Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ja siittenkun on vanha laakeri saatu pois luo tarkka katse siihen pyöränkilvenakselille – jos vanhan laakerin sisempi sisäkehä on päässyt pyörähtämään sijallaan kiinnileikkaantumisen vuoksi se on käynnyt väljäksi ja on syytä vaihtaa tämäkin osa. Tai vaihdat taas jotain kohta taas ja taas.
Kertomus vuosien takaa tuosta sääntöjen muuttumisesta. Halusin amerikan autoon sivuputket mutta matalaan autoon niin että tulevat helmakotelon tasalle sen ulkopuolelle. Pyysin akelta lupaa tuoda pakoputki helmakotelon läpi kummallekkin puolelle. Luvan sain postiin ja ulos sain kun maksoin – eikun tekemään. Ja aikanaan katsastukseen. Ei käynyt enään kuin vasemmalle, oikealle eli jalankulkijoiden puolelle ei enään saanut putkea laittaa toimimaan. Oli tullut uusi säädös teon aikana ja se oli siinä. Ei auttanut enään lupapaperit ei mikään. Eikun putket purkuun. OPETUS Jos saat luvan niin kiireellä toimi. Kukaan muu ei vastaa muuttuvien pykälien aiheuttamista harmeista.
Pois vein edullisesti nipun ovia ym. Kiitos myyntiorganisaatiolle. Kotona sitten olen mietiskellyt loppuvaraston kohtaloa. Menin latoon mietiskelemään asiaa oluttölkin kans. Ja tulin siihen tulokseen että tarjoan seuraavan makuutuspaikan Rengossa. Jos ei lähempää löyry.
Niinhän minäkin ajattelin – että numerot tai muut – sama se. Hienoa on se että joku listan taas päivittää. Silloin kun itse La:n hankin oli homma jo hiipunut eikä enään ketään kiinnostanut koko laite, niinpä ilmoitin itselle numeron 43 ja kuin ollakkaan on näitä nyt kaks listalla. Eli poista minulta numero – minä olen kaila.
“Kuuleeko kilta kaila” “Kuuleeko kilta 34” Minä ottaisin tuon kailan kun sillä tällä foorumillakin esiinnyn. Silloin kun letkassa mennään ja tiedetään ketä paikalla on niin kyllähän tuo kilta putoo saman tein ja ja numerokin ja kutsutaan toisiamme lempinimillä.
Minun mielestäin vois luopua koko numerosta – eikös ois parempi kutsua esim. minua ” kuuleeko kaila ” kuin ” kuuleeko kilta 34 ” Nyt kun siellä la aalloilla on niin hiljaista että tuo killan kertominen, että muista erottuisi on aivan turhaa. Ois tuo killan sivujen nimimerkki mielestäni parempi kuin numero – ja niistä on jo valmis lista.
Hämeenlinnan JP:nä iso kiitos jym ille hienosta ilmoituksesta. Voi olla hyvinkin Hämeenlinnan jaoksen perustamiskokous kyseessä. Kaikki ilmoituksessa täsmää tänne – päivämärää kun vielä varmistuu jostain, niin on hieno dokumentti jaoksen alusta.
Niinän se näyttää olevan kakki jutut mitä sattuu. Eli ymmärtääkseni koeajossa on ollut oikea teho sätkä amin koneella vaihk tekstissä höpist
ään 18 hp koneesta.Tietääkseni Hämeenlinnassakin lukuisista rengasliikkeistä vain euromaster kykenee asentamaan vanteen suoraan tasapainoituskoneelleen
Löysinpä osoitteen minkä voi karttakoneisiin syöttää.
Urheilukentäntie 2 , Herrala
Älkää unohtako yhtä myyjää. Sitronen myy mabor renkaita 135*15 hintaan 55 . Ja ovat ranskalaiset jos japanilaisuus muissa liikaa häiritsee. Ostin tuollaiset viime keväänä eikä ole pahaa sanottavaa noista minulla.
Muistan lukeneeni vinkin tällaisen. Auto tunkilla ylös ja irroitettava rengas sopivasti pyörän kilven alle ja sitten tunkilla vaan painoa renkaalle. Tämähän saattaa pelastaa matkallakin jos vararengas on kotona ja sisäkumia paikkaamaan tarvitsee päästä.
Acry on taasen kunnostautunut ja saanut julkaistua listan rekisterissä olevista citikoista vuoden vaihteessa. Dyane 219 , 2cv 1143 , ami 12 , mehari 2 , 3cv 1 + pari pakua + monta määrittelemätöntä .
akaile saattaapi olla hyvinkin oikeassa – kulma lähtee hienosti oikeaan suuntaan – jospa lähtisi eim. 4.38cm alempana?
Näkyy olevan tehty uudenpaan koriin wanhustyyppinen pohjapellin tukiranka. Ja on sitten tehty hiukan liian korkealla profiililla. Siitä tuo törmäys. Näyttää olevan pöntön kannatinkumikin pultattu lattiaan eikä tukirankaan missä se lähinnä kai tulisi olla.
-
JulkaisijaArtikkelit