Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
^^tein itte. rälläkällä laskettelin sopivasta raudan palasta sopivasti ainetta pois , jotta menee mutterin päälle ja jakarilla kiersin sivusta päin kiinni.
Oli vielä putkea jatkovartena , mutta ei niitä nyt kauhean kireälle tarvi vääntää.1.11.2008, 08:39 vastauksena käyttäjälle: MInkätyypistä mussiikkiva rättärisissit kuunteloovat ? #140948Boxerin ääni on musiikkia korville linnun laulun kanssa katto avoinna.
^kiitos , täytyypä siirtää alemmas.
Päivitinpäs tota listaani taas.
Ihme homma. Auto kun seisoo muutamia päiviä, niin ei bensapumppu (sähköinen) syötä bensaa kaasariin, ihan kun olis joku ilmalukko, eli ei siis hörähdä käyntiin.
No kun nykäsee bensaletkun irti ja pumppaa hiukan bensaa letkusta ulos ja pistää letkun kiinni kaasariin, niin johan lähtee.
Jossain kohtaa annoin huikat suoraan kaasariinkin sekin toimii.
Kesällä en moista huomannut kun Sitruuna oli ajossa joka päivä.
No oonhan mää tietty tässä nyt temunnut tuon tankin kanssa, mutta kaikki on kiinni niin kun pitäiskin. Ja kaasariin en ole koskenut, suotimen tosin olen vaihtanut, sen metallisen verkon.
No toi rupee oleen jo mallia “siisti”.
Löysin Motonetista jotain speciaaliliuotinta. Olikohan se joku Anitriitti tai vastaava. Myytiin vain varaosatiskiltä.
Pakopuolelle 650 astetta kestävää maalia, no katsotaan myöhemmin, mitä tulee
Kiitos kiitos, käynpä tsekkailemassa tänään, mitä esim Motonetistä löytyy.
Toi Black Satin kuulostaa aika helpolta tavalta tonne pakopuolelle. Puhdistuskokeilen sitä fosfori/sitruunahappoa.
Täytyy vielä miettiä ja tutkia tuota imupuolta.Lähtökohtahan oli siistin näköinen, nyt taitaa karata taas “siistin” näkösen puolelle.
No tällä ei nyt ole kiire sinällään, teen nyt noita osavaihtoja, että saan kamaa pois tallin lattialta ja pääsen itsekin nousemaan istumatöihin, ennen kuin pakkaset alkaa pyyhkiä lattiaa pitkin.
Päivitin tuota ensimmäistä viestiä vähän esimerkiksi hankintojen osalta.
Rupee näyttään kohta niin hyvältä toi tekniikka, että tästä sais vaikka museopelin, mutta kuka nyt semmoista kesäajoautosta menee tekemään.
Toi konehuone pitää kyllä siistiä.
Milläs noi imusarjat (ja pakosarjat) sais puhtaaksi / kiiltäväksi? Ei nyt mitään Alfan V6:sen tasoa, mutta sinne päin, kun joutuu peltiä kuitenkin nosteleen rättärimiehille.
^panin yv:tä Isoo-Jukalle
Jep jep, kokeilin tossa äsken taas viimeisiä virityksiä.
Samalla totesin bensamittarin nyt nousevan, eli anturin putsaus toimi.
Mittari vaan tuntuu väpättävän aikas lailla.
Sormeilin johtoja istualtani mittarin takaa ja sain jotain liikettä aikaiseksi.Kaasuttelu aiheutti myös viisarin elämistä, eli nyt on myös näemmä kierroslukumittarikin sitten Sitruunassa.
No kaiketi jossain lienee huono liitos, eli täytyy vissiin ruveta niin sanotusti “seuraamaan johtoa”.
Vai onko parempia vinkkejä?
Taitaa tulla varma voitto, ainakin meiltä eläkeläisiltä on permanentti kannatus.
Joo , pitäis olla näkojään tarkempi, eli korjasin otsikon.
Kun itte kysyy ja itte vastaa, niin saa mieleisiinsä kysymyksiin mieleisensä vastaukset.
Eli vastaus kuuluu CRC 56 ja hinkausta ja rapsuttelua.
Varsinainen vika oli vastuslanka, joka oli poikki ja tinuri tinas semmoisen klöntin siihen. No otin Dremelillä ylimääräiset pois ja nyt ainakin kylmäharjoitteluna toimii, kun panin mittarin takaoven kohdalla olevaan sähköliitokseen ja hemputtelin kohoa, niin viisari vastasi liikkeeseen.
Joo just. Tätä tarkoitinkin ja olen sen lueskellut moneenkin otteeseen.
Täytyy kysellä Raunolta tiistaina, nähdään varmaan jaoksen 60v kekkereillä.
Laiska yrittää aina laistaa ja mennä siitä, missä aita on matalin. Harvemmin onnistuu.
1.10.2008, 15:30 vastauksena käyttäjälle: Takajarrurummunkin saa osiksi … ja laakeridebattia #141255Onkos se takapyörän laakeri identtinen puolin ja toisin, eli voiko laittaa väärinpäin – sisäpuolen ulos tai päin vastoin.
Stefoja oli paketissa 2 kpl, mutta avatessa takaa löytyi vain sisäpuolelta.
Kuinka laakerin siis voi asentaa väärin?
Tarkoitatko hakkaamista vai mitä?Kiitos nopeasta vastauksesta.
Tämmöistä vähän pelkäsinkin, eli aamulla sitten kursiin kasaan.
-
JulkaisijaArtikkelit