Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,321 - 1,335 (kaikkiaan 1,364)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Tapaaminen Lohjan Aurlahdessa 18.5.08 klo 13.00 #145064

    Vaihtoehto….
    Sammatin Kievari, nättipaikka,terassi ja hyvä ruoka. Tie Lohjalta tosi makee sätkällä ajella. Kievari on vanha hirsirakenteinen koulu järven rannalla, Turuntielltäkään ei kauhia matka ajella.

    terv.kari

    vastauksena käyttäjälle: Mekaaninen kierroslukumittari #145604

    Sattuipa mullekkin kieppimittari viime lauantaina löytymään, Jaeger, siitä on pitkä aika kun sellaisen viimeiksi omistin, eli en muista kuinka kytketään. Musta maihin, harmaa puolalle ja punainen +ssalle, meniköhän oikein?????
    terv.kari

    vastauksena käyttäjälle: Sätkän kääriminen kallistuu #145545

    tankki mallia: http://teamgould.se

    terv.kari

    vastauksena käyttäjälle: Sätkän kääriminen kallistuu #145537

    Hyvä Matso…….
    Kannattaisi varmaan tehdä Safarimallin tankki, helppo nakki ….100 L

    T.KARI

    vastauksena käyttäjälle: amperimittarin kytkentä tiinaan #145508

    Ei voi selvemmin sanoa, tuli kuin Manulle illallinen.
    t.kari

    vastauksena käyttäjälle: Mikäs työkalu tää on? #145495

    Vaihdelaatikon öljyntäyttöön voisin käyttää ns. kertakäyttönä koska tuskin kumi on öljynkestävää, eli menee pilalle.
    t. kari

    vastauksena käyttäjälle: 652cc kaasari #145394

    @Akaile wrote:

    Mikä looda oli 652:sen jatkeena?

    Loota oli luultavasti ami8, palikat oli minulla monessa kulkimessa, viimeisin oli Dyane -72 joka myös esiintyi Hollannin kokouksen videossa ja lehtisessä. Jossain vaiheessa vihjasin Saab96 renkaista eteen…..????

    terv. kari

    vastauksena käyttäjälle: Nopeusmittarien vaihdettavuus #145454

    Prätkän mittarista en tiedä mutta asensin joskus pakuun Peugeot 504- diesel mittariston, kolme pyörylää ei kieppimittaria, sattui toimimaan.
    t. kari

    vastauksena käyttäjälle: 652cc kaasari #145389

    Moikka,
    Aikanaan tein 652:sen, nokka muistaakseni 285, kevennetty vauhtipyörä
    jonka sorvasi muistaakseni Matti Laaja. Suuttimia en muista mutta ostin ne Kaasutinexprertistä. Sytytys oli elektroninen mutta ei 123.
    Hollannin reissulla pidin matkavauhtina moottoriteillä 130,kokoreissu n.3000km,keskikulutus vain 5,7!!!! ei paha.

    Säädettäviä suuttimia muistaakseni bb.be , sieltähän löytyy monenmoista viriherkkua.
    Hyvvee Vappua t. kari

    vastauksena käyttäjälle: Moottori vaihtoon? #145101

    Voit kyllä käyttää nelkun laatikkoa mutta laita etupyöriin Saab 96 renkaat,
    ovat noin 5cm korkeammat. kokoa en muista.
    Kutosen kone / nelkun laatikko kulki muistaakseni vain 100km/h, lähti hyvin kakkosella ja kiihtyi hyvin, eli vain kaupunki ajoon.

    terv.Kari

    vastauksena käyttäjälle: Kiltatarrat ruotuun #144547

    Jimmi,
    UBY-33, kilta tarra ja kilta 120 ylhäällä vierekkäin. Kuvatkin vielä sulle tulee +muille kiltalaisille.
    terv.kari

    vastauksena käyttäjälle: Saako noihin varaosia? Niill’ on vissiin joku kerhokin #136322

    1979 pääsiäisenä minulla meni kone Heinolassa, apuun soitin Jussin joka tuli hinaamaan kulkimeni Helsinkiin. Jussi on kunnon koiranleuka
    ja hän tietenkin halusi näyttää kuinka rättäri kulkee. Lahdentiellä kehä ykkösen jälkeen ohitimme auton oikealta puolelta. sama auto ajoi meidät kiinni näin vieruskaverin huulita PERKELE siinä on NARU. RS ja Rättäri kulki 170 !!.

    Sitten taputukset,
    Jussi taisi ihastua bokserikoneisiin, hän osti Porchen, eräänä pakkasaamuna autot olivat rinnakkain Linnanmäen parkkipaikalla, rättäri käynnistyi mutta Porke ei, nou hätä minullahan on aina köysi mukana joten hinasin Porkea pitkin Viipurinkatua ja arvatkaa mitkä sympatiat ja taputukset sain!!!!

    Terv. Kari vuodesta 1978 niinkuin Anttikin(ostakaa -60, varmasti hyvä)

    vastauksena käyttäjälle: M 35 proto #137385

    @Akaile wrote:

    On se niin väärin, että noita m35:sia tehtiin niin vähän! Voi kuinka olisi helppoa heittää tuommoisen alusta suoraan superin alle. Tokihan tuosta voi kopioda kaiken ja käyttää vaikkapa GS-osia, mutta siinä on aina se tekeminen… 😥 Ja jos täällä nyt joku on vastaavaa tekemässä niin hattua nostan, ei ole tuollainen hydraulijousitus sätkässä/superissa yhtään pöllömpi!

    10 kokouksessa oli sellainen sätkä, en muista minkä maalainen.
    Itselläni ei ole kuvia mutta jollain varmaan on.
    terv. kari

    vastauksena käyttäjälle: LA-puhelinta sätkään, säätötapahtuma kesällä? #142789

    Kuuleeko Kilta ? Täällä Kilta 120. Pääsiäisenä etsin jos löytyisi mökiltä luettelo. Onko kellään kokemusta, mikä on niiden kantama nykypäivänä?

    terv.kari (kilta 120)

    Oli muuten hauskaa kun sai yhteyden edellä ajavaan rekkaan ja kerroin ajavani “imussa” älä jätä, mulla on rättäri. Homma toimi!

    vastauksena käyttäjälle: Afrikka #142952

    @azam wrote:

    Osui ja uppos. Olen seuraillut tätä palstaa mutta harvemmin kommentoinut. Nyt täytyy kuitenkin todeta, jotta ko trailin promoottori on sen monien hyvin tunteman sätkän jostain imuroinut ilmeisesti pahemmin lupia kysymättä.
    Reissusätkä on sinällään vähän niinkuin työn alla. Tarjouksia ja tietoa esim. AK400:sen tukivarsista ja lujasta rungosta otetaan kiinnostuneena vastaan.

    Juha

    Afrikka sätkän rakenteluohjeet löytynevät vanhustenvaalijoilta. Kirjanen on ranskankielinen mutta kuvat kertovat kuinka vahvistetaan runko, suojataan jarruputket, asennetaan toinen polttoainetankki, pohjapanssari ym. tärkeää.

    terv.Kari 😀

    ps. huomasin juuri jotta totanoin siinähän se kirjanen Mikin linkissä o n ja vielä enklantisti

Esillä 15 viestiä, 1,321 - 1,335 (kaikkiaan 1,364)