Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
2.6.2015, 11:41 vastauksena käyttäjälle: Hy-Ri kahvittelu tiistaisin Ullan Pakarissa klo 18 alkaen #172263
Mulla jäi viime tiistai väliin, kun parkkeerasin Tao:n kotipihaan telttakatokseen ja noukin koneen ja laatikon pois.
Tänään tulossa kaksipyöräisellä 😯Jukka Prinkkilä, HyRi.
Minä olen käyttänyt Katsastuslinjaa Riihimäellä.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Minä myös mamman kanssa tulossa. . .
Jukka Prinkkilä, HyRi.
2.4.2015, 04:43 vastauksena käyttäjälle: Hy-Ri kahvittelu tiistaisin Ullan Pakarissa klo 18 alkaen #172247Moro,
Pahoittelut tapahtuneesta. . . .
Odottelin peltikattoisella sotkun parkkiksella tuonne seitsemän nurkille. Päätin poistua paikalta,
koska muita ei alkanut kuulumaan.
Ajellessani ABChitin ohi näin kyllä Meharinne ja arvasin mihin olitte menossa, mutta siinä vaiheessa mahdollisuus
noutaa korjatut öljyputket kaverilta oli voittanut sotkun sämpylä/munkki-paketin.“Näin pääsi käymään, mutta lapsi on kaunis”. . . siitä kuva todisteena alla 😀
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Kiitos. . . hyvät sivut. Tuolta löytyi osaava korjaaja, ihan työmatkan varrelta.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Kiitos vinkistä. Kyselinkin jo aiemmin VMPK:n putkiradio viestiketjussa apuja, mutta en saanut.
Täytyy jatkaa etsintää. . . olisi niin mukavaa kuunnella mittaustaukoa putkiradiosta 😀Jukka Prinkkilä, HyRi.
8.1.2015, 14:29 vastauksena käyttäjälle: Vanhukseen väliholkit laatikon ja koneen väliin LÖYTYIVÄT HE #174257Masalle iso kiitos. . . . 😀
Jukka Prinkkilä, HyRi.
6.1.2015, 19:01 vastauksena käyttäjälle: Vanhukseen väliholkit laatikon ja koneen väliin LÖYTYIVÄT HE #174255Kiitoksia mittatarkennuksesta. Täytynee hommata talliin paremmat “tiimarilasit”.
Nuo antamasi mitat on ok. Minulta löytyy yksi kpl 14.25 x 21 x 10,7 joka tulee ohjuriholkin päälle.Jukka Prinkkilä, HyRi.
6.1.2015, 13:31 vastauksena käyttäjälle: Vanhukseen väliholkit laatikon ja koneen väliin LÖYTYIVÄT HE #174253Ilmoittele, jos ja kun löytyy, niin poikkean noutamaan työmatkalla.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
29.12.2014, 16:52 vastauksena käyttäjälle: Hy-Ri kahvittelu tiistaisin Ullan Pakarissa klo 18 alkaen #172236Jouluruokien jälkeen maistuu kebabsämpylä ja säärihaava. . . . huomenna tiistaina sotkussa klo 19.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Joulun ajan tallissa tapahtuneisiin ihmeisiin on ennenkin tarvittu kolmea viisasta miestä.
Kiitoksia varavoimalaitokseen tarvittavista tarvikkeista AK-65, Citromarc ja Sitronen.Laatikot kuuluvat olennaisena osana joulun viettoa, ainakin täällä Hämeessä.
Kiitoksia keskipakolaatikosta WS5200.Jukka Prinkkilä, HyRi.
Upataan pikkuisen, kun vuosikin on kohta vaihtumassa
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Kyllä poliisi tietää kuuluuko hyvät renkaat eteen vaiko taakse 😀
Kuva 50/60-luvulta, jolloin isä-vainaa oli poliisina Hesassa.
Saattanut olla lipsakka ajaa vesijäisellä mukulakivi kadulla punainen
vilkku päällä.Jukka Prinkkilä, HyRi.
Mulle riittää tupakansytkärin tilalle tungettava volttimittari. Eikä maksa kuin kympin piilteemassa.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Saako nostaa. . . . 😀
Jukka Prinkkilä, HyRi.
-
JulkaisijaArtikkelit