Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 293)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Uusi välimuisti lisäosa testauksessa #265309

    Siis mä luen aina palstaa kirjautumatta. Nyt se ei vaan näköjään onnistu kun valtaosa uusista viesteistä jää näkymättä. Ja on siis yhtä hidas kuin ennenkin. Toivottavasti saat fiksattua.

    vastauksena käyttäjälle: Uusi välimuisti lisäosa testauksessa #265304

    Tästäköhän johtuu vai mistä, mutta asennuksen jälkeen vanhoihin topikeihin kirjoitetut uudet viestit eivät ilmesty näkyviin ennenkuin loggaa sisään. Jos topikki on aloitettu myöhemmin, pelittää OK. En ole huomannut nopeudessa mitään eroa, edelleen “näytä uudet viestit” mietttttttiiiii ja on hitain kuudesta muusta käyttämästäni keskustelupalstasta.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv 4 vm-71 #264458

    Tää on nyt mun tontilla. Sen verran mätä tapaus että menee samantien paloiksi. Runko katkesi lopullisesti kun renkaidenvaihdon jälkeen käänsin rattia, kori tipahti 15cm 😀

    himassa

    vastauksena käyttäjälle: Valvoline MaxLife #264266

    Laitatko vielä linkin siihen hyvään tutkimukseen? Tuosta linkkaamastasi löytyy vain yhden öljyn ominaisuuden mittaus, pintapaineenkesto/kiinnileikkautuminen. Sinänsä pohjustus on kyllä ihan hyvin tehty, kannattaa lukea se teksti eikä keskittyä liikaa katselemaan niitä käyriä.
    Itse jäin kaipaamaan ainakin öljyn pumpattavuus- ja viskositeettimittauksia samoin kuin öljyn vanhenemisen aiheuttamia muutoksia ko. ominaisuuksiin. Kenelläkäs on TM:n lehtiä tai digiarkistoa käytössä, vastaako toi pintapainemittaustesti tuloksineen yhtään sitä mihin lehti päätyi? Niissä testeissä sentään mitataan vähän muutakin..

    https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/144947/Silfverberg_Jani_Marttila_Joni.pdf%3Fsequence%3D1%26isAllowed%3Dy&ved=2ahUKEwityJGxvqjkAhWIlIsKHZPCAWcQFjAEegQIBxAB&usg=AOvVaw0RaSTsXBY-05Zd_WV5sUeI

    Tuolta löytyy hyvä puolueeton tutkimus öljyistä.
    Aika hyvin näkee miten nuo ns ralliöljyt ovat tavallisia parempia.

    vastauksena käyttäjälle: Isämestarin ralli 2019 #264254

    Mun Mieleen on jäänyt rasti jossa Citikan osista piti kasata mammalle kukkateline, ja tunnistaa osat.. Idea oli kai saada kaikki osat käytettyä ja tunnistettua.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv 4 vm-71 #264250

    Tää päätti muuttaa meille Riinan kaveriksi. ..Arvatkaa kumpi 😀

    2019-08-28-at-20.52.39

    vastauksena käyttäjälle: 2cv 4 vm-71 #264247

    Käyn kohta katsomassa

    vastauksena käyttäjälle: St Andre + Kesäkisat 16-18.8.-19 #263934

    Voisi sitä kai vaivautua paikalle vaikka onkin vähän kaakana (6km)..

    vastauksena käyttäjälle: O: Ratin sovite/adapteri #263550

    Nähtäväksi jää onko se käyttökelpoinen, 12 euron hinta kuulostaa liian halvalta toimivalle kamppeelle

    Kyllähän se toimiva oli, nyt kelpaa käännellä ruoria.

    vastauksena käyttäjälle: O: Ratin sovite/adapteri #263541

    Tarve korjautui, eli penkomalla löytyi omista varastoista. Jakohan oli Cassiksen adapterissa väärä (6x70mm) mulla olevalle ratille mutta Completoksesta löytyi kohtuuhintainen adapteri 6x74mm jaolle. Nähtäväksi jää onko se käyttökelpoinen, 12 euron hinta kuulostaa liian halvalta toimivalle kamppeelle 😀 .

