Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tuollaistako haet.
http://www.huuto.net/kohteet/citroen-2cv4-2cv6-omistajan-kasikirja/281638348″ onclick=”window.open(this.href);return false;Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeKerro vähän lisää Dyanesta, esim. miten katsastus, missä kunnossa runko, kori ja ovet.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeTrafin mukaan parkkien ei tarvitse palaa huomiovalojen kanssa (toki ne saa palaa) joten linkissä yksinkertainen kytkentä joka myös käy Dyaneen.
Linkki: http://karin2cv.nettisivu.org/huomiovalot/” onclick=”window.open(this.href);return false;Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeJärvenpäästä löytyy myös uusia jos et lähempää löydä. On halvenpaa ja kalliimpaa mallia jotka on ostettu Franzoselta. Puh. nolla neljä nolla nolla 976071.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeMikaVeee mitä tarkoitit tiivistemassalla, tuossa esim. missä kaikessa yhtä pairhainta tiivistysainetta voi käyttää: http://www.hylomarsealant.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Itse kyllä laitan myös pakoputkitahnaa kaikkiin kartioliitoksiin niin 2cv kuin muihinkin autoihin. Käytän myös tuota Hylomar tiivisteainetta monessa paikassa koska on hyvä tiivistämään ja on helppo purkaa koska ei riko esim. paperitiivistettä purettaessa. Pitää vaan muistaa että levityksen jälkeen pitää hetken kuivua ennen kuin laittaa osat yhteen.Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeYle Teema ohjelmatiedoista poimittu:
YLE Teema 12.05.2013 klo 20.30 sunnuntai
12/20. Vuoden 1955 Pariisin autonäyttelyssä esitellyssä Citroën DS 19:ssa oli paljon ennen näkemätöntä tekniikkaa. Klassikoksi syntynyt auto heijastaa hyvin aikakauttaan, mutta oli samalla edellä aikaansa. (U)Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeJos taakse on jarrusylinterit uusittu ja nesteenä on LHM niin kannattaa ottaa takarummut irti vuorotellen ja katsoa ettei sylinterien männät mene sisään näitten suojakumien takia jolloin kenkien säätö ei vaikuta polkimeen. Eli pyydät jonkun kaverin painamaan jarrua varovasti kun rumpu on irti niin että kengät leviävät vähän ja sitten polkimen vapautus jolloin sylinterien mäntien pitäisi mennä takaisin sisään vain sen verran että kengät pysähtyvät säätöihin. Kenkien säädöt kannatta kääntää suunnilleen siihen missä ne oli ennen rummun irroittamista kun tuon testin tekee. Näiden LHM sylinterien suojakumit on välillä ainakin niin jäykkiä että ne vetää männät liikaa sisään jolloin poljin menee pohjaan, on kokemuksia.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeSovimme juuri tänään että TU-JÄ-KE jaos kokoontuu Järvenpäässä klo 13.00 Citymarketin parkkipaikalla ja lähtee ajeleen Ilmailumuseolle.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeMinulla on yksi aivan samanlainen SCINTEX jonka kuva on 2cvjimmin viestissä mutta siinä on lisänä vielä tuo sukkulalamppu. Toiminnasta ei mtään tietoa.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeTuolla kuva siitä miten punaisella ympyrällä merkattu kohta on viistetty. Vinous pienentää huomattavasti kytkimen akselin vioittumista.
http://karin2cv.nettisivu.org/files/2012/08/Vaihdelaatikko-14.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;.
Kuva myös kytkimestä kun se on paikoillaan.
http://karin2cv.nettisivu.org/files/2012/08/Vaihdelaatikko-13.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeMinulla on omassa autossani juuri tuollainen jarruvalokytkimellä tehty systeemi. Siinä on vielä tuo siirtäjän akselin pää vähän viistetty että työntää helpommin kytkimen akselin sisään. Tämä on myös hyvä vaihtoehto peruutusvalokytkimelle.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeLupasin peruutusvalo tekeleestäni kuvan tammikuussa mutta meni ensinnäkin valmistaminen meni vähän pidemmälle ja vasta nyt sain testattua että toimii.
Linkki kuviin:
http://karin2cv.nettisivu.org/peruutusvalo-kytkin/” onclick=”window.open(this.href);return false;Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeKehys ostettu. Kiitos kojootille.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeTuota en huomannut kun katselin vain kehyksen muotoa. Kulmikkailla katkaisijoilla oleva tietenkin kelpaa minulle.
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-KeKyllä minunkin laskussa on laskun maksu osassa näin mutta kun katsoo laskun keskiosasta maksuerien kohdalta niin jokainen neljästä erästä on eri hintainen ja yhteissumma on enemmän kuin tuo kerta maksu. Tuo laskun alaosan summa on eräpäivän mukainen maksu (ensimmäinen erä).
Kari Nieminen
Järvenpää
Tu-Jä-Ke -
JulkaisijaArtikkelit