Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 661 - 675 (kaikkiaan 840)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 2cv lehtiä #136578

    Pitäpää katsoa niistä topon lehdistä muitakin kuin niitä hienoja “auto”kuvia.

    vastauksena käyttäjälle: konepellin äänieristys #136530

    Materiaaleja joita voi käyttää on varmaan “miljoona”, mutta itse tekisi mieli kokeilla tälläista jota biltema myy:

    “ÄÄNENVAIMENNUSLEVY, 1000 X 500 X 30 MM

    Tehokkaita ja testattuja mattoja, jotka alentavat melutasoa noin 40 dB:llä. Valmistettu vaahtomuovista ja raskasmuovilevystä. Voidaan kiinnittää liimaamalla. Soveltuvat hyvin esim. moottorin äänen vaimentamiseen. Tuotteet täyttävät vapaa-ajan veneilydirektiivin 94/25 EG asettamat vaatimukset. Testattu ja hyväksytty ISO 3795:n mukaisesti.

    Mitat: 1000 x 500 x 30 mm

    Tuotenro
    369221
    24,90 € “

    Kannattaa katsoa myös seuraavat sivut:
    http://www.meluton.fi/aanieristeet.html

    😯 😯

    vastauksena käyttäjälle: KUOPIJON KUJJEILUT 2006 #134378

    Hui hai hauskaa oli! Muikut olivat HYVIÄ ja sääsuosi kiltalaisia! Kiitokset järjestäjille hyvästä tapahtumasta! 😆 😆 😆 😆

    vastauksena käyttäjälle: Lhm jarrut #136425

    Mie oon sitä mieltä että levyt ja lhm on ihan hyvät. Kestävät käytössä paremmin kuin dot litkuila olevat. Lhm ei tunnu imevän itseensä niin paljon vettä, joka ruostuttaa sylintereitä. Tämä on vain oma ajatukseni.
    Jarrunesteitähän sätkäläiset eivät tunnetusti vaihda ennenkuin jarrujärjestelmä pettää 😉 .
    Sitten kun vaihdat levyjarruihin niin vaihda kaikki osat lhm osiin. Maksavathan ne, mutta tehdas on homman niin suunnitellut.
    Joensuun jakarin ominaisuudessa olen tavannut luvattoman paljon sätöksiä, joissa on levyjarrut edessä ja vanha jarrujärjestelmä muuten. Ainakin levyjarru satuloiden kumit turpoavat jarrunesteellä. Lhm:ää ei pidä korvata perinteisellä jarrunesteellä! Jos on ihan pakko muuta litkua lhm:n sotkea taisi tehdas luvata öljyn käytön korvikkeena. Toisaalta nykyisin lhm:ää saa melkein jokaiselta huolto-asemalta…
    Se että takasylinterit on levyjarrulisissa pienemmät halkaisijaltaan johtuu enemminkin siitä että poljinvoima ei kasvaisi(?).

    vastauksena käyttäjälle: hui hai #136370

    eli kuviakin kesän tapahtumista saamme odottaa… 😉

    vastauksena käyttäjälle: 123/EVO, kenelläkään kokemuksia? #136264

    Kokeilkaa kaasupoljinpohjassa starttausta kuumalla koneella. Tämä taitaa olla tehtaankin ohje(citroen) ja muistelin itsekkin, että piti opetella kun 123:seen siiryin…

    Muutenkin olemme täällä Joensuussa panneet merkille, että kulkimien kulkuhalut ovatten pienentyneet 123:sen kanssa. Lieneekö korvien välissä? Oomme huomanneet että kun vähän myöhäsemmälle sytkän säätää niin toimii paremmin. Kommentoikaa!

    Noista kulkuhaluista oma kokemus:
    123:sen kanssa ei mennyt kuin satasta vaikka miten yritti. Sytkä oli just merkin mukaan. Vaihdoin sitten sytkän toiseen kulkimeen edellisen kulkimen jäädessä vähemmälle käytölle. Kävin sillä kuitenkin ajelemassa ja yllätyin kulkuhaluista. Oli kuin eri sätkällä olis ajanut! Nyt menee 110km/h halutessaan ja muutenkin toiminta on ok.

    123:set miulla on käyttö kulkimissa(kaks pakua) edelleen enkä vaiha pois. Ovat ne kuitenkin niin paljon huolettomammat kuin perinteiset…

    vastauksena käyttäjälle: Ei heikkohermoisille eikä katsastusmiehille #136392

    Mää kahtomaan topon sivuilta:
    http://www.hulifer.net/paku/hotos.php
    siellähän niitä sätkätapahtuma kuvia on roppakaupalla!
    (Penan st numerolla 8.)
    Syy miksi ne ovat siellä eivätkä täällä on nopeus. Toppo kun asuu samalla kylällä niin kuvat saa puolessatunnissa levitykseen 😉 .

    vastauksena käyttäjälle: Onko Dyane 6 isommat etujarrukengät??? #136416

    Ja Joensuun jaoksen vara-osa kaapissakin sellaiset uudet on jos et muualta löydä. Voinen lähettää tarvittaessa…
    t. jalppis@luukku.com

    vastauksena käyttäjälle: Ei heikkohermoisille eikä katsastusmiehille #136386

    Ami 8:sta saapi laillisen nivelöidyn rattiputken 2cv:hen.
    (Ja laittoman(?) saa bx:n nivelestä joka käy 2cv:hen myöskin, mutta joutuu hitsaamaan orkkis putkeen kiinni. (- tai sitten vaihtaa koko putken bx:stä?))

    vastauksena käyttäjälle: Ei heikkohermoisille eikä katsastusmiehille #136383

    miulla on käynyt samanlainen juttu. Miun tapauksessa syypäänä oli väärin korjattu korin kolimiokotelo. Tämä aiheutti sen, että kori oli joko liian alhaalla tai ylhäällä (en muista kumpi) kuin missä sen alkuperäinen paikka olisi ollut.
    Mutta putken katkeamis kohta oli justa sama kuin siulla.

    Killalla on myynnissä vanhuksiin ja uudempiin kolmiokoteloita, joilla korjaus on helppoa jos siihen on tarvetta – ihan vain vinkkinä kaikille. Hintakaan ei ole paha n.50€.

    vastauksena käyttäjälle: Pienois-Rättäri Fanta-tölkistä #136358

    HIENO !

    vastauksena käyttäjälle: Ami 6 kuvia.. #136345

    Kaveriltani Joensuusta löytyy tälläinen ami6 farmari vm.-69.

    vastauksena käyttäjälle: Olis tarve #136183

    Eikös kamina ole puita polttava peltiuuni?

    Yritänpä tänään muistaa katsoa, että löytyiskö niitä dyanen listan kiinnikkeitä, jos vielä on niille tarvetta…

    vastauksena käyttäjälle: Pakutietoutta hakusessa #135775

    Miun akvaariopaku oli näin hyvä kuntoinen kun sen ostin keväällä 2004. Runkoa yms. ei seurannut mukana….


    alempi kuva on tammikuulta 2005. Paku on juuri valmistunut…

    vastauksena käyttäjälle: Wanhusten waellus 2006 #136082
Esillä 15 viestiä, 661 - 675 (kaikkiaan 840)