Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Pitäpää katsoa niistä topon lehdistä muitakin kuin niitä hienoja “auto”kuvia.
Materiaaleja joita voi käyttää on varmaan “miljoona”, mutta itse tekisi mieli kokeilla tälläista jota biltema myy:
“ÄÄNENVAIMENNUSLEVY, 1000 X 500 X 30 MM
Tehokkaita ja testattuja mattoja, jotka alentavat melutasoa noin 40 dB:llä. Valmistettu vaahtomuovista ja raskasmuovilevystä. Voidaan kiinnittää liimaamalla. Soveltuvat hyvin esim. moottorin äänen vaimentamiseen. Tuotteet täyttävät vapaa-ajan veneilydirektiivin 94/25 EG asettamat vaatimukset. Testattu ja hyväksytty ISO 3795:n mukaisesti.
Mitat: 1000 x 500 x 30 mm
Tuotenro
369221
24,90 € “Kannattaa katsoa myös seuraavat sivut:
http://www.meluton.fi/aanieristeet.html😯 😯
Hui hai hauskaa oli! Muikut olivat HYVIÄ ja sääsuosi kiltalaisia! Kiitokset järjestäjille hyvästä tapahtumasta! 😆 😆 😆 😆
Mie oon sitä mieltä että levyt ja lhm on ihan hyvät. Kestävät käytössä paremmin kuin dot litkuila olevat. Lhm ei tunnu imevän itseensä niin paljon vettä, joka ruostuttaa sylintereitä. Tämä on vain oma ajatukseni.
Jarrunesteitähän sätkäläiset eivät tunnetusti vaihda ennenkuin jarrujärjestelmä pettää 😉 .
Sitten kun vaihdat levyjarruihin niin vaihda kaikki osat lhm osiin. Maksavathan ne, mutta tehdas on homman niin suunnitellut.
Joensuun jakarin ominaisuudessa olen tavannut luvattoman paljon sätöksiä, joissa on levyjarrut edessä ja vanha jarrujärjestelmä muuten. Ainakin levyjarru satuloiden kumit turpoavat jarrunesteellä. Lhm:ää ei pidä korvata perinteisellä jarrunesteellä! Jos on ihan pakko muuta litkua lhm:n sotkea taisi tehdas luvata öljyn käytön korvikkeena. Toisaalta nykyisin lhm:ää saa melkein jokaiselta huolto-asemalta…
Se että takasylinterit on levyjarrulisissa pienemmät halkaisijaltaan johtuu enemminkin siitä että poljinvoima ei kasvaisi(?).eli kuviakin kesän tapahtumista saamme odottaa… 😉
Kokeilkaa kaasupoljinpohjassa starttausta kuumalla koneella. Tämä taitaa olla tehtaankin ohje(citroen) ja muistelin itsekkin, että piti opetella kun 123:seen siiryin…
Muutenkin olemme täällä Joensuussa panneet merkille, että kulkimien kulkuhalut ovatten pienentyneet 123:sen kanssa. Lieneekö korvien välissä? Oomme huomanneet että kun vähän myöhäsemmälle sytkän säätää niin toimii paremmin. Kommentoikaa!
Noista kulkuhaluista oma kokemus:
123:sen kanssa ei mennyt kuin satasta vaikka miten yritti. Sytkä oli just merkin mukaan. Vaihdoin sitten sytkän toiseen kulkimeen edellisen kulkimen jäädessä vähemmälle käytölle. Kävin sillä kuitenkin ajelemassa ja yllätyin kulkuhaluista. Oli kuin eri sätkällä olis ajanut! Nyt menee 110km/h halutessaan ja muutenkin toiminta on ok.123:set miulla on käyttö kulkimissa(kaks pakua) edelleen enkä vaiha pois. Ovat ne kuitenkin niin paljon huolettomammat kuin perinteiset…
Mää kahtomaan topon sivuilta:
http://www.hulifer.net/paku/hotos.php
siellähän niitä sätkätapahtuma kuvia on roppakaupalla!
(Penan st numerolla 8.)
Syy miksi ne ovat siellä eivätkä täällä on nopeus. Toppo kun asuu samalla kylällä niin kuvat saa puolessatunnissa levitykseen 😉 .Ja Joensuun jaoksen vara-osa kaapissakin sellaiset uudet on jos et muualta löydä. Voinen lähettää tarvittaessa…
t. jalppis@luukku.comAmi 8:sta saapi laillisen nivelöidyn rattiputken 2cv:hen.
(Ja laittoman(?) saa bx:n nivelestä joka käy 2cv:hen myöskin, mutta joutuu hitsaamaan orkkis putkeen kiinni. (- tai sitten vaihtaa koko putken bx:stä?))miulla on käynyt samanlainen juttu. Miun tapauksessa syypäänä oli väärin korjattu korin kolimiokotelo. Tämä aiheutti sen, että kori oli joko liian alhaalla tai ylhäällä (en muista kumpi) kuin missä sen alkuperäinen paikka olisi ollut.
Mutta putken katkeamis kohta oli justa sama kuin siulla.Killalla on myynnissä vanhuksiin ja uudempiin kolmiokoteloita, joilla korjaus on helppoa jos siihen on tarvetta – ihan vain vinkkinä kaikille. Hintakaan ei ole paha n.50€.
HIENO !
Kaveriltani Joensuusta löytyy tälläinen ami6 farmari vm.-69.
Eikös kamina ole puita polttava peltiuuni?
Yritänpä tänään muistaa katsoa, että löytyiskö niitä dyanen listan kiinnikkeitä, jos vielä on niille tarvetta…
Miun akvaariopaku oli näin hyvä kuntoinen kun sen ostin keväällä 2004. Runkoa yms. ei seurannut mukana….
alempi kuva on tammikuulta 2005. Paku on juuri valmistunut… -
JulkaisijaArtikkelit