Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kiitos kaikille kävijöille, ostajille, myyjille, Paavolle makkaroista, niiden grillaamisesta ja limuista, Sepolle arpajaishommista, Jukalle, Roopelle ja Pialle puffetin pidosta ja Suville sämpylöistä ym!
Arpajaisiin lahjoittivat tavaraa mm:
Auto-Artikkeli ja Auto- ja korikorjaus Juha KorkeamäkiKatsellaan jos vielä ensivuonna jaksaisi järjestää.
Olisihan sekin juhlavuosi, 25. kerta samalla sijalla.Kuvat saa näkyviin ilmeisesti vasta kun kirjautuu sisään.
Tässä pari lisää.
21.8.2024, 13:15 vastauksena käyttäjälle: St Andre ruisinki 16.-18.8. Evo – Lammi, Rahtijärventie 291 #289583Mahtavat Kiitokset Kaitsulle ja Kumppaneille St Andren Ruisinkitapahtumasta!
Pienet moitteet näin kalkkiksena ja muutenkin pösilönä yksilönä:
Tällaisena digivammaisena en saanut tulosta kisasta.
Tapahtumailmoitukseen voisi laittaa maininnan että kisa suunniteltu vain nörteille
eli digitietoisille normaaleille nykyihmisille.
Tai selvät ohjeet mitä tarvitaan kuvien lähettämiseen järjestävälle taholle.
Tuskin kuvat jotka otin jo ennen paikalle saapumista olisi kovin hyvin sijoittuneetkaan…Ajelu yksinään oli kyllä jo ajelun arvoinen museoineen ja klapitiloineen.
Paikka oli mielestäni parempi kuin Rieskan maja.
Sitten erityskiitos karaoken pitäjille osallistumismahdollisuudesta!
Oli tosihienoa irrotella omaksi iloksi ja muiden suruksi useitakin kappaleita tulkiten ja uudelleen säveltäen.Sadetta me kuunneltiin joka yltyi vaan
Kun me vietettiin romutori tapahtumaa
Satoihan siellä niin, kun me tavaraa kaupattiin
Jotkut yritti myöskin ostaa, mutta täytyi hintaa nostaa,
kun ei haluis jostain luopuu, sehän sitten itseltä uupuu
Mutta oli siellä niitäkin jotka tavaroistaan luopuis väkisin
Tehtiin tiukkoi tarjouksii jotkut tarras niihin kii
Tavarat omistajii vaihtoi pilvet meille vettä antoi
Sada sada aina vain muistan SitikkainKiitos käyneille ja kioskin/grillin asiakkaille!
Kiitokset kävijöille itseni ja Lahden 2CV-jaoksen puolesta.
Tavara vaihtoi omistajaa ja ravinto-/nautintoaineetkin kävivät kaupaksi.
120 grillimakkaraa meni tänä vuonna. Muita juttuja en laskenutkaan.
Erityiskiitos Kaapelimiehelle C4:n koodaamisesta.
Koppa cuppiin kannatti panostaa, lopputulos oli toivottuakin parempi.Mieluummin ostaisin hyvää varaosatavaraa halvalla hinnalla.
No niinhän me kaikki. Mutta tinkiäkin saa…
Nelostietä tuleville tiedoksi, että Karisman kauppakeskuksen kohdalla olevasta rampista,
Joutsa taitaa lukea siinä, kääntyville on edessä Ahtialantien ylittävän sillan korjaustyömaa ja siinä on liikennevalot, yksi kaista käytössä ja joutuu odottamaan turhaan.Vaihtoehtoina on erkaantua rampista Ahtiala, tai jos haluaa vuoristorataa ajaa voi Nelostieltä erkaantua Mäkelä/Kumia liitymästä. Tosin siellä on osa hiekkatietä ja kuoppia tarpeettoman paljon.
Paikan päällä myynnissä 2 Dyanea, 2 HY aihiota, HY:n sivupellit sekä BX 16V.
Myös halpaa varaosatavaraa hyvällä hinnalla.