    vastauksena käyttäjälle: Paku Suomeen Kroatian maailmankokouksesta #262475

    Muistutetaan nyt sitten heti tässä että tee sitten mahdolliselle kuskille ja hänen apukuskilleen valtakirja kuljettaa sun omistamaa ajoneuvoa ulkomailla, erityisesti Kroatian rajalla syynätään kohtuutarkkaan koska se ei ole Schengenmaa.

    vastauksena käyttäjälle: Vaihdelaatikko, 2-3 vaihteilla väljää ja.. #262317

    Se kannen alta katoava kuula jousen kanssa on juurikin kakkos-kolmos liikkeen lukintakuula/jousi. Jos sitä pitkittäistä välystä on siitäkin huolimatta että ko. kuula jousensa kanssa on olemassa…

    Joo. Oli se.

    IMG_20190424_192915443

    Kuvasta saattaa hiukan arvata syytä sille miksi liian kevyesti liikkui keppi..
    Korroosio oli pirulainen syönyt jousen toisen puolikkaan niin ohueksi että ihan peukalon ja etusormen välissä painui kevyesti kasaan, toisin kuin korvikejousi joka vaan painoi sormia kasaan 😀

    Hiukan oli muutenkin nähtävissä syytä miksi käyttöönottohuollossa poistuneet rataskirstun käyttö-öljyt olivat maitokahvinväriset, eikä sytytystulpat (linkki kääkledriveen, nätimpi loota on osanluovuttaja josta öljynvaihdossa tuli laakerinkuulia ulos):
    https://drive.google.com/drive/folders/1qaGTI_A-EIMiSrUMaoRaC4kqFmb3cyWY

    Nyt löytyy vapaa paljon helpommin, ei muuta kuin baanalle kalaan!
    (ainiin, kolmonen kiroilee toki edelleen.. synkronirattaan puuttuva jousikaan ei näköjään haittaa pahasti menoa koska lootasta, josta korvikejousen otin, puuttui kakkoselta koko jousi. Välikaasulla pystyi silti ajamaan hienosti ilman ylimääräisiä ääniä. Tuolla HB:n laatikolla vaan ei pysty, tars tehrä jottain..)

    vastauksena käyttäjälle: Juhla-Helluralli 7-9.6.2019 #262201

    Täähän on melkein Hämeessä, 163km väitti google 😮 . En taida keksiä tarpeeksi hyvää tekosyytä jäädä pois?

    vastauksena käyttäjälle: Vaihdelaatikko, 2-3 vaihteilla väljää ja.. #262175

    p.s Se olin minä joka sun traileriyhdistelmän ohitteli Saaren kylässä saastuttajamerkkisellä ja laittomasti vilkuttelin hätävilkkuja vielä moikatakseni

    Jaa mä luulin että siinä oli vaan normaalit VAGin sähköviat 😀

    Pahin sohlous hävisi kun käänsin lootasta tulevan hämmentimen kulkusuunnan mukaiseksi, oli muutamankymmentä astetta vinossa. Samoin käänsin sen reikämutkalevyn siten että kumi on tiukempi, reiät oli ilmeisesti kuluneet eri tahtia. Nyt löytyy helpommin ykkönen ja pakki kun sivusuuntainen liike on kohdillaan.

    Edelleen pituussuntainen liike on täysin tunnoton. Liittyykö ne vaihteensiirtotangoissa olevat jouset ja kuulat tuohon siirtofiiliksiin, vai onko odotettavissa jotain muuta jumppaa?

    Kolmonen korahtelee, joten sinne lie menossa synkro uusiksi.

    vastauksena käyttäjälle: Kolarointi #262140

    Ongelma taitaakin olla se että C-15:ia ei juuri nettiautossa näy..

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 293)