Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Pitää käydä hakemassa se Kuopiosta. Ilmoittelen mitä siillä saa aikaan.
Hantta
Hannu Keinänen
Onko se jaoksen vai sinun. Pitääpä hakea lainaan ja tehdä peppureppuja sillä.
Hannu
Hannu Keinänen
Entäs jos ottaa Suomesta siirtokilvet joissa on vakuutus. Konttorilla vaativat ajoreitin jonka aikoo ajaa. Sitä en tiedä, onko rajoituksia jos ajaa ulkomailla. Itse olen käyttänyt niitä “näyttelyajossa”, eivätkä ole sen kummemmin kyselleet. Hintaa taitaa tulla joku kymppi viikosta vakuutuksineen.
Hantta
Hannu Keinänen
Voi surku, onneksi kuski turvassa. Tuossa kun katsoo törmäyskohtaa, niin tulee mieleen miten veihteisto jaksaa, vetari lienee lyanönyt aika kovaan laatikkoon. toivotaa että ei.
Tuo korin takaosa on tutun näköinen eikö. Runko lienee muuta kuin acan, ja tulivarretkin.Hantta
Hannu Keinänen
Moi Vaan
Valmistumassa on Acadyane, pientä kasailua vaille, paperit 78.
Tarvitsen tuulilasin, hyvä kaytetty tai uusikin käy.
Tiiviste onHantta
Hannu Keinänen
Moro vaan
Tein pohjat itse , hirmuinen oli hiontahomma, kun oli metalliväri, ja lakka ja mitä lie ollutkaan.
Maalautin sen kaverilla, joka tekee sitä noin puolihommanaan. Maali on raskaan kaluston maalia, litrahinta n. 25 E eli oikea kaksikomponentti maali.
Koko maalaushomma väreineen 500 E.
siinä kun menee se kaksi päivää, koska kaikki irrotettavat maalattiin erillään.
Ne uudet vesivärit vaatii sen oman kuivaussysteemin, kaveri kyllä aikoo sellaisen rakentaa tulevaisuudessa.Hannu Keinänen
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/289qr+hannu-acadyane-maalattu.html
Tuon pitäisi toimia
Hantta
Hannu Keinänen
Vai on mies rauhaa turvaamassa, vai mitä se homma siellä lieneekin. Hyvä että et lajia unohda sielläkään.
Hantta
Hannu Keinänen
Voi miten tuo minun aloittama keskustelu ryöpsähti. Jokaisen kantama korsi kekoon on tärkeä.
Ajattelin Mattia kiitoksessani, en muita hirveän tärkeän työn tehneitä.
Heille arvostus tulee joka päivä.
Matti vaan päätti yhden vaiheen kiltaelossa, ja halusin kiittää ihan omiin kokemuksiin verraten.
Sitä ei kukaan voi mitata miten paljon ihmiset on tehneet Killan hyväksi vuosikymmenien aikana. Oma osuuteni on vaatimaton, vastuuta kuitenkin olen valmis ottamaan jatkossa.Hantta
Hannu Keinänen
Ei se paapperi konella ollutkaan. Joku sen kuitenkin Suomenti niin, että kuljin on poistunut Ranskan kilvistä 58. Korin ja rungon nummero on vm 53, tiedä sitten mitä on matkallaan tapahtunut. Voi muuten olle niinkin, että se on uudelleen rekistöröity silloin 58, sitä ei kuitenkaan dokumentissa mainita.”’
Siinä oli myös jotain mainintaa siitä, että veroja ja saatavia ei Ranskainmaalla ole, ei voi hyvällä tunnolla ajaa ko maahan.
Ruotsissa tosiaan joku Ranskalainen kehui kuljimen olleen setänsä omistuksessa, avaimen perissä on omistajan nimi ja osoite sieltä Pariisin eteläpuolelta, voi se kyllä olla myös sen herran mainoskikkakin.Hantta
Hannu Keinänen
Minulla on kotikoneella Ranskankielisiä dokumentteja, jotain siinä on tapahtunut 1958, selviää niistä. En vaan osaa niitä linkittää keskustelupastan sivuille. Mutta voin laittaa sähköpostiin.
Hannu Keinänen
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/27gnr+henri-rattari.html
Tuossa on linkki mtv3 kuvaboksiin, siellä on kuvia jotka katsastaja otti toimensa ohella.
Hantta
Hannu Keinänen
Koko kärry on käsitelty tervan ja pellavaoljyn sekotuksella. Tuli hienosti läpi mm pistehitsisaumoista. Mukaan tuli myös nostalginen haju.
Hannu Keinänen
Kilvet on olleet siinä viime keväästä, olen ne itse maalannut aikakauteen sopiviksi (1953). Katsastajan kanssa ei ollut mitään ongelmia, niin huonosti vanhat Ranskan kilvet sieltä näkyy.
Kuljinhan on Suomeen katsastettu vasta viime keväänä, ollut tosin maassa jo vuosia.
Aiemmin seisonut Ranskassa tallissa noin 45 vuotta, siitäkin on dogumentti.Hannu Keinänen
moro
2cv-killan sivuilta bongasin tuon Aarne Mikonsaaren kaluston aiheen. Olen aloittanut kyseisen pihan siivoamisen ja
koska en ole romunkerääjä enkä citroen harrastaja, niin en säilö turhaa.
Yritin rekisteröityä kiltanne foorumiin, mutta kukaan ei aktivoi tunnuksiani, joten en pääse tavaraa sinne tyrkyttämään.
tarkoitukseni on “pelastaa” 2kpl tiinoja ja 1-2kpl 2cv sätkiä. Ehkä moottoreita, lokareita, ovia jne. Visat lähtivät
metallinkierrätykseen ja suuri osa muistakin menee ellei niille ole kiinnostusta. Osat mitä taltioin ja autot myös, ovat
kaupan ja jos saan tunnukset killan foorumille, ne tulee sinne joskus kuvien kanssa tarjolle.
kerro foorumilla terveisiä että metsä on pian siivottu, mutta jotain osia on tallessa ja niitä voi sähköpostini kautta kysellä.
viikonloppuun mennessä turhat on mennyttä.Kari
Moi
Tuommoinen teksti oli tullut sähköpostiini. eli ei siellä paljon ollut otettavaa. Mutta kulttuuriteko silti Karilta.
Miten lienee tuo rekisteröinti ontunut.
Pelastajan yhteystiedot tuossaHANTTA
Hannu Keinänen
-
JulkaisijaArtikkelit