😳
Kiitokset ylistävistä kommenteistanne, asiallista porukkaahan täällä on, mitä ne höpäjää…
Mutta itse kytkimeen, parkit eivät puolittuneet kytkimen kummassakaan asennossa, voi olla toki poistettu käytöstä. Eiköhän aikanaan selviä…
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
Alkuperäiseltä tuo kytkin minustakin vaikuttaa, sen takia kysyinkin asiasta… Punainen merkkivalokin näyttäisi aidolta, ei ole suinkaan ledi.
Pakussa on kyllä kieltämättä paljon ei-originaalia väsäystä havaittavissa, jopa näin aloittelevankin sätkämiehen silmin (mm. etupuskuri, vilkut, takaovien seutu, kuskin oven sisäkahva, tankin korkki, rekisterikilven valaisin, 380 mm pyörät jne…)
Puoliparkkikytkimeksi en ole osannut namiskaa edes epäillä/kokeilla, mutta testaan vielä tänään, raportti tuosta myöhemmin.
Kuljin on ensirekisteröity Tanskassa v. 1958, viety Englantiin v. 1966, tuotu Suomeen 90-luvulla, rekisteröity täällä v. 1995, ajeltu sen jälkeen pari vuotta ja myyty minulle 8 päivää sitten.
Itse en ole vielä kerinnyt muuta seppäilemään kuin todennut, että polttoaine ja kipinä ovat hukassa (vain 2 vikaa siis). 😆
Kuvia:
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
Pyyhkijät eivät pelaa sähköllä ja puoliparkkikytkimeksi namiskasta ei ole.
Pitää tutkia, eipä tuo sähkölaitteiden määrä em. hyötykulkimessa ole kovin mittava.
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste