Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tietooni ei ole tullut sisätilavarauksia, eipä niitä muuten toivotakkaan, paitsi lapsiperheiltä, Tulojärjestyksessä pääsee valkkaamaan petiään. Paikan ovet pyrin avaamaan noin 16.00.
Rieskantien kun löytää niin sen puolivälissä on mökki, Lammilla on paikka ja Lammi on Hämeenlinnaa, navikaattoreiden logiiga ei aina ole kovin selvä. Mut tervetuloa vain…
Omia eväitä ei tarvitse tuoda. Aamiaiset, välipalat sekä lauantaina ajelun jälkeen on tarjolla tukevampi yllätysannos kohtuu hinnalla. Kämpältä Tuulimyllybaariinkaan ei ole mahdoton matka, jos illalla tahtoo jotain tukevampaa lautaselle.
Lauantain St Andre:n pituudeksi tuli 50km, joten varatkaa pensatankkiinkin matkaevästä.
Reitin varrelta voipi ostella lisää juomia ja syötäviä, ja muutakin…
Oven varaosanumero vaihtuu 7/72 , ja samoin vaihtuivat lukot ja kahvat. Ruvettiinko siis -73 mallia valmistamaan tuolloin, tai sitten muuten vain vaihtui.
Tarkkaavainen katsoja huomioi filmiltä jotta osa kaitafilmeistä on Porin jazzeilta, minne tuo 2cv:kin oli ilmeisesti menossa. Kaitafilmikooste saattaappi siis olla myös eri vuosilta. Toivottavasti joku ei ole hylännyt esiintymismahdollisuuttansa sen takia, ettei ole ruisrokissa käynyt. .
Lisävinkki:
Wanhuskoneissa, missä on alumiiniset venttiilikopat, puuttuu kopan reunasta taite. Se pitää olla jos käyttää nykyisin myytäviä kumisia venttiilikopan tiivisteitä. Taite estää kumitiivisteen pullahtamisen ulos sijoiltaan. Jos on tälläinen koppa, pitää ostaa tiivistepaperia josta leikkelee sopivan tiivisteen. Jollain kovettuvalla tiivisteliimalla voi toki yrittää kumisen käyttöä, vaan hyvä on silloin olla öljypaineen varoitusvalo.Näin tekee eli näkyy…nyt
Ja mitenkähän tuota pääsisi lukemaan…
Ja silti, joku näitä hommia yrittää saada sujumaan ilman palkkaa….Kyllä minäkin meinasin pudota tuolilta kun linkkiä liimatessa kuva rupesikin pyörimään silmissä. Ajattelin sen olevan paljon vaikeampaa ja siksi vain ensin vinkkejä jakelin…
Ja tästä voi hypätä suoraan…
Haulla haku, Nimbus aamumaa, sillä löytyy
Hesari lehdykästä skannaus
[URL=http://s155.photobucket.com/user/kaila_007/media/jasu%20HS11.12_zpsonq5gva0.jpg.html][IMG]http://i155.photobucket.com/albums/s294/kaila_007/jasu%20HS11.12_zpsonq5gva0.jpg[/IMG][/URL]Wararenkaaksi käynee myös 135/380 , sellaisia löytyy Rengosta kuitenkin, vaikka en sitä uskonutkaan. On vielä rellun vanteella ja irroitutan sen muiden rengastöiden ohessa lähiviikkoina.
Tuosta mottolauseestani – Aikoinani olin paikallisen 4-H yhdistyksen hallituksessa ja järjestön tunnustekstinä oli tuolloin ” tekemällä oppii parhaiten ” joka sitten luki myös käyttämäni T-paidan rinnuksessa. Totesi siihen sitten Jasu kohdatessamme että tuossa on tapahtunut virhe, pitäisi olla ” virheitä tekemällä oppii parhaiten ” Ja näin se on, jos ei tee mitään, ei tule virheitä, jos tekee, niin virheitäkin tulee, ja ne muistaa kyllä tosi pitkään. ( varsinkin jos virheen korjaaminen on isotöinen )
Kari oli tälläiset ohjeet löytänyt kun asiasta pari vuotta sitten kyselin. Käytännössä saa siis varsin kireälle jousen vääntää.
Haku ei keskustelua esiin nosta, siinä lienee joku ikäjuttu…Tuollaiset arvot löysin killan arkistosta (Koulutusmateriaalit (Erkki Rajala))
Kitkavaimentimien säätömomentit
Etupää:
Maksimi lepokitka ennen kiertymistä 0,8 kpm
Minimi lepokitka ennen kiertymää 0,6 kpmTakapää:
Maksimi lepokitka ennen kiertymistä 1,3 kpm
uotaennen kiertymää 1,1 kpm -
JulkaisijaArtikkelit