Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Vaihtoehto….
Sammatin Kievari, nättipaikka,terassi ja hyvä ruoka. Tie Lohjalta tosi makee sätkällä ajella. Kievari on vanha hirsirakenteinen koulu järven rannalla, Turuntielltäkään ei kauhia matka ajella.terv.kari
Sattuipa mullekkin kieppimittari viime lauantaina löytymään, Jaeger, siitä on pitkä aika kun sellaisen viimeiksi omistin, eli en muista kuinka kytketään. Musta maihin, harmaa puolalle ja punainen +ssalle, meniköhän oikein?????
terv.karitankki mallia: http://teamgould.se
terv.kari
Hyvä Matso…….
Kannattaisi varmaan tehdä Safarimallin tankki, helppo nakki ….100 LT.KARI
Ei voi selvemmin sanoa, tuli kuin Manulle illallinen.
t.kariVaihdelaatikon öljyntäyttöön voisin käyttää ns. kertakäyttönä koska tuskin kumi on öljynkestävää, eli menee pilalle.
t. kari@Akaile wrote:
Mikä looda oli 652:sen jatkeena?
Loota oli luultavasti ami8, palikat oli minulla monessa kulkimessa, viimeisin oli Dyane -72 joka myös esiintyi Hollannin kokouksen videossa ja lehtisessä. Jossain vaiheessa vihjasin Saab96 renkaista eteen…..????
terv. kari
Prätkän mittarista en tiedä mutta asensin joskus pakuun Peugeot 504- diesel mittariston, kolme pyörylää ei kieppimittaria, sattui toimimaan.
t. kariMoikka,
Aikanaan tein 652:sen, nokka muistaakseni 285, kevennetty vauhtipyörä
jonka sorvasi muistaakseni Matti Laaja. Suuttimia en muista mutta ostin ne Kaasutinexprertistä. Sytytys oli elektroninen mutta ei 123.
Hollannin reissulla pidin matkavauhtina moottoriteillä 130,kokoreissu n.3000km,keskikulutus vain 5,7!!!! ei paha.Säädettäviä suuttimia muistaakseni bb.be , sieltähän löytyy monenmoista viriherkkua.
Hyvvee Vappua t. kariVoit kyllä käyttää nelkun laatikkoa mutta laita etupyöriin Saab 96 renkaat,
ovat noin 5cm korkeammat. kokoa en muista.
Kutosen kone / nelkun laatikko kulki muistaakseni vain 100km/h, lähti hyvin kakkosella ja kiihtyi hyvin, eli vain kaupunki ajoon.terv.Kari
Jimmi,
UBY-33, kilta tarra ja kilta 120 ylhäällä vierekkäin. Kuvatkin vielä sulle tulee +muille kiltalaisille.
terv.kari16.3.2008, 06:56 vastauksena käyttäjälle: Saako noihin varaosia? Niill’ on vissiin joku kerhokin #1363221979 pääsiäisenä minulla meni kone Heinolassa, apuun soitin Jussin joka tuli hinaamaan kulkimeni Helsinkiin. Jussi on kunnon koiranleuka
ja hän tietenkin halusi näyttää kuinka rättäri kulkee. Lahdentiellä kehä ykkösen jälkeen ohitimme auton oikealta puolelta. sama auto ajoi meidät kiinni näin vieruskaverin huulita PERKELE siinä on NARU. RS ja Rättäri kulki 170 !!.Sitten taputukset,
Jussi taisi ihastua bokserikoneisiin, hän osti Porchen, eräänä pakkasaamuna autot olivat rinnakkain Linnanmäen parkkipaikalla, rättäri käynnistyi mutta Porke ei, nou hätä minullahan on aina köysi mukana joten hinasin Porkea pitkin Viipurinkatua ja arvatkaa mitkä sympatiat ja taputukset sain!!!!Terv. Kari vuodesta 1978 niinkuin Anttikin(ostakaa -60, varmasti hyvä)
@Akaile wrote:
On se niin väärin, että noita m35:sia tehtiin niin vähän! Voi kuinka olisi helppoa heittää tuommoisen alusta suoraan superin alle. Tokihan tuosta voi kopioda kaiken ja käyttää vaikkapa GS-osia, mutta siinä on aina se tekeminen… 😥 Ja jos täällä nyt joku on vastaavaa tekemässä niin hattua nostan, ei ole tuollainen hydraulijousitus sätkässä/superissa yhtään pöllömpi!
10 kokouksessa oli sellainen sätkä, en muista minkä maalainen.
Itselläni ei ole kuvia mutta jollain varmaan on.
terv. kariKuuleeko Kilta ? Täällä Kilta 120. Pääsiäisenä etsin jos löytyisi mökiltä luettelo. Onko kellään kokemusta, mikä on niiden kantama nykypäivänä?
terv.kari (kilta 120)
Oli muuten hauskaa kun sai yhteyden edellä ajavaan rekkaan ja kerroin ajavani “imussa” älä jätä, mulla on rättäri. Homma toimi!
@azam wrote:
Osui ja uppos. Olen seuraillut tätä palstaa mutta harvemmin kommentoinut. Nyt täytyy kuitenkin todeta, jotta ko trailin promoottori on sen monien hyvin tunteman sätkän jostain imuroinut ilmeisesti pahemmin lupia kysymättä.
Reissusätkä on sinällään vähän niinkuin työn alla. Tarjouksia ja tietoa esim. AK400:sen tukivarsista ja lujasta rungosta otetaan kiinnostuneena vastaan.Juha
Afrikka sätkän rakenteluohjeet löytynevät vanhustenvaalijoilta. Kirjanen on ranskankielinen mutta kuvat kertovat kuinka vahvistetaan runko, suojataan jarruputket, asennetaan toinen polttoainetankki, pohjapanssari ym. tärkeää.
terv.Kari 😀
ps. huomasin juuri jotta totanoin siinähän se kirjanen Mikin linkissä o n ja vielä enklantisti
-
JulkaisijaArtikkelit