Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kysyn maanomistajalta itse josko saisi viedä koko roskan pois tontilta. (on hälle muutakin asiaa)
Tiheästä maskista en ole löytänyt mitään lisätietoa koskaan. Samalla varaosanumerolla ovt esiintyneet maskit kaikki minun opuksissa.
Etupelti etupuskurin takana on pienikoneisissa 21hp Tiinoissa umpinainen ja isolohko am moottoriseen laitettiin sitten lisäreikiä kuumenisen estämiseksi.
Dyane mallien selkein ero oli istuinverhoiluissa. Minulla oli alunperin sellainen lievästi ruudullinen kuosi kun oli hienompaa mallia se. Sellaista kangasta ei jälkimarkkinoilta saa eli raidallisella mennään nykyään.
Vararengastelineitä on useita eri versioita.
Yhtään 6:n voltin sähköillä varustettua wanhustiinaa en ole suomessa nähnyt, kyllä kai sellainenkin on?Saattaapi olla vetoakselin kiristysmutteri löysällä, sama mutteri kiristää myös etupyörän laakeripuoliskot toisiinsa. Nyt jos on löysällä pääsee liikkumaan tavarat tuolla.
Tässäpä oiva Meharin korvike ja olosuhteisiimme nähden ehkä hitusen järkevämpikin.
http://www.ooyyo.net/detail/c=CD5A2F7114D2854F111BAB6FBA48355BBEA01D6614F384/4387399482769251367.html/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Paloauto turvaamaan pahoilta caminapaloilta tapahtumissa. Joku hakee…katsastettu…vähät kilometrit…peugeot varamoottori peräkärryssä…
http://www.leboncoin.fr/voitures/412397492.htm?ca=12_s” onclick=”window.open(this.href);return false;Epsanjaan kai on menossa moni muutenkin, kalliita on meharit ja muutkin B luokan mallit näillä sivuilla http://www.yclasicos.com/index.html?msgOrigen=3&Frame=Main&PatronBusqueda=citroen” onclick=”window.open(this.href);return false; mehari&StartRow=1&FiltroArbol=
Kotisivu on tuollaisena ihan hyvä, jos ei sitä kukaan viitsi päivitellä ja hoitaa. Vuosia sitten luodut seisovat kotisivut on kaikkein pahin malli.
Kotisivutoimittaja voisi olla kyllä askel mielenkiintoisempaan sivuun. Citroen.fi sivuillakin on kivoja videoita, joita voisi meidän kotisivuilla pyörittää. Citikan maahantuoja, jos noihin videoiden käyttöön luvan antaisi, voisi pyytää vastikkeeksi mainostilaa etusivulta, mutta sehän onnistuisi. Mainostilat myös meidän omille kotimaisille 2cv varaosatoimittajille – siinä rivissä kaikki ja sitten ne muut kaukaakin toimivat nettikaupat ( ja heidän erikoistarjouksensa ja poistomyyntinsä, vaatisi valpasta päivitystä tämäkin ) Toisaalta jaokset toimittaisivat tapahtumistaan kuvallisia juttuja ja havaintoja kentältä. Tämäkin saattaa olla sellainen toivotaan toivotaan juttuja juttu.
Elävä ja ajantasalla pyörivä etusivu vaatisi kyllä aktiivista ja vastuullista toimittajaa, joka neuvottelisi kaikista noista sopimuksista kaupallisten toimioiden kanssa ja kävisi itsekin tapahtumissa raportteja koostamassa. Kaikista sopimuksistaan sivun suhteen vastaisi hän henkilökohtaisesti.
Täyspäiviä + viikonloppuja työtä ilman palkkaa siis tarjolla. (Tai palkaton riippuen tekemistään mainossopimuksista, etusivun pyörityksestä tulevat tulot voisi pitää hän )
Jos vapaaehtoinen kotisivunikkari haluaa kotisivua ryhtyä ylläpitämään suotakoon se hänelle. Sivu on vapaana käyttöön lukuunottamatta hakuvalikkoa vasemmalla.
Epsanjassakin on mehareita tarjolla moneen hintaan, raatoja halvallakin. http://www.milanuncios.com/citroen-mehari-de-segunda-mano/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ei se aivan turhan tarvitsisi olla. Jaosten omista kokoontumisista ei paljon ympärille huudella. Jäsenkirjeillä ja omilla lehdyköillä niistä kerrotaan. Tuonne kalenteriin ne saa kerralla kirjattua, kun ohjelma on selvillä. Mielläni, edelleen, näkisin kuukauden avautuvan avausivun avauksen yhteydessä. Avaussivun sisällöstä on aiemminkin ollut puhetta myös JP kokouksissa. Nythän siinä on sentään ihan kiva kuva, mutta muuta sisältöä ei lain. Valikko joka johtaa muihin sisältöihin on vain yksi pieni tärkeä osa etusivua.
Onnistuisiko kalenterin sijoittaminen aloitussivun yhteyteen siten jotta automaattisesti tulisi menossa oleva kuukausi esiin. Selaamaan muita kuita siitä sitten pääsisi suoraan. Nyt kotisivulla on se iso kuva, sitä pienemmäks ja kuukausi viekkoon. Ja sen alla tai päällä vois olla vinkit tärkeisiin/kiireisiin asioihin. Niitä kun on harvoin, niin alla vois olla parempi olla sen tyhjän tilan, joka on varattu näille.
Katsoppa yleiskeskustelun valokuvaketjun sivua 10. Peurakopin ovessa näkyy kolme reikää. Taitaa kuntokin olla kehno ja väärää väriäkin paikotellen. Mutta kenties ? Mitä vikaa omassa ovessa ?
2cv jumppahetki
8.1.2013, 06:47 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152625Huonosti vastaanotettu…
Tuo saattaapi olla se tapaus, kun vastaanotosta ohjattiin 2cv metsäleiriin. Ja tuon 2CV:n perässä oli asuntovaunu. Tapahtuman alkupään sateen pehmittämälle uralle ja lukuisten muiden tulioiden jo pehmittämällä uralle, eihän tuo kauas päässyt. Aika vääntö ja poru oli, että saimme yhdistelmän käännettyä takaisin kohti ilmottautumisporttia. Oli kuski varsin hiilenä tuolloin, liekkö muutenkin ollut huono päivä. No, minä hänet saatoin tuonne naapurin lisätontille, missä hyvin tilaa oli, mutta sivussahan se. En kuitenkaan uskaltanut asiakasta vaunuineen saunakentälle ohjata, kun en tiennyt kentän tilanteesta mitään. Vielä, jos siellä olisi joutunut toisen kerran satimeen, olisi se ollut pahempi, kuin tuo sivuparkki. Vastaanotossa siis tapahtui ainakin tämä töppäys.
No jestas, on kohonnut jo taivaisiin, kuten myös ruoste – jo yli lukkorajan. Vaatinee jo isomman kunnostuksen näyttelyitä voittaakseen. Vetoakseleihin lienee hitsattu jatkopalat noilla korkeuksilla. Mutta silti – yksi niistä -67 tuoduista – valmistusjärjestyksessä ehkä noin 500:s Jos tämä on se mitä ounastelen no 7277494
Tehdäänkö näin, ostetaan paska 450, viet koneen ja loodan 375, minulle jää kasa ruostetta ja paperit 75. =450 ( – 50 jasulle renkaat ) Sähkövinssi? minulle 100? -
JulkaisijaArtikkelit