Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@PienempiOlli wrote:
Maailmassa missä siistejä tuunaus juttuja ovat: tapahtuma- ja kukkatarrat, lehmäkuvio maalaukset, ryppypellin asentaminen kutoseen,
miten sattuu maalatut feikki charlestonit, BX, Visa, GS yms. muiden citikoiden penkit, antennit, liian suuret etuvalot, muoviset ja isompien
citroenien pölykapselit, nelivalot, karjapuskurit, ylisuuret takaluukut, kukkaistutukset, “pölynimuriruiskulla” maalatut “entisöinnit”,
takaluukkutavaratelineet, kukkaverhot jne. on tietysti hankala ottaa vastaan mitään uutta tyylisuuntausta. En kuitenkaan olettanut että
se menisi sentään perustelemattomaan haukkumiseen asti.-Olli
ps. kauneudella ei ole mitään tekemistä katsojan silmien kanssa 😉
Anteeksi pyydän jos jonkun mielen pahoitin, tarkoitus oli lähinnä herättää keskustelua, ja se näkyi onnistuvan!
Tarkoitus ei ollut haukkua, vaan kertoa oma mielipiteeni, ja mielestäni sen (jopa lievästi perustellen) teinkin.
Kuten myös kirjoitin niin kaikki saa toki harrastaa tavallaan.
(tapahtumatarroja Pakusta löytyy, noita muita ei 😀 😀 )
Kauneus (tai kauheus…) on tosiaan katsojan silmissä… lajissaan varmaan ihan hieno peli ja se on hienoa että Dyane on liikenteessä…ei vaan nuo madallukset viehätä minun silmää, ei ollenkaan ei tässä eikä muissakaan vastaavissa. Minun silmissä tuossa ja muissa lajitovereissaan on jousitus lopussa tai jotain muuta vikaa alustassa…
Mutta jokainen saa harrastaa haluamallaan tavalla. 😀 Eläköön erilaisuus!!!
(mielenkiinnolla odotan teilataanko minut nyt vanhana käpynä ihan kokonaan… 😀 )
Kuopiosta löysin vielä tommoisen C4:n, oli piilotettu muiden leluautojen joukkoon 😀
jos joku tahtoo U23:n, niin minulla on ylimääräinen, voisin sen myös vaihtaa Caminaan.Hyllyyn jäi vielä 2-3 Acaa ja 3-4 Meharia…
Kuopiosta löytyi Acadyane, Mehari ja U23 kuorma-auto, loput oli erimallisia Renaulteja ja Pösöjä… itse sain viimeisen U23:n muutama Mehari ja Aca sinne vielä jäi.
Minä en saanut kuin kolme, Kuopion Motonetissä ei ollut Caminaa enää… jos joku löytää tommoisen jostain Motonetistä niin voisin kohtuullista korvausta vastaan sellaisen lunastaa. Siis yhden tommoisen HY:n.
Paku katsastettu tänään, K1 katsastajat Kuopio, 29,- euroa ja pakokaasumittauksesta olis saanut 2 euroa alennusta Autoliiton jäsenkortilla…. alea ei kuitenkaan saanut kun ei tarvitse kaasuja mitata.
Leima (tai siis uusi ote) tuli, ei huomautuksia katsottiin jarrut ja pyörän ripustukset. Suullinen huomautus oli: “olkatappiin voisi laittaa vähän rasvaa… miks tämä ei ole museokilvissä?”
28.7.2011, 14:46 vastauksena käyttäjälle: Alumiinirenkaat umpioiden ympärille…laitoin vanhat…. #162428On ne entisissä umpioissa paikallaan, vaan eppäilen vahvasti että ei lähe yhtenä kappaleena enää irti… uudet (siis ihan uudet) Argentiinassa tehdyt Cibie kopiot löytyi ebaystä ja niistä puuttuu nuo renkaat.
Laitoin sitten kuitenkin ne vanhat, lähtivät melkein ehjänä irti….
@Lasse1 wrote:
Moro !!
Jos et löydä 125 misukkaa varapyöräksi, niin yksi idea laittaa kovakaton pikku-varapyörä sätkän vanteelle. Huomattavan tilaa säästävä ratkaisu ja hätilassa sillä voi rengasrikon kohdatessa ihan oikeasti ajaa, varsinkin kun tällää taka-akselille.
purkaamosta tai rengasliikkeestä varmaan löytyy sopiva.
LasseJotenkin on semmoinen muistikuva että olen nähnyt jossain isossa sitikassa (XM?) varapyöränä 115 leveän 15 tuuman X-misukan, siis muuten kuin sätkän rengas, mutta vain yksi vesiura keskellä. Voin olla väärässäkin (taas…)
Saisikohan tätä ajaa ihan Be-kortilla vai vaatiiko BCE:n…
Pikkuisen tarkennusta kuitenkin tuohon edelliseen: minulla oli vm 1970 nelkku vv 1978-1980 ja kyllä siinä oli ihan normaalit pyöreät etuvilkut ja kuusipulttisella kiinnityksellä olevat vetarin yläpäät. Toisaalta Kauhasen Ipillä oli samaan aikaan myös 1970 mallinen nelkku jossa oli nuo neliskanttiset vilkut ja kromatut lampunkuvut 😯 😯 … sitten oli ulkomaantuontina 1972 tullut 1968 Dyane jossa moottorina oli kuudenvoltin nokkalaturilla varustettu AYA2 (siis nelkun) kone keskipakokytkimellä.
eli Pariisissa laitettiin pakettiin mitä sattui hyllyssä olemaan…
Sinnepä meni postia!
…ja paketti on tuolla eteisessä lähdössä.
Kiitos!
2 kpl ehjiä, hyviä löytyi, vaativat maalinpoiston, lähtee maalinpoistoaineella, tai jopa karhunkielellä rapsuttaen.
Minulla saattaisi (siis saattaisi, en muista varmasti) olla kaksi kpl peltikuuppaan tarkoitettuja kehyksiä, tosin ovat muistini mukaan valkoisella päälle maalattuja. Maalaus on tehty (onneksi) huonosti, eli ei ole hiottu kromia alta karkeaksi, saattaisi saada ihan kiiltäväksikin jos poistaa maalit varovasti. Laita yv jos kiinnostaa. Koetan huomenissa katsella ateljeen puolella josko on vielä tallessa…
Minulla on jossain tallin kätköissä myös tommoiset pellit kuleksimassa… muistelisin että ne on rakenteeltaan ja kiinnitykseltään sellaiset että ne ikäänkuin sitovat sylinterin ja kannen toisiinsa, siis vaikka kannen pultit olisi auki. En kyllä tajua minäkään mikä niiden funktio on 😯 muistikuvani mukaan se kone josta ne poistin oli saksasta peräisin, mahdollisesti a635/006 tyyppinen, siis kutosen kone.
Helge taisi mokomia joskus kysellä jossain wanhusten waalijoiden kuvakisassa ❓
-
JulkaisijaArtikkelit