Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Eilen kuulin, että kuljin on saatu ehjättyä. Moottorista oli käyty kaikki mahdolliset vikakohteet lävitse löytämättä vikaa…
Listaa tehdyistä töistä:
-Venttiilien säätö,
-tulppien ja kärkien&konkan ja tulpanjohtojen vaihto,
-puolanvaihto,
-bensan vaihto(kokeilu kanisterista toisella bensalla),
-puristuspainemittaus,
-kaasarin puhdistus.
-Sytytyksen tarkistus ajoituslampulla.
Ei apua. Löydettyä vikaa. Toinen pytty ei käynyt tyhjäkäynnillä, mutta heräsi henkiin kierroksilla. Viimeisenä ilmanputsarin-kaasarin välinen kumiputki irti ja reilusti kierrosta koneeseen. Kättä kaasarin kurkkujen päälle kolme-neljä kertaa. Ja kas kummaa! Moottori rupesi pelittämään! Että sellaista.Sen verran oli omistaja saanut selville, että kipinä on hukassa. Apulaitteiltaan kuljin on varsin neitseellinen. Vuosimalli on 1990 ja kilometrejä ei montaa ole mittarissa. Todennäköisesti toinen seppä on jatkanut kulkimen ehjäystä, kun en itse ole ehtinyt.
Sitä laskuria kaipailen, joka ilmoitti moniko oli/on lukenut viestin. Siitä oli kiva seurata, että moniako kirjoitus on kiinnostanut. Nyt kun esim. tekniikkapalstalle laittamaani kyselyyn ei ole tullut vastauksia, niin olisi kiva tietää onko sen kukaan muu lukenut…
Itse itsellini vastaan. Oireet voisi johtua imuventtiilien kantamisesta, eli säätämässä pitäisi käydä…
Tämä menee vähän offtopic, mutta on kuitenkin dyane historiaa…
Ilmankos omanikin seisoo ruostevaurioiden vuoksi… Ihmetyttää, jos kuljin on vanhempi, kuin papereissa lukee, niin miksi lukot on uudemmat? Käsittääkseni -73/74 vaihtui dyanen alumiinikahvat ja muoviset lukko-osat muovikahvoihin ja alumiinisiin lukko-osiin. Ja jälkimmäisten vaihtaminen vanhempien osien tilalle vaatii uusien kiinnitysreikien poraamista. Jälkiä muutoksista ei kuitaan ole näkyvissä. Tai sitten kahvat vaihtuivat jo -72/73?Miulla oli joskus -74 tiina 7765603 -lieneekö ollut samassa laivassa. Aken tietojen mukaan ei rekisterissä. Pihassa olevista tiinoista yhden numero 7754-alkuinen, mutta on lukoiltaan ja papereiltaan -74:nen. Jännää kun pitäisi olla -73? jos numerot menee kronologisesti…
Pala Suomi historiaa. Tällä pääsis vanhustapahtumaan…
http://www.nettiauto.com/citroen/2cv/8019746Seuraavalle sivulle siirtyminen voisi tapahtua sivun alareunassakin, ettei tarvitse sivun luettuaan kelata sivun ylälaitaan seuraavalle sivulle siiryttäessä. Ja se laskuri missä näkyi, että moniko on viestin lukenut oli ihan kiva…
23kpl jäi myymälään: Joensuun Rengas-Expertti. Jos nyt oikein ymmärsin koodin renkaan kyljessä ovat 46 viikolla tehtyjä vuonna 2012…
Hankalaa tuntuu olevan tekstin muokkaus ja kuvien linkitys läppärilläkin. Katso viestini 155/15 renkaista. Ei mennyt niin kuin strömsöössä 🙂 Anteeksi vaan, mutta aiemmin oli helpomaa…
Jostakin syystä kuvien linkitys kännykästä vähän takkuili. joten renkaita koskevassa viestissä on tyytyminen yhteen kuvaan. Kaipaisin viestin esikatselu toimintoa ennen sen lähettämistä toisten nähtäväksi ja laskuria siitä, että moniko on viestin lukenut.
Korkeus on jotakuinkin sama kuin 135-misukan. Ja merkki ja malli continental ts 800
http://www.hulifer.net/paku/kuvat/TeknariRuosteenEsto.pdf ja onhan tällainen vaihtoehto olemassa myös http://www.duckservice.de
-
JulkaisijaArtikkelit