Ei kyselyjä toistaiseksi, tapahtumassa ja koeajolla käyneillä etuosto-oikeus.Yksi pari lähti jo. Nuo ylärivin vaaleat.
Tässä tämän sinisen kuvat.
No voi hitsin hitsi. Nythän mä vasta hokasin että onhan mulla tuo Auto-Gallialaisesta pelastettu mikrofilmin lukulaite ja joitain Dyanenkin kuvia siihen. Myös 2CV,Aca,AX,BX,CX,Visa,XM, saattaa muitakin löytyä…
Mutta erittäin selvälukuisempi sekä kopioimiskelpoisempi olisi ihan perinteinen kirja.Hakusessa olisi sellainen versio josta löytyisi jopa 80-luvulla valmistuneiden Tiinojen tietoja. Jos sellaista nyt ylipäätänsä onkaan? Tai ainakin mahdollisimman pitkälle kattava opus. Onks Lassella tuo sama kirja kuin arkistossa?
Ja jos joku innostui tuosta mikrofilmisysteemistä niin voi ottaa yhteyttä sen asian tiimoilta.
Vallan siisti sisältä, pitempi perävälitys mutta “täyspitkä” kytkinakselin uritus eli siitä ei tunnistusta voinut tehdä. Pitää vielä laskea hammaspyörien hammaslukemat, vähänniinkö akateemisessa mielessä. Vai Acateemisessa, kun Acadianesta on aski peräisin..?
Muistelisin tämän tarinan kertoneen jotain jakeluajotyyppisestä historiasta, ja siltä kyllä näyttäisi kun jälkien perusteella on aika runsaasti ollut kakkos-kolmos -vaihteiden kytkentää, pakki-ykköslinjaa vähemmän, nelosta ilmeisen vähän..?
Mulla jäi jääradalla Acasta kolmonen päälle ja mietin korjaanko vain sen vai vaihdanko koko laatikon. Vähän harmittanut hyötykuljettimessa tuo pitkä nelosvaihteen välitys. Päätin vaihtaa kutosen laatikon siihen. Pitkän linjan Dyane-harrastajan IW:n kanssa sopimamme diilin johdosta nyt on Acassa kutosen loota. Eipä tarvi enää normaaleissa ylämäissä vaihdella aina kolmoselle.
Ja sitten itse asiaan. Kyllä tuosta Jasunkin kuvasta näkyy Acan kytkinakselilla ura, joka on heti boorien edessä olevassa pinnassa ennen silmälaakerin lieriöpintaa.
Ainakin siinä akselissa joka nyt Acassani on oli aivan sileä lieriöpinta boorien ja silmälaakerille tulevan pinnan välissä.No niin…
Eihän se käynyt tämäkään kuin Strömssöössä.
Sen tästä oppi, ettei mitään eikä koskaan kannata kuvata (digi)kameralla tai kännykällä
kohtisuoraan alaspäin. Aina se digitalisaatio kääntää sen kuvan joko vasta- tai
myötäpäivään 90 astetta siitä miten sen on oikeasti kuvannut.
Esikatselussa ennen lähettämistä tuo toinen kuva oli kääntynyt sen neljänneskierrosta
myötäpäivään sekä litistynyt matalaksi ja leveäksi joten ratti näytti soikealta.
Kun lähetin sen ei kuvaa kuitenkaan ilmestynyt viestiini.
Kannattaisi käytää vain kunnon filmikameraa, siinä kuva näkyy oikeinpäin.
Eikä tämä ATK ole parhaimpia ystäviäni muutenkaan.
Anteeksi avautumiseni tässä yhteydessä.
Nyt otin toisen kuvan sihdaten suunnilleen horizontaalisesti.Acadianesta tuo taitaa olla. Halkaisija vajaa 39 cm.
Lähettämistäkin voin harkita.
Kuva myös tuosta toisesta ratista.
Invanuppi jättänyt jälkensä ja muutenkin naarmuuntunut koko kehältä.Soita tai tekstaa tuohon numerooni jos kiinnostaa jompikumpi.
-
JulkaisijaArtikkelit