Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kyllä omia viestejään pitää päästä muokkaamaan, samoin osto/myynti ilmoitukset pitää päästä poistamaan kun homma on selvä.
Muovikuorinen kuutosen putsari on kaksikurkkuiselle, peltinen yksikurkkuiselle. voin tosin olla väärässäkin 🙄
Muistaakseni Dyanen ja 2CV6:n vaihtimissa on tuo lähtö eritavalla siksi kun on rintapellissä hiukan eri tavalla tuo sisäänmeno. Sätkässä kaksi eri aukkoa ja Dyanessa “kokoojakappale”.
Eikös semmoinenkin pikku yksityiskohta ollut notta täällä Inflandiassa Korppari asenteli -67-69 tuotuihin Tinskuihin jotain Tojotan virta/ohjauslukkoja? Voipi olla etä mulla alkaa jo täpästäää… no se ei kuitenkaan liity tuohon ranskalaisen heimoveljemme kulkimeen josta tässä on kyse.
Kyseessä taitaa olla kuitenkin ihan alkuperäisviritys, kyseessä ilmeisesti -69 Dyane, jossa siis on alunperin peltiratti. Meillä oli aikoinaan jälkituotu -68 jossa oli peltiratti ja alkuperäinen rattilukko; ohjausakselissa oli hitsattuna (tehtaan jäljiltä) tuo ohjauslukon vastakappale.
Täältä kans ääni puolalle. Kun se on kerran saanut kipeää, eli lämmennyt liikaa niin tahtoo olla sökä sen jälkeen.
nimim. yhden kesän tappelin ja toisena kesänä kaksi puolaa mukana.
Olipas hienoja ja tunnelmallisia kuvia! 😀
Aika näppäriä asentajia; ottivat koneen keulilta irrottamatta lokareita ja sitten laittoivat paikalleen ilman ilmapeltejä 😀 😀
@hukki wrote:
Kävin piirustuksen kanssa puolitutun sorvarin luona, lupasi tehdä mutta ei ole mitenkään edullinen… tilasin kuitenkin kaksi kappaletta, joten jos joku tarvitsee, niin toisesta voin luopua. Yksitysiviestillä voi kysellä.
Itse itseltäni lainaten…
Nyt on kotona yksi ylimääräinen muuten ylläolevan kuvan mukainen sovitin paitsi: suodattimen kierre on vakio sätkän eli M16*1.5. Kysellä voi yv:llä jos tarvitsee.
Kävin piirustuksen kanssa puolitutun sorvarin luona, lupasi tehdä mutta ei ole mitenkään edullinen… tilasin kuitenkin kaksi kappaletta, joten jos joku tarvitsee, niin toisesta voin luopua. Yksitysiviestillä voi kysellä.
Nostetaanpas tätä ylös:
Biltemalla tässä adapterissa on kolme kiinnitysholkkia, mutta eipä löydy vieläkään sätkään sopivaa…
Onkohan kukaan teettänyt/olisikohan jossain valmiina tuota sovitepalaa sätkää varten tuohon Bilteman adapteriin?
Jos on, niin kohtuullista korvaista vastaan lunastaisin tuollaisen. Jos ei, niin kunhan kyselen paikalliselta koneistamolta, niin voisin noita muutaman teettää….
Ihan ensiksi kokeilisin öljynpainevalon anturin vaihtoa. Sitten olisi tietysti vielä öljypumppu….
… ja AK:ta tuotiin siis Suomeen 65-67 yhteensä 60 kpl, joista 5 kpl vuonna 67 (oma on yksi niistä). Nämä siis Korpparin tuomia.
Kiitoksia, olipas mukavaa ja loistava sää vaikka pikku suihku lauantaina saatiinkin 😀
-
JulkaisijaArtikkelit