Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 91 - 105 (kaikkiaan 840)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Netissä myynnissä 2014-> #172070

    https://huutokaupat.com/fi/v/139278″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: ohjauspyörä OSTETTU #174556

    Ei miulla rattia myydä ole, mutta tiesittekös että kuvassa on dyane 6:sen ratti. Jos en sitten väärässä ole. 😯

    vastauksena käyttäjälle: Jarrupääsylinterin kumit. #174448

    Näkyy tuolla motonetin hinnastosta myös pääsylinterin kumeja:
    http://www.motonet.fi/fi/varaosat/80/397400/autot/citroen/dyane-2cv-1958-1990#Jarruosat” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: Jarrupääsylinterin kumit. #174446

    Motonetista olen sylintereitä ostanut alle kympin hintaan. Merkki on sama kuin kotimaisilla citroen varaosatoimittajilla. Ei juuri kannata vanhaa kunnostaa. Pölysuojakumin ja männän väliin oon jarruvaseliinia laittanut hieman, etteivät ruostuisi helposti.

    vastauksena käyttäjälle: Vetarikyssäri #174354

    @Basilius wrote:

    Mikähän mahtoi olla tuon oletetun viimeisen Korpparin maahantuoman väri? Olen nähnyt kaksi viimeistä Kuljinta Korpparin pihalla ja silloin ei ollut lunta maassa…

    Bleu lagune taisi väri virallisesti mennä.

    vastauksena käyttäjälle: Vetarikyssäri #174345

    Miullakin oli yhdessä dyanessa sellaiset pitkät tuplaristivetarit ja hyviltä ja kestäviltä vaikuttivat. Mittaa pituus ja jos on riittävä niin laita uudet kumit. Korpivaara toi viimeiset 2cv.t -81. Se viimeinen oli isä-ukolla ja se oli käyttöön otettu tammikuussa 1982. Rekkarin alku scs… Siinä oli muovitankki ja rumpujarrut.

    vastauksena käyttäjälle: jousipönttöilyä #174258

    Vastaanpa itse itselleni 😆
    http://www.hulifer.net/paku/2CVMANUALS/OVERHAULING_SUSPENSION_UNIT.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: tulpankierre #174173

    Ostetaan osiossa on keskustelua korkanneesta tulpankierteestä, joka mielestäni kuuluisi tekniikka osioon…
    viewtopic.php?f=4&t=9105
    Kerronpa erään oman korjaukseni, kun tulppa lensi nelkunkannesta. Porasin kannen paikoillaan ollessa reiän vähän isommaksi ja tein siihen uudet kierteet M16 tai M18 (en enää muista kummat) ja ruuvasin uuteen kierteesen -70/80 -luvun ford ohc koneen sytytystulpan (, jossa on siis paksumpi kierre). Hyvin ajoi asiansa ja oli nopea ja halpa korjaustoimenpide 🙂

    vastauksena käyttäjälle: KALENTERI #174077

    On tosiaankin hieno! Mie tilasin niitä jo 10kpl. (pari miulle ja muut kiltatovereille.)

    vastauksena käyttäjälle: Vinkki Helgen takaiskunvaimenninongelmaan #173893

    Pois laskettavan öljyn määrä kannattaa mitata, että osaa saman verran lisätä uutta öljyä iskariin.
    http://www.snail2cv.com” onclick=”window.open(this.href);return false; tekniikka osiossa on hyvä juttu iskunvaimentimiin liittyen.

    vastauksena käyttäjälle: Kaitafilmit valmiina digimuodossa #173589

    Hienoa työtä olet tehnyt MoA! Ei millään pahalla, mutta en suosittele filmiä katsottavaksi vuoden -79 jälkeen kiltaan liittyneiltä. Järkyttävää 😈 😉 .

    vastauksena käyttäjälle: DOT vai LHM jarrujärjestelmä #173697

    Rumpujarrut edessä määrää nesteen. Lhm kumeilla varustettuja etujarrusylintereitä ei ole myytävänä, eikä varmaan tehtykään koskaan… Ihan hyvä dot järjestelmäkin on, mutta kaipa ne nesteet pitäisi välillä vaihtaa. Ilmeisesti uusissa autoissa vaihtavat 2-vuoden välein. 2cv.ssä jarruremontin yhteydessä, eli 10v välein…

    vastauksena käyttäjälle: Dyanen osasia #173631

    Laitoin yv.tä

    vastauksena käyttäjälle: Dyanen osasia #173628

    Kiitosta vain tarjouksesta, mutta ei nyt ole oville tarvetta. Ei muovisia ovipaneleita löytyisi?

    vastauksena käyttäjälle: Dyane -68 ja me #173611

    Vieläkös killalla on se talli vuokrattuna, jossa remieren rakensivat? Endotan, että Kiltakapteenin johdolla järjestettäisiin korjauspäivä/ viikonloppu jossa dyanea yritettäisiin ehjätä ns.talkoovoimin… 🙄

Esillä 15 viestiä, 91 - 105 (kaikkiaan 840)