Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Siis mä luen aina palstaa kirjautumatta. Nyt se ei vaan näköjään onnistu kun valtaosa uusista viesteistä jää näkymättä. Ja on siis yhtä hidas kuin ennenkin. Toivottavasti saat fiksattua.
Tästäköhän johtuu vai mistä, mutta asennuksen jälkeen vanhoihin topikeihin kirjoitetut uudet viestit eivät ilmesty näkyviin ennenkuin loggaa sisään. Jos topikki on aloitettu myöhemmin, pelittää OK. En ole huomannut nopeudessa mitään eroa, edelleen “näytä uudet viestit” mietttttttiiiii ja on hitain kuudesta muusta käyttämästäni keskustelupalstasta.
Laitatko vielä linkin siihen hyvään tutkimukseen? Tuosta linkkaamastasi löytyy vain yhden öljyn ominaisuuden mittaus, pintapaineenkesto/kiinnileikkautuminen. Sinänsä pohjustus on kyllä ihan hyvin tehty, kannattaa lukea se teksti eikä keskittyä liikaa katselemaan niitä käyriä.
Itse jäin kaipaamaan ainakin öljyn pumpattavuus- ja viskositeettimittauksia samoin kuin öljyn vanhenemisen aiheuttamia muutoksia ko. ominaisuuksiin. Kenelläkäs on TM:n lehtiä tai digiarkistoa käytössä, vastaako toi pintapainemittaustesti tuloksineen yhtään sitä mihin lehti päätyi? Niissä testeissä sentään mitataan vähän muutakin..Tuolta löytyy hyvä puolueeton tutkimus öljyistä.
Aika hyvin näkee miten nuo ns ralliöljyt ovat tavallisia parempia.Mun Mieleen on jäänyt rasti jossa Citikan osista piti kasata mammalle kukkateline, ja tunnistaa osat.. Idea oli kai saada kaikki osat käytettyä ja tunnistettua.
Käyn kohta katsomassa
Voisi sitä kai vaivautua paikalle vaikka onkin vähän kaakana (6km)..
Nähtäväksi jää onko se käyttökelpoinen, 12 euron hinta kuulostaa liian halvalta toimivalle kamppeelle
Kyllähän se toimiva oli, nyt kelpaa käännellä ruoria.
Tarve korjautui, eli penkomalla löytyi omista varastoista. Jakohan oli Cassiksen adapterissa väärä (6x70mm) mulla olevalle ratille mutta Completoksesta löytyi kohtuuhintainen adapteri 6x74mm jaolle. Nähtäväksi jää onko se käyttökelpoinen, 12 euron hinta kuulostaa liian halvalta toimivalle kamppeelle 😀 .
Muistutetaan nyt sitten heti tässä että tee sitten mahdolliselle kuskille ja hänen apukuskilleen valtakirja kuljettaa sun omistamaa ajoneuvoa ulkomailla, erityisesti Kroatian rajalla syynätään kohtuutarkkaan koska se ei ole Schengenmaa.
Se kannen alta katoava kuula jousen kanssa on juurikin kakkos-kolmos liikkeen lukintakuula/jousi. Jos sitä pitkittäistä välystä on siitäkin huolimatta että ko. kuula jousensa kanssa on olemassa…
Joo. Oli se.
Kuvasta saattaa hiukan arvata syytä sille miksi liian kevyesti liikkui keppi..
Korroosio oli pirulainen syönyt jousen toisen puolikkaan niin ohueksi että ihan peukalon ja etusormen välissä painui kevyesti kasaan, toisin kuin korvikejousi joka vaan painoi sormia kasaan 😀Hiukan oli muutenkin nähtävissä syytä miksi käyttöönottohuollossa poistuneet rataskirstun käyttö-öljyt olivat maitokahvinväriset, eikä sytytystulpat (linkki kääkledriveen, nätimpi loota on osanluovuttaja josta öljynvaihdossa tuli laakerinkuulia ulos):
https://drive.google.com/drive/folders/1qaGTI_A-EIMiSrUMaoRaC4kqFmb3cyWYNyt löytyy vapaa paljon helpommin, ei muuta kuin baanalle kalaan!
(ainiin, kolmonen kiroilee toki edelleen.. synkronirattaan puuttuva jousikaan ei näköjään haittaa pahasti menoa koska lootasta, josta korvikejousen otin, puuttui kakkoselta koko jousi. Välikaasulla pystyi silti ajamaan hienosti ilman ylimääräisiä ääniä. Tuolla HB:n laatikolla vaan ei pysty, tars tehrä jottain..)Täähän on melkein Hämeessä, 163km väitti google 😮 . En taida keksiä tarpeeksi hyvää tekosyytä jäädä pois?
p.s Se olin minä joka sun traileriyhdistelmän ohitteli Saaren kylässä saastuttajamerkkisellä ja laittomasti vilkuttelin hätävilkkuja vielä moikatakseni
Jaa mä luulin että siinä oli vaan normaalit VAGin sähköviat 😀
Pahin sohlous hävisi kun käänsin lootasta tulevan hämmentimen kulkusuunnan mukaiseksi, oli muutamankymmentä astetta vinossa. Samoin käänsin sen reikämutkalevyn siten että kumi on tiukempi, reiät oli ilmeisesti kuluneet eri tahtia. Nyt löytyy helpommin ykkönen ja pakki kun sivusuuntainen liike on kohdillaan.
Edelleen pituussuntainen liike on täysin tunnoton. Liittyykö ne vaihteensiirtotangoissa olevat jouset ja kuulat tuohon siirtofiiliksiin, vai onko odotettavissa jotain muuta jumppaa?
Kolmonen korahtelee, joten sinne lie menossa synkro uusiksi.
Ongelma taitaakin olla se että C-15:ia ei juuri nettiautossa näy..
-
JulkaisijaArtikkelit