Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kutonen on kappaleina. Osat tarvitseville.
– korikehikko
– ovet
– vaihdeaski
– jousipöntöt
– Firestone renkaat
– etupään tukivarret
– kaikkea pientä hilpettä. ym ymEikö tosiaan kukaan kaipaa mitään ?
Sulatto kutsuu sitten.
Edes renkaat ??????No kaikkihan siinä vielä kiinni osat. Jos ei ole tippunut valmiiksi pois.
Tarvitsija tietää parhaiten mitä tarvitsee.
Hinta ei lie esteenä hankinnoille.Tampereella olis paperit -81 Specialiin. Ja melkolailla mätiä osia mukaan.
Firestone renkaat kohtuulliset.Kysele Visa-ihmisiltä.
Visan koukku käy paria reikää siirtämällä.Täältä Nummisista se runtukello olis lähtenyt heti mukaan.
Soittele. Oli joskus siinä Jokkis-Sätkässä.Samaa ehdottelin hakijalle.
Onhan noita vakio nenäakseleita jouten.
Mukaan olisi saanut kun olisi huomannut tarjota.
Flosse saa hakemalla.Tere,
varailin sitä kutosen konetta laiskuuksissani.
Rouva kielsi laiskottelun ja käski kasailla vanhoista romuista koneen.
Anna kone sellaiselle jolle ei ole kertynyt ennestään romua.
seppo j
mäntsäläNo niin.
Just viime kesänä sain pitkän etsinnän jälkeen täyden sarjan…
Onko projekti jäljellä???
seppoPaljonkos se on halkaisijaltaan tuommoinen mäntä?
Jos vaikka kattelis varastoja.Vaaleahkon siniset 2CV6 Specialista ja toiset perinteiset mustat, hikoiluttavat, muoviset.
Pistä yv niin kerron tarkemmin.Mitäs niitä tehtaan töitä parantelemaan. Hyvinhän Citroenväen tekemät etupäät pelaa. Jarrutkin jotenkuten.
Vanteita camiinoissa on kahta kokoa 17″ ja 19″
Bensapeliin mieluummin tietty nuo “laukkapyörät”
Meidän Superlong pitelee hyvin 90..100 matkavauhtina. Kovempaakin menis vaan kun alkaa pelottamaan.
Tai niinkuin eräs tunnettu Camiinaharrastaja määritteli:” Tasasella ja ylämäessä niin lujaa kuin kulkee. Alamäessä niin lujaa kuin uskaltaa”Mulla on kyllä noita isompia vanteita ylimääräisenäkin jos tarvista on.
Pakosarjaa ei löytynyt vaan koneen peltejä on .
Huonompia ja parempia . Saa valkata ite, kun tulee katselemaan.Mäntsälässä myös juoten kutosen koneen peltejä.
Mäntsälässä olis jouten kone jossa on kutosen lohkoon istutetut visan putket ja männät. Ja siis 652ccm.
Piristetty 310 ast nokka-akselilla ( belgian ratarätin perua)
Ei siis tarvitse mitään erkoisia syttybokseja vaan ihan räsyn omat kärjet käy. Tai sitten 123 -paketti.
Vaihdossa kelpaisi hyvä vakiokone. -
JulkaisijaArtikkelit