Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 840)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: RE85 – ethanol rules #165149

    Eräällä sähköinsinöörillä oli aikoinaan vastuslanka kieritetty imusarjan ympärille kylmäkäynnistyksiä helpottamaan. Tälläisestä voisi olla apua etanolinkin kanssa…?

    vastauksena käyttäjälle: Tinsku, taas ajossa, Flex Fuel päivitystä, toimii… #140196

    E85:sen kanssa kannattaisi puristussuhdetta nostaa niin saisi hyötysuhdetta parannettua. Vaikka tälläisillä männillä, jotka löytyvät Sebun dyanesta.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV 1100 cc (BMW) #169300

    Uskoisin, että kutosen koneeseen saa vääntöä lisää nokka-akselin muutoksella ja ottamalla vaikka ne kaasarit siitä r60 bemarista ( jos on kahdella erillisellä kaasarilla ). Halvempi ja helpompi projekti jos kuutiot haluaa pitää samoina…

    vastauksena käyttäjälle: 2CV 1100 cc (BMW) #169295

    Pienessä päässäni olen miettinyt seuraavaa. Jos olisi Suomessa jo rekisterissä oleva superi, jossa prosentit antavat myötä moottorin vaihdon, niin silloinhan voisi tuollaisen bmw moottorin asentaa. Mutta, moottorista pitäisi kuristaa hevosvoimia ja siitä tehonmittausdokumentti insinöörille toimittaa. Miksi näin ei voisi uudenkin superin kohdalla tehdä? Ilmoittaisi vain, että alkuperäistä moottori vaihtoehtoa ei ole saatavilla, joten kulkimeen asennetaan vastaavankokoinen bmw moottori kuristetuilla hevosilla. Saattaisipa tuollainen moottori kevyempikin olla kuin gs moottori. 😯

    vastauksena käyttäjälle: Kuopion Kujjeilut 2015 #175254

    Kiitokset järjestäjille mahtavasta tapahtumasta! Kivaa oli ja sääkin suosi 8) 8)

    vastauksena käyttäjälle: KARJALAN KOUKEROT 26.-28.6.2015 #174427

    Viikon päästä Koukeroihin! 8) 8) 8)

    vastauksena käyttäjälle: KARJALAN KOUKEROT 26.-28.6.2015 #174426

    8)

    vastauksena käyttäjälle: Lennus 26-28.6 #175061

    Onneksi on aina olemassa vaihtoehto: viewtopic.php?f=11&t=9210
    8)

    vastauksena käyttäjälle: KARJALAN KOUKEROT 26.-28.6.2015 #174425

    Koukerot lähestyy! Tulkee, miekin tuun.

    vastauksena käyttäjälle: Apua-Help 2015 – 2016 #173929

    Tyhmä kysymys, mutta mitä kieltä tarkoittaa monen henkilön kohdalla kielitaidossa mainittu sv?

    vastauksena käyttäjälle: peräkärryä ja koukkua #174740

    Koukkuja ei vissiin nykyisin enää tarvitse katsastaa. Ikinä ei ole kyselty perään… Eri asia on sitten omavalmiste peräkärryjen kanssa. Niissä säännöt ovat tiukentuneet.

    vastauksena käyttäjälle: Acadiane – kulkuongelmaakö #174762

    Mie vaihdoin aikoinani nelkunlootan omaan acadianeen, kun paikoillaan ollut 2cv6 laatikko dementioitui. Minusta se oli hyvä ratkaisu. Kaasariksi laitoin 652cc koneen soleksin. Kiihdytys oli painosta johtuen nihkeää, mutta kun vauhtiin pääsi niin hyvin kulki. Reisussa miulla oli matkailukärry perässä ja sen kanssa ajoin aina kaasupohjassa. Vauhti vaihteli 80-110 välillä. En ymmärrä miksi monet sanovat että nelkun loodalla kutosella ei voi 80km/h kovempaa ajella? Ei koneessa nyt niin hirveästi kierroksia ole 100km/h vauhdissa kyseisellä loodalla – ainakaan miun mielestä. En ulkoa muista mutta olisko vähän päälle 5000r/min silloin…

    vastauksena käyttäjälle: Peltikanisteri(kokemuksiä moottoriöljyistä) #174745

    Tästä on siis kyse. Viime kesänä tuli käytettyä. http://m.motonet.fi/fi/tuote/592062/British-Classic-Motor-Oil-20W-50-5l-” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Ihan ok öljy ja edullinen.

    vastauksena käyttäjälle: Kutoskone wanhus-Dyaneen? #174612

    Entäs jos vaihdat pelkän koneen? Vanhuksen looda kestää kyllä. Laturin laitat kutosesta säätimen kera (vaihtaen johtojen paikkaa 6 volttisen säätimestä uuteen) polttimet vielä päivittää niin se on siinä. Pakoputken virityksessä voi käyttää vaikka bilteman haitariputkea. Hulifer.net löytyy hyviä kuvia moisista uudempi kone vanhus loota virityksistä.

    vastauksena käyttäjälle: Etupenkin turvavyöt 2CV #166558

    @Isoo-Jukka wrote:

    @Wonderi wrote:

    Sätkässäkään ei ole kovin montaa osaa kiinni yhdellä ruuvillä kun se ei ole kovin luotettava kiinnitystapa. Mutta turvavyöt on. 😯

    Kolmipistevyöt ainakin on kiinni kolmella ruuvilla 😉 Pääsinpä viisastelemaan.

    Ei millään pahalla, mutta turvavyöt ovat kiinni pulteilla – ei ruuveilla.
    Pääsinpäs viisastelemaan viisastelijällekkin. 😉

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 840)