Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Lämmin on, valost sähköt ja vesi tulee. Selvitän tänää, että montako autou tuohon 500 hintaan voisi tuoda. Pistän inffoa heti kun saan sitä.
Sätkilä on toki atuajoaoikeus mutta muutkin käyvä oikein mainioisti. Pitää huomenna kysyä, että montako autoa tuohon 500€/kk voi tuoda
on, mutta jos ei tule enempää kuin kaksi osakasta niin hinta on liian korkea. Kyselinkin vaihtoehtoisia ratkaisuja 🙂 . Remonttipaikka pitää saada, mutta ei mihin hintaan tahansa.
juu kuukausihinta on laskettuna 4-5 osakkaalle.
Niin ja jos jollakin tämän foorumin lukijalla on tietoa vertaspaikasta Tampereenseudulla niin olin kovin kiitollinen jos voisi kertoa minullekkin 😀 .
Vinkusta loppuu leima huomenna ja vielä ei oo paikkaa missä projektin aloittaisi 😥 .Kuten mainitsinkin hallinomista sanoi, että ei tee alle 500€ sopimista (kuka tietää miksi) neliöstä ei ole sitten niin kauhean nuukaa. halli on iso sinne sopisi vaivatta 30 sätkää ja kaikista voi vielä nostaa korin rungon viereen ja vieläkään ei oo kauheen ahdasta 😀 . Jos saisi 4-5 osakasta niin hintakin rupeaisi olemaan kohdallaan. 125-100 per nenä
@Isoo-Jukka wrote:
Startin päässä paksun plus-kaapelin liittimen alla on samassa myös toinen ohuempi kaapeli, joka syöttää kaiken sähkön johtosarjaan jaettavaksi muille laitteille paitsi startille. Joskus tuo voi olla liittimen juuresta poikki niin, ettei sitä ulkoa huomaa.
Startille menee myös ohut karva solenoidille, mutta en tarkoita tätä piuhaa.Siellähän se irronnut johdonpää luurasi 😀 uusi abiko kiinni ja johan alkoi toimimaan. SUURKIITOS tuosta kullanarvoisesta vinkistä. Olisavatpa sähköhässäkät aina noin yksinkertaisia. Niin ja kiitois myös muille vinkinantajille. TAisi liitoin ottaa itseensä eilisestä pannuhuoneen painepesusta 😕
J
No niin nyt on konehuone pesty ja enimmat moskat poistettu.
Kysysinkin nyt vinkkejä auton purkamiseen.
Lokarit,konepelti, penkit ja ovet on selviä, mutta miten on korin irroittamisen kanssa?
Mitä ja missä järjestyksessä kannattaa korin irroitus projekti aloittaa sekä millaisela työkaluarsenaalilla on syytä varustautua ennen työn aloittamista?
Jossain tällä foorumilla on varmasti asiaa käsitelty, mutten löytänyt puusilmä kun olen 🙄
Yhtenä tärkeänä asiana mitä ei missään nimessä pidä tehdä koria irroitettaessa ?
Korin käsittely irroittamisen jälkeen ? katolleen kääntö ?
Kaikenlaiset vinkit tervetulleita.Niin ja tänään posti kantoi kotiin jäsenanelukaavakkeen ja 4 ja 5 /09 nyyttiset 😀
Jep tänään sitten poikkesin hervannan vanhalla bensiksellä katsastamassa kulkimen altapäin.
Muutamia huomioita (toiminta suunnitelma).
– Takatukivarret ovat eriparia vasemmallapuolella on varressa massaiskarin kiinnityspaikka ja oikealla ei taasen ole. (Asialla ei liene suurempaa merkitystä)
– Vasen takaiskari vaihdettu oikea selvästi vanhempi.(vaihtoon molemmat)
– Runko vaikuttaisi olevan erinomaisessa kunnossa varmastikkin kunnostettu jossain vaiheessa (tarkastusmittaus, puhdistus ja käsittely)
– Alustan yleiskunto kohtalainen muutamia paikkoja jalkatilassa ja korinsuuntaisissa jäykisteissä ruostevauriota etuppenkkien kohdalla. (katsotaan tarkemmin puhdistuksen jälkeen)
– Korin etuosa vaikuttaisi olevan kunnossa vain pientä pintaruostetta
– Takasisälokarit vaikuttaisivbat olevan ok (puhdistus ja käsittely)
– Vasen takalokari ok
– oikean takalokarin takakulmassa ruostevaurioita (lokari vaihtoon)
– Takaosa näyttäisi muuten olevan ok paitsi vasemassa kulmassa piehkö ruostevaurio. (tarkemmin purun ja puhdituksen jälkeen)
– Korissa ruostevaurio oikean takalokarin etuosassa (tarkemmin purun ja puhdituksen jälkeen)
– Etulokasuojat eriparia oikea jäyksitetty jossain vaiheessa hitsaamalla ohut pyörörauta kaareen, vasemmassa tavanomainen kanttaus mutta lokari on lommolla (molemmat vaihtoon)
Tälläisia tällä kertaa. Tietti samalla kun alle kerran pääsin laitoin ruosteen irroitinta kaikkiin näkemiini pultteihin. Tiedä vaikka helpottaisi purkamista kunhan sinne asti pääsen 🙂 . Kameran unohdin kotiin joten kuvia en sáanut, mutta niitäkin rupeaa tulemaan viimesitää purkamisvaiheesta.Purkamisen jälkeen kuitenkin ihan ensimmäinen asia on pudistaa kori+konepelti+lokarit ja runko. Homman olen ajatellut teettäää jossain jollakin sopivalla menetelmällä.
Miten, missä ja mihin hintaan vinkkejä kaipaisin ?lisäys löysyin tällaisen http://www.soodapuhallus.fi/palvelut.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
onko kenelläkään kokemusta / hintatietoa ?J
Kiitoksia
Jäsenanelukaavake on jo pyydetty. Enköhän saa sen palautettua asianmukasine allekirjoituksineen pikapuoliin 😀 . Hallipaikka on vielä hausssa mutta eiköhän sekin järjesty kohtapuoliin niin pääsen aloittamaan projektin. Toisteiseksi keskityn nautiskelemaan jäljellä olevista aurinkoisista päivistä avoimentaivaan ja katon alla. Kuviakin tulee jahka niissä ilmenee jotain mainittavaa.J
ajatuksena olisi jotain -77 tai uudempi 2cv6/4 mieluiten 6 katsotaan millaisen aihion saan käsiini
löysin tuollaisen rungon saksasta
http://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/Alle/Chassis/ANR15021/” onclick=”window.open(this.href);return false;
hintaan 657,65 + toimitusMistä ja mihin hintaan runkoja on saatavissa ? ja paljonko maksaa toimitus.
käykö sama runko kaikiin 2cv:hin ?
-
JulkaisijaArtikkelit