt ja lähettänyt. Jotenkin noin se meni.
Hausjärvi / Hy-Ri
Hausjärvi Hietoinen – 13,8 pakkanen lensi persiilleen
Hausjärvi / Hy-Ri
Yksityisviestit, mistä ne näkee tai lähettää?
Hausjärvi / Hy-Ri
Ei ollu Mikko tarkoitus provosoida tolla letkautuksellani, sorry, humoriksi tarkoitin.
Kaistan vaihtoon kommentoin sen verran että se on kehäkolmosen sisäpuolella ihan kusipäiseksi menny.
Kaupungilla kun vaihtaavat kaistaa niin enempi sääntö ettei vilkkua näytetä, siellä kai onnistunut kaistanvaihto perustuu yllätykseen koska jos vilkkua näyttää niin ihan varmasti ajetaan rako umpeen. Tämä myös tavallista että henkilöauto vaihtaa kaistaa vasemmalta oikealle aina bussin eteen, kääntyäkseen siitä oikealle jolloin jalankulkijat ylittää risteävää katua, siinä sitten seistään kaikki odottamassa.
Kuten myös ulostuloväylillä rampeista tullaan kolmion takaa eteen.
Perskuta kun lähti kirjoittelu käsistä ja poikkes vähän aiheesta, palatakseni alkuperäiseen aiheeseen niin peräkärryä vetäessä on suurin sallittu nopeus 80 km/hHausjärvi / Hy-Ri
Ymmärtääkseni kilvanajoon on toisenlaiset vehkeet 🙄
Mulle riittää hyvin matkanopeudeksi 80 – 90 , mittari näytöllä. Moottoritielle en mene kuin pakosta 😈Hausjärvi / Hy-Ri
Yksi mestari kerran sanoi että tekotapoja on monia ja nyt se tehdään näin
Tässä mun tapauksessa kantta irroittamatta on tilaa niin vähän että lyömään ei pääse, ainoastaan naputtelemaan, pienehköllä akkuporalla lyhennetyllä terällä pääsi poraamaan. Vastaavissa paikoissa olen tehny porauksen ja siihen uuden kierteen, näin on välttäny liikaa väkivaltaa vanhoihin osiin. Nyt ongelman teki katkennut poranterä.
Pakosarja on taas paikoillaan eikä koekäytössä ilmennyt vuotamista.Hausjärvi / Hy-Ri
Tätä pitää kokeilla, pultti on 8 mm ja jonkinverran syvällä mutta voisi onnistua. Kiitän tässä vaiheessa.
Hausjärvi / Hy-Ri
Pulverimaalaus on hyvä, hyvin tehtynä kestää kolhuja ja aikaa.
Maatalouskoneissa käytetään ja hyvin kestää, esim. hommasin 80 luvun alkupuolella isäukolle Tumen kylvölannoittimen proto sarjasta.
Sitä käytettiin 18 v minkäjälkeen ollu parkissa katoksessa, maalit edelleen kunnossa, punainenväri haalistunu jonkinverran.
Hyvin tehtynä kestää vanteet varmasti.Hausjärvi / Hy-Ri
Ei koske nyytiskirjoitusta, sain vastauksen siitä kiitos. 🙂
Aika herkästi lähtee, mun mielestä ei ihan noin kireetä pipoa kannattaisi päässä pitää, se on epämukava ja haittaa verenkiertoakin.
Hausjärvi / Hy-Ri
Homma pantu pakettiin tältä kesältä, kiitos mielenkiinnosta.
Hausjärvi / Hy-Ri
Aikapaljon vielä puuttuu, sunnuntai iltaan asti odotellaan. Yritän saada varausaikaan parinpäivän jatkon niin voidaan tiistai kahvilla pistää homma pakettiin.
Hausjärvi / Hy-Ri
Ystäviä voi ottaa mukaan, raakataan jos tila loppuu, luulen kuitenkin kaikki halukkaat mahtuvat hyvin mukaan 8)
Hausjärvi / Hy-Ri
Halukkaat voivat ilmoittautua 13.9:tä mennessä. Kaksikymmentä lähtijää niin hinta 20,- e nuppi.
Lähtöpaikka Hyvinkää, reitti Riihimäki – 130 tie Hämeenlinna – pälkäneentietä Vehoniemeen, reitissä hienosäätö varaa kyytiin nousu paikkojen mukaan. Säävaraus, kovin suureen sateeseen ei vanhusta viedä. Levittäkää sanaa niillekin jotka ei tätä foorumia lue, ilmoittautua voi tähän ketjuun tai yv:llä Mikolle/Hanskille.Kulkuväline on Siipiviima Volvo vm. 1961 ja voimaa on… 115 hv matkustajapaikkoja 37.
Hausjärvi / Hy-Ri
näyttää siltä kuin napakymppi laulussa “yritystä on muttei toivon häivää”. Autolle on muitakin tilaajia joten sitä ei saada koskavaan, 19.9 on kuitenkin toistaiseksi meille varattu.
Hausjärvi / Hy-Ri
Kiinnostuneita 3 ja mahdollisesti kiinnostuneita 2.
Lähtö 5.9 ei toteudu.
19.9 voidaan vielä yrittää uudelleen jos kiinnostusta ilmenee.Hausjärvi / Hy-Ri
-
JulkaisijaArtikkelit