Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Esa sähän oot ollut suuressa hengenvaarassa tuolla ajaessasi. Onneksi meillä on Kari.
15.1.2018, 11:21 vastauksena käyttäjälle: Raid 4 Arctic Ducks [Only FINNISH – vain suomeksi] #248124Mulla FM ch 6, 1 vararengas ja paljon erilaista varaosaa. Vanha varapropelli, kytkinasetelma, levy ja painelaakeri. Vara akku ja dieselin apukäynnistyskaapelit, vetoakseli ja etu,-sekä takapään hylsyt pitkällä varrella. Lisäksi kuumailmapistooli ja jatkojohtoa. Laturia vielä harkitsen.
Tere. Kaasarista en ole kiinnostunut, mutta muusta kyllä, jos eivät ole menneet. Henkka
31.10.2017, 09:57 vastauksena käyttäjälle: Raid 4 Arctic Ducks [Only ENGLISH – vain englanniksi] #245796Next is tires changing in Teippari (Tuusula).
Adress is Askolantie 20, Helsinki. Not Tuusula. I´m living in Tuusula, but it is an other story.19.10.2017, 16:01 vastauksena käyttäjälle: Myyty: Jarrulevyt, jarrupalat, käsijarrupalat ja työkalu #245351Oon mä sen verran hölmö, että voisin nuo ostaa, jos ne ovat vielä tarjolla
Mulla Evo 123 ja olen käyttänyt ruskeaa Visan puolaa hyvällä menestyksellä about 10 vuotta. Ei valittamista.
Misä nää on? Voisin tulla vaikka huomenna hakemaan. Henkka
Tere!
Kuis ne taka-akselit?Meitä on tulossa kaksi paksua poikaa, eli Esa ja mä.
Mulla ollut Iridiumit kait 4 vuotta. Ei ongelmia. Ovat hiukan kalliimpia, mutta toimivat hyvin.
Koska meitä Tu-Jä-Keläisiä ei kutsuttu paikalle, mennään mekin Mommilaan. Ei sinne ole meiltä pitkä matka.
Mulla aikoinaan samantapaisia oireita. Syynä hieman kiinnileikkautuva sisempi vetari. Tein myös kaikki temput, mutta sisemmän vetarin vaihto auttoi.
Ihmettelen suuresti kirjoitustasi. Me sovittiin syksyllä, että laitetaan kulkimesi kuntoon. Sinä siirsit ajankohtaa. Tuodessasi sylinteri/mäntäsatstsin sovittiin, että tehdään homma kun kelit sallivat. Sinua ei ole näkynyt, joten en ota mitään vastuuta tapahtuneesta. Palataan asiaan kunhan kelit paranevat. Nyt ainakin Tuusulassa tulee räntää vaakasuorassa.
He olivat hankkineet vetypallon Pariisista v. 1897. Samana vuonna kuin olivat lähdössä Huippuvuorilta kohtalokkaalle matkalleen. Palloa ei oltu testattu lainkaan ennen lentoa. Pallo vuosi vetyä niin paljon, ettei sillä päästy lähellekkään tarkoitettua kohdetta. André oli kuitenkin ylioptimistinen eikä uskonut pallon putoavan vedyn puutteeseen. Lähtö tapahtui heinäkuussa. Hänellä oli kaksi nuorempaa kumppania mukanaan ja he kaikki saivat surmansa ennen lokakuussa alkanutta talvea. He haaksirikkoutuivat kahden päivän päästä lähdöstään melko lähelle lähtöpaikkaansa. Heidän ruumiinsa ja varusteensa löydettiin v. 1930. Tämä pohjoisnavalle tarkoitettu retki oli vastine Norjalaisten löytöretkille.
Olihan tässä juttua enemmänkin, mutta lukekaa itse vaikka Wikipediasta ruotsiksi.Kaupunki on Ruotsin vanhimpia. Kooltaan melko pieni. Olen tässä kaupungissa vieraillut jo 70-luvun alusta lähtien, sillä asuin pari vuotta noin 70 km.n päässä Grennasta.
Tarkoituksenamme on lähteä Naantalin kautta. Vierailupaikkoja voisi olla mm. Wasa museo Tukholmassa, Lentokonemuseo Linköpingissä, jossa on paljon lentokoneita. Osasto varautumisesta ydinsotaan, koteja Ruotsissa eri aikakausilta, sekä Saarenmaan lähellä alasammutun DC3.n hylky. Kone oli vakoilulennolla. Surmansa sai muistaakseni 8 henkilöä. Grennassa on André museo, joka kertoo ilmapalloilijoista, jotka jään keräytyessä pallon pintaan joutuivat laskeutumaan. Lähtö tapahtui Huippuvuorilta 1800-luvun lopulla ja heidän ruumiinsa löytyivät 1930 luvulla. Mielikuvitus ei riitä kertomaan kuinka paljon heillä oli tavaraa mukanaan. -
JulkaisijaArtikkelit