Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kiitos. . .
Pitää näköjään käydä optikolla tai hankkia paremmat valot talliin.
Raumalla ollut siis koko ikänsä. Onko värille koodia ?Jukka Prinkkilä, HyRi.
Eipä tuo värikään täsmää. AC 410 on punainen, Tao taasen vihertävänharmaa.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Kiitos tiedoista. Vai, että lukivirhe. . . se selittäisi sitten tuon toisenkin virheen. Tunnistelaatan mukaan tuo on AZ, eikä AZL.
Moottorihan tuohon on vaihdettu 18 heppaiseksi. Katsastuspäivämäärä on ollut 27.03.-62.Jukka Prinkkilä, HyRi.
Uudelle harrastajalle osoite ja kellonaika helpottaisi eksymistä . . .
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Mulla on tälle kesälle takana 7000 ilometriä. Jos tapahtumissa nähtyjä ei lasketa, niin vastaan on tullut sätkä Lappeenrannassa, Lammilla ja Porvoossa.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Ja minä kävin tänään aamulla Riihimäen Katsastuslinjalla. . . .kehujen kera meni katsastuksesta läpi. 😀 😀
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Juhannus Eräjärvellä.Jukka Prinkkilä, HyRi.
Lisää kuvia tullut Mini kerhon sivuille.
Joku viisaampi voi tehdä linkin. . .Jukka Prinkkilä, HyRi.
Moro,
Minulla on vapautumassa kevään/kesän aikana rättärin mentävä kolo Kaarlonkadulta. On enemmäkin säilytykseen ja pikkuremontiin. Ei tuli/hitsaus remontteja.
Kylmä vesi ja lämmin talli. Remontit joudut tekemään itse:( Pukkaa yv jos kiinnostuit. Terv. JukkaJukka Prinkkilä, HyRi.
Moro,
Mulla on appiukolta saatu vanha Smiths lämpömittari jonka anturi on hävinnyt. Saat tuota kokeiltavaksi jos vaikka sopii Clarkin anturin kanssa.
Näyttää lämpöasteet välillä 30 – 110(asteenmerkkihukkunut)C.
Terv. JukkaJukka Prinkkilä, HyRi.
Kuvan liittämiskokeilu. . . .
Tämän kesän ensimmäinen tuhat kilometriä täynnä. 😀
Tuleekohan siitä oikeasti noin iso kuva. . . . 😯Jukka Prinkkilä, HyRi.
14.3.2013, 17:48 vastauksena käyttäjälle: Katsastusinssille kelpaava pyöreä 2cv:n ajovaloumpio (Saatu) #168639. . . löytyi. . . iso kiitos ja kumarrus Keravan suuntaan.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
11.3.2013, 05:46 vastauksena käyttäjälle: Katsastusinssille kelpaava pyöreä 2cv:n ajovaloumpio (Saatu) #168638. . . nelkkuun ja Cibie. . .
Jukka Prinkkilä, HyRi.
yritys uusittu. . .
t. Jukka
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Pukkasin Kojootille yv:n
t. Jukka
Jukka Prinkkilä, HyRi.
-
JulkaisijaArtikkelit