Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
On tämä niin kuollut palsta että sama kun huutelis mettään?
Laita vaikka sähköpostilla kaasuttimen tarkat tiedot: Suomen Kaasutinexpertti. Siellä tuntui olevan mainio palvelu ja he kyllä löytävät sinulle oikeat osat kaasuttimeen.
No niiiin, homma hoidossa nyt! Tilasin uuden uimurin Suomen Kaasutinexpertiltä Järvenpäästä. Solex 22 kaasuttimen uimuri maksoi 25e + pk. Irroitin vanhan uimurin ja otin siitä aksilan uuteen uimuriin, laitoin uimurin kammioon ilman minkäänlaista mittausta tai muuta säätöä, kuljin hyrähti hienosti käyntiin ja minkäänlaista pienintäkään vuotoa ei ole nyt missään 🙂 Huomasin että vanha uimuri oli selkeästi kammiossa ylempänä ja tämä uusi uimuri putosi kammioon syvälle, oliko niin että vanha oli juuttunut yläasentoon tai pidike jotenkin eri tasossa? Mutta mitä väliä, pääasia että nyt toimii 🙂
Etupyörät pitää vielä alkuviikosta käydä tasapainottamassa, otin Vianorilta tarjouksen, kaksi irtorengasta tasapainoon yht 35e, johtuen 3-pulttisesta vanteesta joka tuo hieman työtä lisää. Ohjauspyörään tuleva tärinä on saatava kuriin, rikkoo pian etupyöränlaakerit ja rasittaa voimansiirtoa….
Niin en kyllä osaa sanoa onko aksila väljä, niin väljä että tuo olisi mahdollista?
Osaako joku kertoa miten uuden uimurin pitää säätää sopivaan kohtaan? Olen tilannut uuden uimurin ja kasaus on ehkä loppuviikosta sitten, mutta tuo seikka arveluttaa että miten oikeaoppisesti säätö tarkalleen tehdään?
Puhdista suuttimen hattu, sieltä näet suuttimen numeron.
Ehkä olisi hyvä olla varalla vetonivel, tuplaristikolla, nokkalaturi ja kaasutin, yksikurkkuinen?
Onko -62 Sätkään osia?
Onhan siinä mm se etu että katsastukseen 4 vuoden välein sitten.
-
JulkaisijaArtikkelit