Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Enkkujen Retro cars lehdessä bongattu hyvän näköinen matala Tiina.
Mutta pilattu laite on tuo – kuplan pohjalevylle tehty hökötys.
Historian havinaa tässäkin. Noin 7 maan vaellustarra ovessa – hiukan huonossa kunnossa jo.
Wanhaan hyvään aikaan -70 luvulla St Andressa Ahvenistolla ajettiin kilpaa ihan tosissaan. Se sitten lopetettiin syystä. (kallistuksen vakaajan puute?) Kuva Raimo Y
Jaosten välisen viestin eka lähtö. Tämä lähtö sitten uusittiin, koska Hämeenlinnalaisten hiihtäjät saapuivat vasta suksia kantaen paikalle, kun muut tulivat jo vaihtoon.
Hämeenlinnan jaoksen ja luvatta myös Lahden jaoksen puolesta, kiitän 2cv harrastajia, ketkä tapahtumaamme kunnioittivat läsnäolollaan. Kiitoksen ansaitsevat myös muutamat aktiiviset jaoslaiset, jotka vapaa-aikaansa uhrasivat olemalla mukana järjestämässä näitä kisoja.
Kolme pakua+kolme tiinaa+neljä sätkää… +ZX+XM+C1+Saxo+Visa+Xantia… = hyvä citroen näyttely missä vain, ja se sattui nyt olemaan täällä – Hattulan peräniemessä.
Hml:n jaoksen JP Kai
Sen etukäyrän voisin minä ostaa. Talvikisoissa, mikäli niihin kerkeät, olisi helppo materiaalia vaihtaa.
Se on sitten seuraavana viikonloppuna tuo. Kukaan ei ole ( paitsi 2. viestin hemmot ) kysellyt majaa varattavaksi pidemmälle ajalle eli yötänsä halaisi paikalla viettää. Noista hemmoistakin yksi suuntannee Acry:n kokoukseen. Tällainen yöpymismahdollisuus on siis kenties tarjolla ja kysellä sitä siis kannattaa – mutta nyt jo aika kiireellä.
Wanhustiinan putkiahan ne ovat ne lapselliset ohuet kummalliset mutkaiset ay putket. Lähtee siitä poikittaispöntöstä ylös ja kiertää oikean etupyörän takaa alas. Sitten on se ohkainen pitkä äänenvaimennin ja yllättäen loppu putki palaa taas kuskin puolelle taakse. Etumutkia, ilman äänenvaimenninta on kahden pituisia. Ami koneisessa vanhustiinassa etuputki on hieman pidempi kuin 21 hp koneeseen kuuluva – näin oletan kun kerran jouduin yllättäen pidentämään välikappaleella tuota etumutkaa. Saattoihan se olla tietty myös valmistajan mittavirhe. Ja saatanpa jotain putkea kasasta ostellakin – myöhemmin. Inventaario omasta varastosta ekaks, jotta puutteet vaihtosarjoista löytyy.
Talven selkä ompi taittunut ja kesää kohti mennään. Sitten tulee taas talvi. Kuvassa ompi Wanhustiinan outoja ilmanjohtokanavia kapiiniin. Kovin ovat tehdastekoisen oloisia. Kuva on ruotsissa otettu ja mielestäni kielii siitä, että siellä on myyty Tiinoja uutena jo valmiiksi eberillä varustettuina. Itse myös rakensin lisälämmittimen lämmönsyötön tuonne yläkaukaloon ja seurauksena oli sulaneet rivat kapiinissa niissä raitisilmaluukuissa. Luukut kestää lämpöä vaan ne rivat ei ja niiden taipuminen estää tehokkaasti myös luukkujen toiminnan. Mielummin siis lisäkuuma alakautta ja mietoa konelämpöä yläkautta.
Eipä nettipuolen myynti-ilmoituksiin kovin luottavaisesti voi suhtautua. Usein myyjät eivät tosiaankaan tiedä mitä ovat myymässä. Tällä hintapyyntö ei ole kuitenkaan taivaallinen ja nyt jo paljastui, että Ak konettakin on tarjolla, eikä pelkkiä Aya2 koneita. Nyt saattaa kiinnostaa useampiakin ostajia, tosi nelkkumiehet kun ovat vielä varsin harvassa.
Jos ei kukaan muu moottoria sopivalla hinnalla osta, niin kenties miä sen teen.
Tämäkin wanhustiina siirtyy sitten Renkoon. Ensivaiheessa on tarkoitus tutkia pääsisikö tuon moottoripaketilla Ranskaan kesällä.
Minä lupaan tuon 500 maksaa… En ole vielä tänä vuonna mitään ostanutkaan. kai nollaneljäsataa 202891
1auto + minä voisi olla toinen puolikas tuosta edellisestä viestistä.
Kokeeksi verrokkikuva pienemmin pikselein ….
-
JulkaisijaArtikkelit