Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ainoa johon olen törmännyt on aivan fantastinen me henki 2 cv porukoissa niin täällä kun eri tapahtumissa.
Minen ymmärrä alkuunkaan otsikon puhetta, eikai mun tarttekaan.
Tuolla pitää kurvit ottaa varovasti jos ei oo kaatolupaa, Mutta erikoinen peli sarvien ystäville
Mulle tule ainakin täysin ensiluokkainen kappale. Hyvin tehty, reipas hatunnosto ja eläköön-huuto tekijöille.
Laitetaan arvoisalleen paikalle vihkiraamatun viereen.
Tulis ny oikein vaikia vika.
Vielä sai vamistumisen jälkeen raidetangon uusia, nyt ei klappaa. Auto on museoleimassa ja katsastettu.
Seuraavaksi saa siteerata Kaseva yhtyettä sanoin ” mä minne kulkisin tiedä en”
Matti : Vanha viisaus jos kärährät älä ainakaan tunnusta, moomma aina oikias
Jos on vielä veroton niin täytyy ruveta rustaamaan.
Kylämme perinneyhdistys on jo vuoden rakentanut puukaasulla toimivaa maamoottoria, taidankin hipsiä selän taa vähän urkkimaan kun saavat savut koneesta.
Onko Veikko asia edennyt, mullakin olis varadyane johon vois tälläistä kokeilla. Jotenkin tuo katoava kansanperinne aina kiinnostanut.
Oliko Sinulla mitään käsitystä mihin se häkäpönttö 2cv:ssä oli tungettu,Mulla 1975 nelkku Dyane Vaasassa, tiedän myös toisen joka aikeissa museokatsastaa, muista en tiedä eikä tuntunut paikallisella museoajoneuvotarkastajallakaan mitenkään liian tuttu malli olevan, varmaan toistaiseksi harvinaista.
Kannatan kyllä ainakin yhden museokatsastamista silloin on aina hyväkuntoinen vara-auto tallissa.
Niin kyllähän nämäkin siinä iässä on, eli olen
Museorekisteröidyssä autossa ole talvirengaspakkoa. Ainakin omassa dyanessa alla olevat uudehkot x-misukat pitää melkein yhtä hyvin kuin C5 dessä olevat talvibridgestonet ( vaikka on kaikkea hienoa luiston ja ovenaukasun estoa)
Yksinkertaiset ja kevyet autot, sopivat tehot, rumpujarrut ja kapea rengas, siinä pidon salaisuus, ainoa poikkeus on ns. vesijää mutta siihenkin riittää varovaisuus. Olen ajellut x-misukoilla jo tammikuun puolivälistä.
Ystävyytemme jäi aivan liian lyhyeksi. Harvasta meistä jää niin positiivinen kuva jälkeen kuin Pertsasta.
Syvin osannottoni Arjalle.
Jan
ja vaihdannan välineinä käy d-mallin osat
Niin ja se latausjuttu Dyane kaipaili vain valoa elämäänsä, tässä tapauksessa latausvalon, sitten toimi.
Seuraavaksi vois yrittää löytää Acadianen rungon, hytin, takaovet, takapuskurin ja jousipöntöt ja rakennella Acadianen.
Tai sitten joku edullinen pakuprojekti, 2cv tai Ami
Nyt projekti on viittävaille valmis katsokaa http://www.netikka.net/dyane
-
JulkaisijaArtikkelit