Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jos ihan muutoskatsastaa meinaat jostain syystä, niin tiettävästi jopa Haynesin korjausmanuaali käy todistusmateriaaliksi jos siinä on eritelty tiedot riittävän tarkasti.
Liikenteessä lienee jonkunlainen määrä nelkkusätkiä kutosen koneilla koska eroa ei huomaa katsari, ja vakuutusyhtiötäkään ei kiinnosta koska kutonenkin kuuluu edelleen halvimpaan litratilavuusmaksuluokkaan.Juu Louisin paja oli kyllä hauska tutustumiskohde, miehestä lähtee juttua kuin keskimääräistä puheliaammasta engelsmannista konsanaan 🙂 . Tuskin maltan odottaa vuotta 2019..
Käyppä Samoborissa, siellä on 2CV-sisustettu baari “Fontana”. 25km Zagrebista länteen, ilmaista moottoritietä pääsee nopeasti. Kerro terkkuja Akilta ja Peteriltä jos meet 😉
18.7.2015, 18:18 vastauksena käyttäjälle: Tinsku, taas ajossa, Flex Fuel päivitystä, toimii… #140185Kuvissa näytti että olis pistemäistä syöpymää nostajassa? Nokassa erotin kyllä kulumajälkeäkin.. Tokihan tuo varmaan on välissä ehtinyt seistäkin vanhoilla öljyillä.
18.7.2015, 17:03 vastauksena käyttäjälle: Tinsku, taas ajossa, Flex Fuel päivitystä, toimii… #140183Mikäs sen raudan on syönyt 😯 ❓
@Akaile wrote:
levyjarrusatuloiden tiivistesarjoja
Vieläköhän näitä saa marmoritiskiltä? Hämmästynyt oli nimittäin varaosamyyjäkin 😆 .
säädin tai virtalukko.. koska virtalukko on oireillut jo aiemmin, mun ääni sille mikäli sitä ei ole vaihdettu. Nimittäin, mun sätkä latasi reilut 16 volttia koska virtalukossa oli ylimenovastusta niin että jännitteensäädin luuli lataavansa 14V. Ratkaisin asian kytkemällä virtalukon ohjaamaan relettä, en siis vaihtanut muuten oikein hyvin toimivaa virtalukkoa. Nyt siis virtalukon kautta menee n. 200mA (releen) virta aiemman ihankaikenkuormituksen sijaan.
@BT67 wrote:
lupasi mielestäni aika kohtuullisen tarjouksen eli jos on muita jotka orginaalia Michelin 125×15 kumia harkitsee ottakaa yhteyttä menee samalla tilauksella ja kaikilla mahdollisuus hyötyä jonkun verran.
No mikä se hinta sitten oli?
30.4.2015, 20:11 vastauksena käyttäjälle: Finnlinesin erikoishinnoilla Puumalaan, Puolaan ja kotiin #174937Nopeasti muutaman vaihtoehdon nettivarauksessa katsottuani, 4 hengen porukalla on halvempaa olla mainitsematta rättäriä, yksin matkustava voittaa rallihinnalla. Pitääpä katsoa allakkaa ja pistää varausta menemään jos aikataulut sopii.
@mika2cv wrote:
Sitten pitäisi vielä sopia mitä koodausta käytetään eli DCS vai CTCSS ja mikä taajuus/koodi. Tuolta PMR:stähän ei muuten mitään kuulu.
Päinvastoin, se koodisalvan käyttö nimenomaan sulkee omat korvat. Ruuhkaa ei PMR446-kanavillakaan ole kuin ulkomailla tapahtumissa, äänestäsin että mennään ilman mitään aliäänihömppiä(R) ainakin kotimaassa.
PMR446-luurien ongelma sätkäkäytössä on ettei niistä lähde tarpeeksi ääntä (kaiuttimesta)…Kontaktiliimojen ongelma on että ne ei tykkää kuumasta, irtoavat 60 asteessa. Kysäseppä joltain LVI-hemmolta millä liimaavat armafleksit ilmastointikanaviin, en enää muista merkkiä.. Keltainen litran pönttö oli, lämpötilakesto >80C. Ei löydy ihan jokamarketista mutta rautakaupasta kyllä.
(jä kyllä mulla on sätkän sisälämpömittari näyttänyt hyvinkin yli 50 asteen lukemia, ei tosin Suomessa).@2cvkimmo wrote:
Mun mielestäni on aika erikoista, ettei Kiltaa kiinnosta juhlistaa ensimmäisen maailmankokouksen 40-vuotistapahtumaa.
Sen verran voisi olla kunnioitusta _kiltalaisten_ järjestämään toimintaan, että ei tarvitsisi kalenterijärjestystä edes miettiä.
Samaa mieltä. Miten se menikään, yksi kaikkien ja kaikki..? Eiköhän se yhdistävä tekijä ole 2CV, ja kaikkien siihen liittyvien tapahtumien soisin olevan tasavertaisesti näkyvillä.
@miki wrote:
Toisin kun painettu apua-help, app-muodossa oleva ei voi joutua vääriin käsiin ellei puhelita varasta.
Jaa. Eikös tarkoitus ollut sullakin että sen appin saa ostaa kuka tahansa?
Minäkään en tahdo että kukaan julkaisee minusta yhtään mitään internetissä. Tutut kyllä tietää mistä tavoittaa.Lähinnä se lataussäätimen ja virtalukon ympäristö mistä se tarvittava latausjännite haistellaan kannattaa katsoa, miksei myöskin laturin sulakelevy, jos on.. Itsellä kun räsy latasi 18 volttia niin syyllinen oli virtalukko joka hukkasi 3,5 volttia sähköstä itseensä. Ja sitten kun ei ladannut, niin sulakelevy oli mennyt poikki kun joku rähmäkäpälä varmaan irrottanut akun koneen käydessä tai tiputtanut jakarin latausnavan ja maan väliin..
Yli 13 Volttia on vielä liian vähän latausjännitteeksi, 14 pitäisi mennä jo rikki näillä lämpötiloilla (jos on kompensoitu laturi). Onhan maat ja muut piuhat kunnossa?
-
JulkaisijaArtikkelit