Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tuosta Citromanin kommentista tuli mieleen:
Ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen, mutta sattui vastaan melko mainiosti rakennettu paku:http://www.citparts.at/en/ ja sieltä ylhäältä AK400 -painike. On laitettu sähköt ym oikein viimesen päälle ajatuksella. Kyseinen narikka myy myös sätkän osia, ostin sieltä joskus kutosen kampuran ja oli ihan “soiva peli”.
Noin entisenä raatilaisena voinen sanasen sanoa tähän:
– raati kokoontuu (edelleenkin) 6-8 kertaa vuodessa hoitamaan meidän (Killan) yhteisiä asioita.
– kun katsoo ensin raatilaisten asuinpaikat ja sitten Suomen karttaa, huomaa että raadin jäseniä on tasaisesti ympäri melko laajaa maatamme
– tästä seuraa että kun raatilaiset matkustavat kokouksiin, tulee matkakuluja jotka kaiken järjen mukaan korvataan, melkoisen vaatimattomalla, km-korvauksella (joka muuten ei ole lähelläkään verohallituksen hyväksymää verotonta km-korvausta)
– lisäksi km-kuluja korvataan jp-kokouksen osallistujilleMielestäni on enemmän kuin kohtuullista että vapaaehtoisesti yhteisiä asioita hoitaville korvataan (edes) matkakulut kokouksiin osallistumisesta.
Kommentoinpahan vaikken kirstumestari olekaan, enkä ole ollutkaan.
Hukki
(wanha huru-ukko)Minulla oli -68 mallinen nelkkutiina joka oli tuotu muuttoautona suomeen 1972. Siinä oli meistetty numero takan jalkatilassa ja laatat normaalissa paikassa konehuoneen puolella.
Kurolanlahti klo 06.00 / 7.2.2007: -36
dieseliä en yrittänytkään käyntiin…
Laitoin juuri sähköpostia webmasterille tästä aiheesta.
Foorumilla alkaa olla kohta yhtäpaljon “rekisteröityneitä” jäseniä kuin killassa…
8.1.2007, 08:31 vastauksena käyttäjälle: Suomalaisia pakuja nettihin ja vähän sassiin, bitte! #137575Rytökasa oli vuonna 1978 suomen kaunein 2CV 😯 😯
Omistaja silloin oli Robert Purdy Kuopiosta. Tuo 60 litrainen tankki on muistaakseni Roopen tekemä.
Mitenkähän sinne Huliferin osoitteeseen pääsisi kommentoimaan kuvia, nimittäin jos sattuisi olemaan jotain kommentoitavaa… ❓
Onhan se tukeva se runko, kun vaan akselitkin olisi superista… tarinoin tuosta kokonaisuudesta mieluummin jossain muualla kuin “julkisella paikalla” 8) 8)
Ihanpa olet Jasu oikeassa… 😀 😀 … tuo Roosa oli myös mallia “laikattu”, ja kun alkuperäinen ohjaamo oli vielä irrotettu takaosasta ja muutenkin “melko hyvin hapettunut”, niin ohjaamo otettiin n. vm -72 nelkusta. Tulin vaan itse siihen tulokseen että rättikatto ei oikein toimi pakussa, ainakaan jos haluaa pitää takaosaston edes jonkunlaisessa järjestyksessä ajon aikana. Tuleepi melkoinen “ilmapussi” taakse jos ajaa katto auki. Ihan “mutu” tuntumalla veikkaisin ettei “aerodynamiikka” (jos sellaisesta pakun kohdalla muutenkaan voidaan puhua) ainakaan parane… (tulee se ilmapussi nimittäin pelkästään ikkunat auki ajaenkin).
Runkoja ei tosiaan ollut oikein saatavilla silloin 10 vuotta sitten, tuonkin ostin näkemättä ja sen piti olla AMI8 runko, osoittautui sitten kuitenkin superiksi…
Tämä on vaan henkilökohtainen mielipide, mutta miksi ihmeessä pakuun pitäisi laittaa rättikatto kun se ei siihen oikeesti kuulu. Saattaapi olla ettei sitä saa niin tiiviiksi ettei vettä tulisi sateella sisään.
Nimimerkki yhden laikatun katon lasikuituisella paikannut.
(Muotti on muuten edelleen tallessa jos joku tarttee…)Oivallista Uutta Vuotta 2007 koko kollegiumille ❗
Tähtiperä Cortiinan peräpää, sätkän etuosa, mutta mistä jenkistä tuo hytti on? Aika vekkuli 😀 😀
Niinpä vähän arvelinkin. Pakko oli kuitenkin kysyä 😀
Jummi, nuo on kyllä hienoja. 😀 😀
Kaino kysymys: mitähän saisit Roosan kuvista tehtyä. Kuvia on siellä toopon ja kumppaneiden pakugalleriassa.
http://www.hulifer.net/fourgonettes/gallery/Kysyy ystävällisesti hän.
Muistini mukaan (joka tosin on tunnetusti paitsi valikoiva, myös hyvin lyhyt) en ole omistanut punaista sätkää ennen tuota Roosaa… paitsi pari kuukautta yhden Dyanen, mutta se ei totisesti ollut mikään kaunotar 😆 😆 Taidat Pete muistella jonkun muun sätkää nyt…
Kiitti Jasu & Jalppis!! Ja Citroman!!
-
JulkaisijaArtikkelit