Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
KESÄRETKI JUUKAAN SUNNUNTAINA 4.6.
YHTEISLÄHTÖ JYSKIN PIHASTA VOIMATIELTÄ KLO 10.00
TERVETULOA! 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆ac 105 bleu ardoise 9/1964-9/1965
ac 147 cris typhon 9/1963-9/1965
ac 511 vert embruns 9/1960-9/1964
ac 514 vert agave 9/1964-9/1966
ac 605 bleu monte-carlo 9/1962-9/1964
ac 136(/ac 140) gris rosé 1960-9/1967lähde 2cv planet nro 9. v.1999
laittakaahan kuvia lapin tapahtumasta killan sivuille, niin nähdään että mitä menetettiin kun ei oltu paikalla!
Vähälläpä työ ootte päässeet! Mie istuin huliferin kanssa samassa sätkässä 900km:n verran…
ja sitten on vielä tämmöinenkin linkki:
http://www.euroretro-pieces.com/engine-2cv-c-161_63_64.htmlja jos ei suomesta löydy osia niin kurkatkaapa seuraava linkki:
http://ami-2cv.com/index.php?page=shop/index&category_id=be0070a5048fb6f65eb9370e81e26e64&from=0artikkelista ja sitroselta noita on tupannut saamaan ainakin kutoseen.
nelkussa oon käyttänyt vw polon renkaita – niitä saa myös kromipinnoitteella.
kutoseen joskus möivät jotakin nissanin renkaitakin ja toimivia ovat nekin – isä-ukon dyanessa sellaiset on. tosin yhtä rengasuraa joutui sorvissa leventämään…
ja onhan niitä uusia mäntäpytty-sarjojakin saatavilla.
eli elä heitä pyyhettä kehään! – ainakaan vielä!
mutta jos kyseessä on vanhus(425cc) – niin kertokoon vinkkinsä ne joilla on niistä kokemuksia.onhan niitä caminoita muitakin myynnissä. tälläinen kummittelee nettiautossa, eikä näytä ees pahalta?
http://www.nettiauto.com/simpleSearch.php?id_vehicle_type=&id_make=13&id_model=3362&id_car_type=&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&search=HaeKyllä miustakin rekkoja kannattaa karttaa varsinkin jos kuskit on kuten :
http://www.kantri-antero.com/ ja sieltä kappale VIHAAN RÄTTÄRISTEJÄ!
😯Hyvä vinkki vanhan jarrusylinterin poistoon putkea katkomatta on pitää jarruputkea “kiinni” vaikkapa knipekseillä(hyvät pihdit) ja pyörittää itse sylinteriä!
Ja sen turvakaukalon saa aivan mainiosti kiinni sätkän kuin sätkän etu-istuimelle. Eikä penkkejä tarvitse sahailla tai poistaa… 😆avainsana on säätimen maadoitus. jos se ei ole kunnossa niin lataa liikaa vaikka säätimen vaihtaisi.
nim. kokemusta on.Pariviikkoa sitten kun kävimme toppok:n kanssa Jokioisilla niin siellä maijaili museokatsastettu dyane6 vm-68. joka oli kuin “uusi”. 😉
5.5.2006, 15:53 vastauksena käyttäjälle: OSTETTU: Wanhuksen etupenkki ja jarrupääsyl. ja muuta #135077laitoin siulle meiliä luukkuun. käy tsekkaa.
Ja tälläinen juttu löytyy ilmaisjakelulehdestä:
http://www.karjalanheili.fi/index.php?Lehti%5Bluejuttu%5D=4098Kulkimia oli 26kpl ja väkeä 3xmäärä!!! 😆
-
JulkaisijaArtikkelit