Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
^No kiitos.
Nyt kun muistaisin tämän vielä kun seuraavan kerran on tarvetta.Joo, niin on.
On vaan vähän hankalaa, kun muisti pätkii tietsikan ja tallin välillä.Ulkookaan ei viitis kaikkia opetella.
Jos oikein muistan, nin ei pysty tulostaan, lukeen kyllä.
Onkos tämä projekti kuollut?
Lokakuun jälkeen ei mitään.
Ylöjärvelle tuli ihan asiallinen lehti.
Muutama sivunumero puuttui, ilmeisesti kuvien takia tai muuten vaan jätetty pois.
Tekstit ja sivut ok järjestyksessä.^ Mielenkiintoista, pitääköhän vielä paikkansa?
Eipä tullut katsottua, löytyiskö Vammalasta talvikumeja. Palstalaisillahan niitä tuntuu olevan.
Enpä tosin usko, että tässä montaa viikkoa tarvii enää varrota, kun asfaltti näkyy.
Niin, puhumaan pystyy noin 3 x kirjoitetun määrän.
Sitä mä vaan, että mitä pirua sitä tuliskaan höpötettyä jos ihan puhumalla.
Mieluummin näin kirjaillen, joskus saattaa keritä jopa miettiin, mitä sanoo, tai sitten ei.
Ei o skypeä, eikä tu , mutta ihan tarpeeksi, kun näitä kaikkia nykyisiä palstojakin luen.
Tää sitikka foorumi on lähinnä eniten kuollut paikka, ei liiemmin tekstejä pukkaa ja noi galleriat ja arkistotkin ovat hiipumaan päin kuvamateriaalin ja vinkkien suhteen.
Eli mieluummin kaipaisin enemmän aktiivisuutta, kuin kisää kanavia, jolloin hajautetaan tietoa entistä enemmän.
Jos haluatte pulinapalstan, lisätkää Fiat forumin tapaan OFF Topic osio. Fiat forum toimii muuten samalla alustalla kun tämä.
No niinhän sitä ajettiin ennen kaikilla autoilla kesäkummeilla, olihan niitä ensimmäisiä Hakkapeliittoja, mutta hyvin harvalla oli varaa semmoisia ostella ja vaihdella.
Mulla tosin oli 66 vuonna rättärissä nastattomat karkeakuvioiset eturenkaissa.Misukka oli muuten yksi paraspitoisista renkaista talvella.
Ja heti lähden liikenteeseen, kun toi hiton talvirengaspakko poistuu.
Tää vaan on semmoinen kerpeleen kieltola koko Suomen maa, ihan kun ihmisiltä olis oma järki kokonaan kadonnut ja kaikesta halvatusta pitää säätää laki.
No tulipas päällystettyä kaikki penkit – milläs muulla kuin raidallisilla räsymatoilla.
Mattoja jäi yksistä juhlista, joissa niitä käytettiin pöytäliinoina.
Kiinnittimenä käytin 15 metriä sähköjohtoa. Mielenkiintoista seurata ens vuoden puolella, kuinka ko. materiaali käyttäytyy.
Hintaa ei tullut montaa euroa, mutta aikaa paloi varmaan 16 tuntia.
Alfa 159
liikenne 232,48 bonukset 70 + ale 15 %
kasko 504,52 bonukset 70 + ale 15 %Honda 600 CBR RR
liikenne 271.72 bonukset 70 + ale 15 %
kasko 530,08 bonukset 70 + ale 15 %2 CV 6
liikenne 222.42 ale 15 %
osakasko 41,48 ale 15 %Yhteensä 1802.70 €
Kaikki ympärivuotisessa käytössä, jos niin haluaa.
Täytyy ostaa varmaan lisää yhtiön osakkeita, että sais osinkoina takaisin.
Ostin Korja Kumista kuormurin lavapeitteen kiristyskumia, jossa lenkit ja pätkin siitä.
Enpä nyt muista mitä maksoi, mutta ihan toimivia.
No niin , nyt on konehuone kunnossa ja kaikki härpäkkeet kiinni.
Onnistunut remontti = 2 kpl ylimääräisiä prikkoja jäi.
Seuraavaksi sitten katon ja eristyksen pariin – lokasuojat on jätetty irti, koska niin kuuluu kuulemma tehdä – kuultu vanhemmilta rättäristeiltä.
Voi olla , että alkaa pieni tauko tai sitten ei – riippuu keleistä ja muista kiireistä.
No niin , eilen illalla sain sen verran osia paikolleen, että pääsin pistämään käymään.
Taas oli bensat valuneet ties mihinkä, eli lähti vasta, kun tein ilmauksen. Tällä kertaa jopa pumppu oli makoillut rungon päällä, eli kaiketi sitten on löysä liitos jossain ja bensat valuu sinne tankkiin. ei ainakaan muualle.
Tuntuu, kyllä oudolta toisaalta, koska tursottaa sitä bensaa jostain kaasarin alareunasta siihen vauhtipyörän päälle.
Vielä on osia kiinniteltävänä vaikka kuinka paljon, mutta näyttää toistaiseksi paremmalta nuo hopean harmaat imu ja pakosarjat. Aika käry niistä nousi, saas nähdä pysyykö maali.
No taas sain kolme tuntia kulumaan niin, ettei huomannutkaan. Osia kiinnitellen ja irrotellen ja taas kiinnitellen.
Tavoitteena oli pistää käymään ja lämmittää niitä harmaita maalauksia, vaan haaveeksi jäi.
No ei se nyt enää paljosta ole kiinni, lämmönvaihtimet ja laturi pitäis kiinnittää ja etsiä sille bentsiinipumpulle uusi kiinnityskohta.
Samalla pitää katsoa, että öljyt pysyy niille tarkoitetuilla paikoilla, eikä pursuile pihalle.
Alkaa toi kylmyys vaivata, tosin vielä jotenkin saa tallin lämpimäksi ja siinä vaiheessa kun lähtee pois tarkenee tietysti jo hienosti.
Tällä viikolla jos kerkeis saamaan nippuun, niin sitten vihdoin pääsis niihin kabiinin äänieristyshommiin.
No niinhän siinä kävi, että tuli taas purettua enemmän kuin piti. No tänään sitten on osaset maalissa, eli mustat osat mustalla ja imu- ja pakosarja hopealla myös pakosen putket pöntölle asti. Pitäis kestämän 800 astetta.
Samalla menee uusia tiivisteitä ja öljynlauhdutin.
Että jotain on kuitenkin värkkäilty, vaikkei ole paljoa ilmoiteltu.
-
JulkaisijaArtikkelit