Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kummaa toimintaa minun mielestäni että jos joku ei ole tyytyväinen harrastekerhon toimintaan niin aletaan syyllistää ja näytetään ovea? Eikö jokainen harrastaja ole tärkeä harrastuksen (ja kerhojen) pitämiseksi hengissä? Taustoja en asialle tunne, mutta matroonan kirjoituksia ihmettelen, hänhän kuitenkin edustaa omalta osaltaan Kiltaa. Asiat pitäisi voida sopia hyvässä hengessä, eikö totta?
Terv. keltanokka “Kaapelimies” Sätkällä vasta vuodesta 2004
lisää maailmankokousvideoita ruotsista:
http://youtube.com/watch?v=c0PGFJOGzU8
http://youtube.com/watch?v=Rfbx6qKOSD8
Lähinnä kuvakoosteita.Ja tuttuja naamoja tässä dokumentissa vuodelta 1993?
http://www.youtube.com/results?search_query=10th%20international%20meeting%20of%202CV%20friends%20in%20FinlandJa muitakin aarteita löytyy haulla, väki on selvästi aktivoitunut Ruotsin miitin jälkeen tuuppaamaan näitä nettiin.
http://youtube.com/results?search_query=citroen+2cv+meeting&search=SearchMikäs idea sillä imupakosarjalla sitten on? Eli miksi pitää kaasaria lämmittää pakokaasuilla?
och här, var så god:
http://sitruuna.unk.fi/gallery/Miitit/2CV_Worldmeeting_2007/Todella mahtava kokemus näin ensikertalaiselta! Taisi joku tauti purra kun tekee jo mieli ensivuoden Belgian kansallisiin kun ihan henkilökohtaisesti kutsuttiin ja ICCCR olis kiva käydä myös. Puhumattakaan seuraavista maailmankokkouksista… Päällimmäisenä tapahtumasta mieleen jäi erään henkilön paremman puoliskon vastaus kysymykseen “Onko nämä kaikki ihmiset täällä vähän hulluja kun raahautuvat paikalle jonkun neljällä pyörällä kulkevan peltilaatikon takia? – ON NE!” 😀
Meikäläisen kameraan tarttuneita kuvatuksia tuolla ->
http://sitruuna.unk.fi/gallery/Miitit/2CV_Worldmeeting_2007/17.7.2007, 22:32 vastauksena käyttäjälle: Tinsku, taas ajossa, Flex Fuel päivitystä, toimii… #140074Resepti on tietysti jo hukassa, mutta -85 BX GT oli sen mukaisilla aineilla suojattuna ehjäkorinen lähtiessään konevian takia paaliin pari vuotta sitten tuolta naapurikylältä ( 😳 ).
Sisältö oli 1/3 vaseliinia, 1/3 moottoriöljyä, 1/10-5 kotelosuojaa sideaineeksi. Pohjaan ruiskuttaessa voi lisätä alustamassaa, ruiskusuutin tosin menee kuulemma helposti tukkoon.. Sekoitetaan, kuumennetaan juoksevaksi (~50-60C) ja ruiskutetaan. Kotelosuojaa lisäämällä/vähentämällä säädetään seoksen viskositeettia.
Oli beksin kotelot vieläkin tahmaiset kokeillessani niitä, eli tuo ei ainakaan kovetu ja halkeile.Editoitu resepti varmennuksen jälkeen
Kyllä, reiät on alaspäin, en tullut katsoneeksi miten päin ne olivat ennen irrotusta 😮
Voi argh, yhdestä päästä kun paikkaa niin toisesta vuotaa silti.. Perän stefat on lootaan vaihdettu, nyt on levyjen ympäristö kuiva mutta silti pissii öljyt ulos lootasta. Huohotusreikiä ei löytynyt täällä kerrotuista paikoista. Näyttäisi siltä että nopeusmittarin vaijerin reiästä tulee kuten Mikko46:llakin http://www.suomen2cvkilta.fi/forum/viewtopic.php?t=2879 ? Mikä avuksi? Nimim. sätkäbluesiin Jasun tyyliin, pysähtyen välillä lisäämään..
Ja jos apuja on tarjota, niin torstaina tavottaa luurista 040-738 00 08 ja perjantaina bluesalueelta SAM-sätkän lähettyviltä, se öljyltä tuoksuva. Jos hyvin käy 🙄Edittiä: lootan kannessa seisoo “AM331”, ja perimätiedon mukaan se saattaisi olla AMI6:sta?
@Dooris wrote:
Mötesområdet är stort och extra ytor finns att växa i. Ytan är väldränerad, och tål att köra bil på.
Tohon loppu mun suomenkielentaito, mikä kasvaa ja minkäpäälle saa ajaa sätkän, häh ❓
Ja 110 juuroa veloitti Finnlink paluumatkasta sunnuntai-iltalaivalla suomeen, sätkä ja kahden hengen hytti, pelkääjän paikka/yläsänky vielä vapaana jos on vapaaehtoinen työn.. öö, kartanlukija? Siis sillä varauksella että räsyyn saa leiman tälläviikolla 😯 .
Menomatka auki mutta tiistaina jonotellaan portilla jos hyvin menee 😆 .Noniin, turvoksissahan se pääsylinterin toinen kumi oli, mutta ilmeisesti varsinaisen jumituksen aiheutti sylinteriin murjottu jarruputken tiivistekumi. Ehjänä tuo ei auennut vaan takaiskuventtiili hajosi toisesta päästä. Nyt on uusi järrupääsylinteri, vielä kun takajarrujen säätönokan saa purettua varaosakynkästä ja asennettua paikalleen samoinkuin uudet takajarruosat niin pääsisi näyttämään suikkapäiselle sedälle tuota kuljinta.
Hm, ei kai tässä ole kyse legendaarisesta “puluntappajasta”, 2,7m pitkä täysimittainen neljännesaallon piiska jolla merkattiin kaikki sillat ja, noh, tapettiin siihen osuvat pulut 😆 ?
@Jasu wrote:
Voisin vaikka viikonlopulla ajella sinnepäin ihmettelemään kyseistä laitetta:wink:
Jasun liikkuva korjauspalvelu aina valmiina! 😆
@miki wrote:
Uskon kyllä että saisin kuupat kiiltämään, mutta Suomen metallointi oy meinasi että 120 neljästä pinnoitusvalmiista umpiosta
Suappiklubilla oli maininta että minimiveloitusraja ois satasen, eli kysyitkö montako umpiota ne tekis tohon 120:een euroon? Jos vuosi sitten hinta oli vielä 20e/umpio pareittainkin tehtynä.. Meinaan vaan että multakin vois siihen läjään 3-4 umpiota tulla jos kimppahankinta kannattaa (ja joku kertoo miten se lasin irtoaa siitä umpiosta), ja GS-CX-miehillä saattas olla kans tarvetta ko. palvelulle?
Juu ihan yleimallinen lausahdus oli mulla, sätkän konetta en ole vielä irti ja auki joutunut repimään.
-
JulkaisijaArtikkelit