Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 92)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: azu a #144250

    ^^tein itte. rälläkällä laskettelin sopivasta raudan palasta sopivasti ainetta pois , jotta menee mutterin päälle ja jakarilla kiersin sivusta päin kiinni.
    Oli vielä putkea jatkovartena , mutta ei niitä nyt kauhean kireälle tarvi vääntää.

    vastauksena käyttäjälle: MInkätyypistä mussiikkiva rättärisissit kuunteloovat ? #140948

    Boxerin ääni on musiikkia korville linnun laulun kanssa katto avoinna.

    vastauksena käyttäjälle: Miniprojekti 2 CV6 77, Lakun Sitruuna #147917

    ^kiitos , täytyypä siirtää alemmas.

    vastauksena käyttäjälle: Miniprojekti 2 CV6 77, Lakun Sitruuna #147915

    Päivitinpäs tota listaani taas.

    Ihme homma. Auto kun seisoo muutamia päiviä, niin ei bensapumppu (sähköinen) syötä bensaa kaasariin, ihan kun olis joku ilmalukko, eli ei siis hörähdä käyntiin.

    No kun nykäsee bensaletkun irti ja pumppaa hiukan bensaa letkusta ulos ja pistää letkun kiinni kaasariin, niin johan lähtee.

    Jossain kohtaa annoin huikat suoraan kaasariinkin sekin toimii.

    Kesällä en moista huomannut kun Sitruuna oli ajossa joka päivä.

    No oonhan mää tietty tässä nyt temunnut tuon tankin kanssa, mutta kaikki on kiinni niin kun pitäiskin. Ja kaasariin en ole koskenut, suotimen tosin olen vaihtanut, sen metallisen verkon.

    vastauksena käyttäjälle: Miniprojekti 2 CV6 77, Lakun Sitruuna #147914

    No toi rupee oleen jo mallia “siisti”.

    Löysin Motonetista jotain speciaaliliuotinta. Olikohan se joku Anitriitti tai vastaava. Myytiin vain varaosatiskiltä.

    Pakopuolelle 650 astetta kestävää maalia, no katsotaan myöhemmin, mitä tulee

    vastauksena käyttäjälle: Miniprojekti 2 CV6 77, Lakun Sitruuna #147912

    Kiitos kiitos, käynpä tsekkailemassa tänään, mitä esim Motonetistä löytyy.

    Toi Black Satin kuulostaa aika helpolta tavalta tonne pakopuolelle. Puhdistuskokeilen sitä fosfori/sitruunahappoa.
    Täytyy vielä miettiä ja tutkia tuota imupuolta.

    Lähtökohtahan oli siistin näköinen, nyt taitaa karata taas “siistin” näkösen puolelle.

    No tällä ei nyt ole kiire sinällään, teen nyt noita osavaihtoja, että saan kamaa pois tallin lattialta ja pääsen itsekin nousemaan istumatöihin, ennen kuin pakkaset alkaa pyyhkiä lattiaa pitkin.

    vastauksena käyttäjälle: Miniprojekti 2 CV6 77, Lakun Sitruuna #147906

    Päivitin tuota ensimmäistä viestiä vähän esimerkiksi hankintojen osalta.

    Rupee näyttään kohta niin hyvältä toi tekniikka, että tästä sais vaikka museopelin, mutta kuka nyt semmoista kesäajoautosta menee tekemään.

    Toi konehuone pitää kyllä siistiä.

    Milläs noi imusarjat (ja pakosarjat) sais puhtaaksi / kiiltäväksi? Ei nyt mitään Alfan V6:sen tasoa, mutta sinne päin, kun joutuu peltiä kuitenkin nosteleen rättärimiehille.

    vastauksena käyttäjälle: Miniprojekti 2 CV6 77, Lakun Sitruuna #147905

    ^panin yv:tä Isoo-Jukalle

    vastauksena käyttäjälle: wanhuksen polttoainemittari #135945

    Jep jep, kokeilin tossa äsken taas viimeisiä virityksiä.

    Samalla totesin bensamittarin nyt nousevan, eli anturin putsaus toimi.

    Mittari vaan tuntuu väpättävän aikas lailla.
    Sormeilin johtoja istualtani mittarin takaa ja sain jotain liikettä aikaiseksi.

    Kaasuttelu aiheutti myös viisarin elämistä, eli nyt on myös näemmä kierroslukumittarikin sitten Sitruunassa.

    No kaiketi jossain lienee huono liitos, eli täytyy vissiin ruveta niin sanotusti “seuraamaan johtoa”.

    Vai onko parempia vinkkejä?

    vastauksena käyttäjälle: Vaalikampanjani #147748

    Taitaa tulla varma voitto, ainakin meiltä eläkeläisiltä on permanentti kannatus.

    vastauksena käyttäjälle: Millä irtoaa bensamittarin anturin hapettumat? #147718

    Joo , pitäis olla näkojään tarkempi, eli korjasin otsikon.

    vastauksena käyttäjälle: Millä irtoaa bensamittarin anturin hapettumat? #147716

    Kun itte kysyy ja itte vastaa, niin saa mieleisiinsä kysymyksiin mieleisensä vastaukset.

    Eli vastaus kuuluu CRC 56 ja hinkausta ja rapsuttelua.

    Varsinainen vika oli vastuslanka, joka oli poikki ja tinuri tinas semmoisen klöntin siihen. No otin Dremelillä ylimääräiset pois ja nyt ainakin kylmäharjoitteluna toimii, kun panin mittarin takaoven kohdalla olevaan sähköliitokseen ja hemputtelin kohoa, niin viisari vastasi liikkeeseen.

    vastauksena käyttäjälle: Hammastangon kiristys ? #147647

    Joo just. Tätä tarkoitinkin ja olen sen lueskellut moneenkin otteeseen.

    Täytyy kysellä Raunolta tiistaina, nähdään varmaan jaoksen 60v kekkereillä.

    Laiska yrittää aina laistaa ja mennä siitä, missä aita on matalin. Harvemmin onnistuu.

    vastauksena käyttäjälle: Takajarrurummunkin saa osiksi … ja laakeridebattia #141255

    Onkos se takapyörän laakeri identtinen puolin ja toisin, eli voiko laittaa väärinpäin – sisäpuolen ulos tai päin vastoin.

    Stefoja oli paketissa 2 kpl, mutta avatessa takaa löytyi vain sisäpuolelta.

    Kuinka laakerin siis voi asentaa väärin?
    Tarkoitatko hakkaamista vai mitä?

    vastauksena käyttäjälle: Jousipöntön kiinnitystappi #147578

    Kiitos nopeasta vastauksesta.

    Tämmöistä vähän pelkäsinkin, eli aamulla sitten kursiin kasaan.

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 92)