Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hei Kaila! Missäs kohdin niissä tilastoissa on se Acadyne, kun en mie ainakaan löydä niistä?
En löydä sieltä edes omaa acadianeani jonka sain Suomen kilpiin huhtikuussa 2006. 😯Olen tainnut aiemminkin jo tätä Saksalais-firmaa mainostaa:
http://www.citroentuning.de/index_e.htm
Firman sivuilla on mielenkiintoisia viritys-osia 2cv:hen ja mm. isompia mäntäpyttysarjoja. Hinnat on reilusti alle tuon Ruotsalaisten 3000€:n.
(Miulla ei ole omakohtaista kokemusta firmasta.)Itsekkin olen miettiskellyt ensikesää, kun on tarkoitus ajella täyteenlastatulla azudianella ja vetää kärriä perässä. Nelkun laatikkon siihen syksyllä vaihdoin hieman avittamaan moottorin työtä.
Voipi silti olla että lisäkuutioita kaivataan.
Visan männät on yks vaihtoehto. Ne tuo tosin vain 50cc tilavuutta lisää kutoseen. Uusia visan pyttysarjoja saa noin 250€:llä(?).
Tästä aiheesta oli aiemmin keskusteluja tällä palstalla… 🙄Ja eiku lukemaan vuosikokous terveisiä:
http://www.suomen2cvkilta.fi/joensuu/t. Joensuun skriba Janne
Yleensä saa olla aika tarkkana kuvanosoitteen kanssa. Katso, että osoitteessa on viimeisenä jpg (tai jokin muu kuvatiedoston pääte) eikä jotain muuta. Tämä muu teksti on jpg päätteen jälkeen kuvaosoitteessa. Pyyhi ylimääräinen teksti pois ja kokeile uudestaan.Näin on käynyt itselleni muutaman kerran. Voihan vika tietysti olla muukin. . 😯
eksyin surffailemaan vanhoja viestejä. tässä miun versio aiheesta.
http://www.suomen2cvkilta.fi/forum/viewtopic.php?p=10104#10104
en kysellyt konttorilta etukäteen, että saako tuollaista tehdä. Mie vaan tein luottaen omaan vaistooni, että saa tehdä. Rekisteriin kärrin sain viikolla 52 viimevuonna. Jos samanlaisen rekisteröi tänävuonna vetoaisan tulee olla tyyppihyväksytty – vissiin.dago.
Tääkö retkue?
http://citcity.citroen1.info/2CV/peking-paris.htmJa sitten on olemassa tämmöinen Peking-Paris retkijuttu :
http://home.kabelfoon.nl/~portodo/bump2004/eng/
Miulla on dvd tästä viimeksi mainitusta retkestä.??? oskari ???
sieltä hää on Jämsästä pelastettu! Eli voipi olla. 🙄Tässä pakussa oli toinen ikkuna vähäniiku oopperaikkuna. Omistaja liimasi kylkeen suoranpellin koriliimalla.
Katselen vielä arkistoani, että löytyykö parempaa kuvaa.
Vuosikokous sunnuntaina 21.1.2007 Hotelli Juliessa klo 15-17.00 Tervetuloa!
Eihän vaan neulaventtiili vuoda? Ota kaasarin ja ilmanputsarin välinen kumiputki pois. Anna käydä tyhjäkäynnillä ja katso valon kanssa kaasarinkurkkuun. Nyt saatat huomata, että kurkussa olevasta pienestä pillistä tippuu bensatippoja. Jos näin on vuotaa neulaventtiili. Neuvalaventtiilin löydät kaasarin kannesta, kannen alapuolelta (kun olet kannen ensin avannut).
Huom. tuo on vain yksi seuraamus vuotavasta neulaventtiilistä. En tiiä näkyykö vuoto kaikissa tapauksissa noin. Venttiilin voi testata (kuka haluaa) myös ottamalla sen irti ja imemällä neulaventtiiliä, jolloin sen ei pidä fuskata. Varo nielaisemasta venttiiliä!Jos runkoon tekee “apurungot” lattioiden kohdalle ei lattioissa sovi olemaan alkuperäisiä koteloita. Kannattaa ne runkoon tehdä jos et museo kuljinta rakenna. Näinhän oli 50-60-luvun sätkissä.
Miekin luulin aikoinaan, että lämpömittari on rikki, kun sen nelkkuun asensin. Ei nousseet lämmöt kesähelteilläkään. Anturin sijoituspaikkana oli ventiilikoppa.
Semmosta mie muistelen, että anturin joutui eristämään ajoviimalta!ja uusin sätkäpaperimme on nähtävissä täällä:
http://www.hulifer.net/joensuu/satkapaperit/Satkapaperi_1-2007.pdft.jalppis
Tänään on Siihtalan ABC:llä jaoksen kuukausikokous klo 18-etiäpäin! Tervetuloa!
p.s. paikalle saapuville luvassa “yllätys”. 😆
Mie oon sitä mieltä, että siinä Retro-lehden sätkässä on mustatkilvet koska se on museorekisteöity(?).
-
JulkaisijaArtikkelit