Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kävin tänään ostamassa 5 jm harmaata ohutta messumattoa Kukilasta Vantaalta. Rullan leveys 150 cm. Siellä oli 3.n ja 1,5 m.n rulla samaa vaalean harmaata, jota olen käyttänyt aiemminkin Dyanessa. Ei maksanut mitään, sillä kumpikin oli heille jämäpalaa. Edullista. Helppoa leikata muotoihin ja liimata paikoilleen.
23.1.2015, 20:13 vastauksena käyttäjälle: 22e Rencontre Nationale des 2cv clubs de France 13-17.5. #174323Kerran olen käynyt ja kokemukseni mukaan melko sisäänpäin kääntyneet bileet. Ranska oli ainoa kieli ja jos sitä osasi, niin pärjäsi. Mitään ei voinut kysyä englanniksi tai muullakaan kielellä. Sammakon reidet olivat herkullisia, mutta ihan sitä varten en aio tapahtumaan osallistua. Ei ollut tarkoitus latistaa tunnelmaa. Kerroin vain mielipiteeni.
Kiitos lehdestä. Toimii.
Minustakin paperiversio on hyvä, vaikka tiedot kerätään tiedostoihin. Ennen vanhaan kun Jukan kanssa aloittelimme, tekstit tulivat kirjekuoressa. Varsinkin ranskalaisten käsiala oli varsin kaameaa. Eli mielestäni on hyvä, että tiedot onnykyään koneella, josta sen voi nopeasti päivittää. Itse paperiversio on jo siinäkin kätevä, että siihen voi esim. tehdä muistiinpanoja.
Ne on alumiinia ja niitä kannattaa kysyä Sitroselta. Kysy hinta etukäteen, mutta en usko, että niistä satasta joutuu kärsimään.
Lisättäköön, että laittelin sätkäni 200 markalla kuntoon ja sittemmin möin sätkäni 3000:lla. Eli kyllä kolaroidusta sätkästä silloinkin jotain sai.
Takavuosina raitiovaunu ajoi sätkäni perään. Sain kuskilta lipukkeen, jolla ajoin ratikan vakuuttaneeseen Kansa vakuutusyhtiöön. Tarkastaja arvioi korjauksen toivottomaksi ja lupasi minulle 3500 mk ja he lunastaisivat pelin. En suostunut. Sanoin: 3500 mk ja minä pidän sätkän. Eivät suostuneet. Kerroin istuvani täällä niin kauan, että toiveeni täyttyisi. Kellon lähetessä neljää, tarkastaja soitti pomolleen ja kertoi tilanteen. Pomo sanoi, että lupaa se 3500 mk ja anna asiakkaan pitää autonsa. Vastasin muuten hyvä, mutta haluan rahat tililleni vielä saman viikon aikana. Tarkastaja sanoi sen olevan vasten heidän käytäntöään.
Ilmoitin jatkavani istumistani. Kello kulki jo yli neljän, jolloin tarkastaja soitti jälleen pomolleen. Puoli viisi lähdin sätkälläni kotiin maksulupauksen kanssa. Eivät olleet vielä torstaina maksaneet tilleni, joten soitin vakuutusyhtiön reskontraan.
En olisi rahojani saanut ellen olisi esittänyt puhelimessa uhkaustani: “Minulle luvattiin rahat tilille tällä viikolla ja olen talon kokoinen äijä ja tulen rahani hakemaan viimeistään perjantaina”.
Rahat olivat tilillä perjantai iltapäivällä. Onnettomuus tapahtui keskiviikkona.
Eli, pitäkää huolta oikeuksistanne, pitäkää korvausvaateenne riittävän korkealla. Vakuutusyhtiö ottaa kaiken minkä vain saa ja joskus vähän enemmänkin.2.1.2015, 11:13 vastauksena käyttäjälle: 21. 2CV-ystävien maailmankokous Puolassa 28.7.-2.8. 2015 #169849Mielestäni hyvän tuntuinen käännös, mutta varmaan riittää, että tämän tulostaa ja jokainenhan voi tuon kääntää mieleisekseen, sillä 1 kuva jne.
2.s Nyytisiin tulee tarinaa sätkän kuntoonlaitosta Torunia varten ja siinä muutamia tervehtimis- ja ruokakäännöksiä.Hauskaa Joulua jouluisasta Tuusulasta
Pari viikkoa sitten kävin katsomassa Hollannissa Burtonilla kampien kasausta. Sieltä saa nokkia ja kampia. Halvemmalla saa kun laittaa vanhan tilalle.
Tarkoitin, että lähettää vanhan kampuran tai nokan Burtonille 😆Pari viikkoa sitten kävin katsomassa Hollannissa Burtonilla kampien kasausta. Sieltä saa nokkia ja kampia. Halvemmalla saa kun laittaa vanhan tilalle.
Jymmiä onnittelen, sillä en tiennyt että akvaariokalat ovat vielä näissä vesissä hengissä. 😆
Muistaakseni Ässä renkaasta. Löytyy kait netistä.
Aja tankki tyhjäksi tavalla tahi toisella ja pidä sen jälkeen tankki täytenä. Olen joskus laittanut imuputken ottamaan lämmintä ilmaa pakosarjalta.
Erot nelkun ja kutosen välillä mm. lämmönvaihtimet, poikittainen pönttö, nopeusmittarin ratas, suuttimet/kaasari. Jos on kyse kaksikurkkuisesta kaasarista, joudut vaihtamaan polkimet, käsijarruvivuston. Jos kyseessä on levyjarrut, sitten lista kasvaa. Joudut vaihtamaan pääsylinterin, takasylinterit ja tiivistekumit. Viime talvena vaihdoin tiinaan kone/vaihdelaatikkopaketin. Siinä oli valmiina poikittainen pönttö ja lämmönvaihtimet kaksoiskaasareineen ja ilmanputsareineen. Paketin lisäksi vaihdoin käsijarruvivuston vaijereineen. Poljinpaketin lusikka kaasupolkimella ja kaasuvaijerilla. Pääsylinterin vaihdoin, samoinkuin takasylinterit tiivisteineen. Puhalsin putkiston paineella ja huuhtelin putket LHM jarrunesteellä. Samalla vaihdoin peltitankin muoviseen, jotta ei tarvitse ruostevesien kanssa leikkiä. Jatkakaa te, jotka tunnette asiat paremmin.
-
JulkaisijaArtikkelit