Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Juu kyllä! Siis VW Polon männänrenkaat käyvät. Miulla on sellaiset nelkun koneessa. Niitä saa myös kromipintaisina, kuten minulla on. Männänrenkaiden halkasiaa voi joutua viilaamaan, mutta tämähän ei ole ongelma, koska sylinterit pitää kuitenkin hoonata. Viilaus onnistuu vaikkapa timanttiviilalla. Oikea katkosväli löytyy taas korjausoppaista.
Voisin yrittää etsiä tuotenumeron renkaille, jos vain muistan verstaalla katsoa. 😯Eli tarvitset suorakaiteen muotoisen umpion?
Kuvassa näkyvä osa on “yhtäpuuta”. Nuo mainitsemasi umpiot ovat tavallisella polttimolla varustettuja. H4 umpion numero on 2105154, mutta hinta tietoa ei ole ainakaan paperikuvastossa. Miulla on ollut käytössä sekä H4:sia että “perinteisellä”polttimolla varustettuja valoja. Hyvin on nähnyt ilman H4:siakin ajella! 🙄8)
Kirjauduin joskus bensalämppäri aisoissa VW-kerhon forumiin. Sinne piti ensin rekistöröityä, että sai ilmoituksen laittaa. MUTTA! Siellä ei pääse rekistöröitymään noin vain. Ensin adiminisaattorit hyväksyvät tai hylkäävät rekistöröityjän ja vasta sähköpostiin tulleen vahvistuksen jälkeen pääsee forumiin kirjautumaan. Toinen asia joka heillä on käytössä on että jokainen kerhonjäsen saa automaattisesti käyttäjätunnuksen OMALLAnimellään palstalle kun on maksanut jäsenmaksun.
Nämä käytännöt voitaisiin ottaa käyttöön 2cv forumissakin. Eipähän tulisi huuhaata yms. palstoille.
(jos jotakuta kiinnostaa, niin tälläinen on se vw forumi:
http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/keskustelu/index.php)p.s. en ole vw harrastaja/enkä omistaja 😯
Kirjauduin joskus bensalämppäri aisoissa VW-kerhon forumiin. Sinne piti ensin rekistöröityä, että sai ilmoituksen laittaa. MUTTA! Siellä ei pääse rekistöröitymään noin vain. Ensin adiminisaattorit hyväksyvät tai hylkäävät rekistöröityjän ja vasta sähköpostiin tulleen vahvistuksen jälkeen pääsee forumiin kirjautumaan. Toinen asia joka heillä on käytössä on että jokainen kerhonjäsen saa automaattisesti käyttäjätunnuksen OMALLAnimellään palstalle kun on maksanut jäsenmaksun.
Nämä käytännöt voitaisiin ottaa käyttöön 2cv forumissakin. Eipähän tulisi huuhaata yms. palstoille.
(jos jotakuta kiinnostaa, niin tälläinen on se vw forumi:
http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/keskustelu/index.php)p.s. en ole vw harrastaja/enkä omistaja 😯
Teemu Erolan opas kertoo yks kurkkuisella varustetun moottorin arvoksi 9-12,5%
Enempi kiinnostais co2-päästöt grammaa/kilometri.
Oliskohan Sakasalaiset asiaa tutkineet, kun heillä on ollut noita smoke helpotuksia katalysaattori sätkillä? Eli saavat lupatarran ikkunaan ajaa smoken aikaan kun ovat katalysaattorit sätkään laittaneet…😯
8)
Juu ei. Eipä näytä samalta. Omani on vm-84 ja maksoin siitä veroa 384€. Tämä tapahtui huhtikuussa 2006.
Mielenkiintoista rekisteröintikatsastuksessa oli, että AKE:n rekisterit eivät tunteneet kuljinta nimeltään Citroen Acadiane.
Kuitenkin maassamme on muutama muukin ei korinvaihto Acadiane… 😯vanha gs:n lämmitin(250 tai 300w) vuosimallia ? siellä moottorin alla on. sitten on harotussarja ja 450w sisätilanlämmitin. 😆
Tässäpä kuva autotallistani:
arvon hra matti m.e. mie sanon siulle että pöh! 😆 😆 😆
Mutta ihan oikeesti. Kyllä mie talvellakin annan pakullekkin rakautta ja substraalia. Meijjän perheessä paku (azudiane vm-84 kuvassa) on ykkösautona ja on sitä niin kauna kuin 2cv:llä annetaan ajaa. 😀
(Kakkosautona on paku vm. -65…)lisää tuosta v8:sta:
http://www.2cv.nl/publicaties/v8/index.html
🙄8)
tiiä siitä isolohkosta… nettikirjoituksessa kerrotaan moottorin olevan olsdmobilen 5,7L.
Kyllähän se Marco Hollannin maailmankokousvideossakin väittää koneen olevan isolohkon. Kuitenkin netissä löytyvästä hollanninkielisessä jutussa koneen kerrotaan olevan tuo 5,7L., niin kuin tuolla videollakin sanotaan…:roll:t:pilkunviilaaja 😆
Ainahan voi tehdä kuten hän:
http://81.68.229.29/media/Race-eend.wmv
Avautuu hitaasti, mutta kivaa katseltavaa.
😆 -
JulkaisijaArtikkelit