Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Katsastuksessa kävi 12 kuljinta. Vanhin oli -58 paku, joka sai uudelleen rekisterikilvet oltuaan muutamia vuosia työnalla sitä ennen.
Tuorein oli -83 Herleviläinen Charleston.
Yhtään hylkyä ei tullut.
Huomisessa sanomalehti Karjalaisessa pitäisi olla etusivun juttu meistä.
Mahtava tapahtuma. Ens vuonna sitten uudestaan. 😆 😆 😆 😆Katsastuksessa kävi 12 kuljinta. Vanhin oli -58 paku, joka sai uudelleen rekisterikilvet oltuaan muutamia vuosia työnalla sitä ennen.
Tuorein oli -83 Herleviläinen Charleston.
Yhtään hylkyä ei tullut.
Huomisessa sanomalehti Karjalaisessa pitäisi olla etusivun juttu meistä.
Mahtava tapahtuma. Ens vuonna sitten uudestaan. 😆 😆 😆 😆Se katsastustapahtuma on sitten tänään!!!
Niin. Se katsastustapahtuma on sitten tänään!!!
HUOMENNA PERJANTAINA KLO 12-ALKAEN JOENSUUN 2CV KUSKIT KATSASTAVAT JOUKOLLA KULKIMIAAN K1-KATSASTAJILLA OSOITTEESSA TULLIPORTINKATU 53. TERVETULOA!
KATSO KUVIA VIIMEVUODEN TAPAHTUMASTA GALLERIA SIVUILTA!
😆 😆 😆 😆HUOMENNA PERJANTAINA KATSASTUSKARNEVAALIT JOENSUUN K1-KATSASTAJILLA KLO 12-ALKAEN OSOITTEESSA TULLIPORTINKATU 53! KATSO KUVIA VIIMEVUODEN TAPAHTUMASTA GALLERIA SIVUILTA. TERVETULOA! 😆 😆 😆
kuvia lisätty sivuille lisää!!!
Ja nyt siellä on vieläkin enempi kuvia. Käy tsiikaa!
Yritinhän mie selitellä, että eihän viimeisissä Korpivaaran tuomissa sätkissä ollut kolmipistevöitä takana, että sätkillä oli joku erivapaus niistä.
Ei ollut mitään merkitystä asialla. Se on ollut Korpparin oma sopimus. Nyt jos haluaisi saman vapautuksen pitäis se erikseen hakea ja maksaa 300€ siitä. Eli ei kannata. Mutta edelleen käynti/soitto konttorille selvittää asian/asiat.
Hyvää kevättä sätkäilijät 😉Olikohan aken sivuilla vai missä, mutta jossakin on selvät säännöt siitä mitä ajoneuvosta pitää löytyä. Suomen laki on Suomen laki, muutenhan tänne vois tuoda vaikkapa Hollannissa myytävänä olevan acadianen, jossa on subarun moottori ja saada sen rekisteriin…
Ei sillä ole merkitystä jos auto on ollut muualla rekisterissä. Kun tuonti-auto on Suomessa, niin se pitää rekistöröintikatsastaa Suomessa. Tässä rekistöröintikatsastuksessa insinööri lukee lakikirjaa ja tutkii auton varusteita. Tuon jälkeen voi vaikka purkaa varusteita pois jos haluaa – ei ne niitä enää normaaleissa vuosikatsastuksissa katsele.Tulkee Joensuuhun katsastamaan kuljin! Perjantaina 28.4. klo 12-alkaen katsastamme joukolla kulkimiamme Joensuun K1-katsastajilla Tulliportinkadulla.
Kulkimeen saa helpolla leiman, kun säätää jarrut ennen konttorille menoa ja rasvaa olkatapit, sekä tarkistaa valot ja vilkut.
😉Kovaa työtä ja hermoja se vaatii, mutta sen lukitusrenkaan saa paikoilleen avaamalla vaihdelaatikonkannen ja urkittamalla sieltä kautta. En ole purkanut siirtäjävipuja edestä. Jos purat vivut niin merkaa siirtäjien paikat terävällä piirtopuikolla, niin ei tarvii mittailla…
Onnea yritykselle!Miksipä ei koskisi? Oma kohtainen kokemus viikon takaa.
Miulla on acadiane -84 ja kolmipistevyöthän ne taakse piti laittaa. Kiinnitys tavalle ei ole sääntöä. Ja sitten vielä etupenkkeihin pitää laittaa niskatuet jos ei jo valmiiksi ole.
Huom. missään ei sanota että ne pitää olla rullavyöt. Eli helpomalla pääset jos laitat rullattomat kolmipistevyöt(?).
Soitto katsastuskonttorille niin saat varmuuden asioista 😉miulla on -65:ssa pakussa gs:n kokovanteen peittävät pölärit – ne uudemmat. Hyvin mahtuvat. No problem. Aiemmin ne oli henkilösätkässä.
-
JulkaisijaArtikkelit