Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 214)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 1-kurkkuisen kaasuttimen korjaussarja #228158

    Pelkkä kalvo josta voin luopua.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: 1-kurkkuisen kaasuttimen korjaussarja #228152

    Järvenpäästä löytyy uusi.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: TU-JÄ-KE:n kokoontuminen #227858

    Henkka on vähän aikaisessa Blues tapahtumaan joten siirretään viikolla kokoontumista kävelykadulle. 23.6 PULLOKISKALLA ja 30.6 kävelykadulla Blues tapahtumaan.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: Putki-iskunvaimentimien oikea asento #227769

    Tuolta löytyy ohjeita muutamaan malliin.
    http://wiki.2cv.fi/wiki/index.php?title=Putki-iskunvaimentimet

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: Bensaletku helppiä, kiitos! #227141

    Kyllä pitäisi käydä. Osta samalla bensaletkulle tarkoitetut klemmarit, älä niitä tavallisia.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: Vappuajelu [Tu-Jä-Ke] [Hy-Ri] [Porvoo] [Lahti] #226745

    Kiitos minunkin puolesta vielä kaikille osallistujille ja kilpailun järjestäjille.
    Kokoontuminen oli katsastus aseman pihalla. Mitähän olisi katsastus miehet ajatelleet jos jokainen kuljin olisi halunnut katsastukseen vuorotellen.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: SUUTIN MUUTOKSIA, KOKEILU JATKUU ? #226651

    Eikös toi lämmitettävä anturi myös toimi vähän kauempanakin pakosarjasta, eli voisi ehkä toimia poikittaispöntön jälkeen.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: SUUTIN MUUTOKSIA, KOKEILU JATKUU ? #226638

    Minulla on samanlainen FMI lämmitettävällä anturilla. Ajattelin laittaa anturin väliputkeen jolloin olisi helppo kokeilla myös muissa autoissa. Onko liian kaukana, mihin sinä laitoit ja onkolämmitettävä anturi.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: Vappuajelu [Tu-Jä-Ke] [Hy-Ri] [Porvoo] [Lahti] #226611

    Toivotamme kaikki Kiltalaiset tervetulleiksi yli jaosrajojen!

    T. Tu-Jä-Ke, Hy-Ri ja Porvoo

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: Jarrukenkien asennus suunta #226273

    Rajalan Erkin koulutus ohjeissa sanotaan myös pidempi kitkapinta tulee etupuolelle. Itse löysin kuvan etujarruista jossa ei voi valita eteen tai taakse niin oli pitkä etupuolella. Itsellä ei ole takana koskaan tullut eteen pitkä-lyhyt kitkapinta yhdistelmää. Viilaa ne kitkapintojen päät vinoksi, tämä estää pintojen itsetehostusta jarrutettaessa.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: LAAKERIN VÄLYS ? #226006

    Kyllä tuo arvo on akselin päittäisvälys. Jos tuo 0,07mm alittuu niin saattaa lämmetessä alkaa ahdistaan akselia ja rikkoa laakerin tai laakerin lukituksen. Isompi arvo taas on kulumisraja.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: LAAKERIN VÄLYS ? #226002

    Muistaakseni päittäisvälys on 0,07-0,14mm.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: 2CV Nettipilkki 2015-2016 #225699

    Otin osoitteen pois ettei jäänyt julkiseksi.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: Tu-Jä-Ke:n Vuosikokous #224814

    Jos meitä on vaan kaksi niin ainakin riittää.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

    vastauksena käyttäjälle: 2CV Nettipilkki 2015-2016 #223358

    Vuodenajat menee joksenkin oikean kalenterin mukaan. Kellonajat taas on minun pirullisuuden varassa. :mrgreen:

    Tämä lainaus löytyi viime vuoden keskustelusta.
    Kyllä ne valinnat on myös kisassa käytössä. Mutta ymmärtääkseni vain vuorokauden ajankohtdan valitsee järjestäjä oman maun mukaan. Siinähän tietysti on pieni etu harjoittelua ja kisaa ajatellen mutta onko sillä merkitystä, ei minun mielestä.

    Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 214)