Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moro !!
Muistaakseni Ami8 lootassa on pidemmät välitykset, kun Ami koneessa (AM2) oli tehoja peräti 33hp ja se kiersi 6750 rpm/min, jos tämä ei haittaa, niin kyllä kutosen koneen kanssa sopii. isot rumpujarruthan on tosi kivat käyttää, tuntumalta väittäisin jopa pehmeämmät ja tehokkaammat kuin levyt.
Itse olen käyttänyt Ami8 koneita kutosen laatikon kanssa ja tällä yhdistelmällä koneesta saa kaikki kierrokset ulos jolloin nopeus on 135-137 km/h. Ei toki tasaisella, mutta kivassa alamäessä huuurrrr…. 👿
Kytkimen sopivuus tietty kanattaa tarkistaa, ei varmaankaan sovi yhteen uudemman vauhtipyörän/kytkimen kanssa ?
LasseMoro !!
Airelle katsastettu tänä aamuna, ainoa huomautus ajovalojen “symmetriasta”, en ymmärrä mitä tarkoittaa, enkä viitsinyt mennä kysymään. Cibien pyöreät halogeenit pelaa ja näyttää hyvin ja korkeussäätö toimii, joten kovaa ajoa vaan.
😥 😥
LasseMoro !!
Onko alla oleva jotenkin kytköksissä tietokantavaihdon kanssa, en ole ennen törmännyt asiaan:General Error
SQL ERROR [ mysqli ]User 2cvkilta has already more than ‘max_user_connections’ active connections [1203]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Lasse
Luetun ymmärtämiseni sanoisi että se toinen ei kahteenkertaan vaihdettu vetarin yläpää ?
😳
LasseMoro !!
Haaveilen ja unelmoin, ettei tarvisi vaihtaa takajarruputkia uudemman malliseen sätkään ja että vaihteiston kolmosvaihteen rattaan kiinnitysrengas pysyisi paikoillaan pitkissä peruutuksissa, molemmat hommia joista en pidä.Komppaan rautalangan/narun puolesta !!
LasseMoro !!
En usko minäkään vaihteisto-ongelmiin, niitä kun sätkässä on tosi harvoin ja monta vaidelaatikkoa on vaihdettu turhaan muiden vikojen vuoksi.
Bensa-asia kuten edellä mainittu kuntoon ja lyijyn lisäainetta tankkiin myös, sitä tuon ikäinen kone vaatii.
Jos ei auta lähtisin ensin tarkistamaan milloin viimeksi tehty huolto, sillä tarkoitan kärkien ja kondensaattorin vaihtoa uusiin sekä sytytyksen säätö ja ilmansuodattimen vaihto/puhdistus. Jos ei tarkkaa tietoa ole alottaisin näistä. Puolan toimintakyky on myös hyvä tarkistaa.
Seuraavana bensapumpun tuoton tarkistus ja sen jälkeen kaasarin puhdistus sakasta.
Tää on sellaista perussettiä paljon seisoville kulkimille.
LasseMoro !!
Just noin, kun Jimmi kirjoitti ja korostan vielä isku laakeripesän ulkopuolelle, ei missään tapauksessa työkaluun, sillä vain rikkoo hampaat työkalusta.
LasseMoro ja kiitos !!
Mukavan rompepäivän järjestämisestä, kyllä näitä mahtuu useampikin vuoteen, varsinkin kun tämä kevät ja syksy muuten on hiljaisempaa kiltaeloa. Ostoksia tuli tehtyä Olga-Sofian täydeltä, mutta vain kaikkea tarpeellista. 😉
Toivottavasti myyjät olivat tyytyväisiä, tavaraa oli paljon tarjolla.
LasseHienoa Mika !!
Kilta tarvitsee uusia nuoria innokkaita kiltalaisia remmiin, kyllä me vanhat mukana tullaan minkä jaksetaan, jos nuorta vetovoimaa on edessä. 😆
LasseMoro !!
Kyllä tarkoitin osoitekenttää, ei sen otsikossa tarvi näkyä. Tietty, jos jaos ei ilmoita tietoja, ette tekään niitä voi julkaista 🙁
En tiedä koordinoidaanko Nyytisten ilmoituksia ja nettisivuja mitenkään keskenään, tämä voi ehkä aiheuttaa sekannusta, jos jaoksissa luullaan Nyytisten ilmoitusten kopioituvan nettisivuille ja päinvastoin, kuten jo jossain keskusteluissa kävi ilmi. Ilmoittajan kannalta olisi tietty yksinkertaisempaa, jos koordinoiti olisi, mutta ylläpidolle/Nyytistoimituselle tietty lisää töitä, joita jo nyt on kait melkoisesti. Kiitos, että jaksatte tehdä tätä vapaaehtoistyötä !! HAA !!
🙂
LasseMoro !!
Juu, ainakin isossa pakussa on just näin. Acadianesta en tiedä, mutta AK400:ssa on ainakin tuhdimmat kumitussut ja niiden tuhdimmat kiinnityspellit korin sisälokasuojissa kuin henkilösätkässä, just kattelin niitä, kun seisoo yksi tallissani. Voisin kuvankin räpätä ja ottaa mittoja, jos tarvit tietoa lisää.
LasseMoro !!
Vieläkö sulla tarvetta Acan taka-akseliin. Olin vkl belgikaverini luona hakemassa pakun osia ja hänellä on Aca kokonaisuus myytävänä: Etuakseli, jousipöntöt ja taka-akslisto. Hän myy vain kokonaisuuden, hinta 200 eur. En tiedä mahtuisiko nuo kaikki pakun kyytiin kerralla kun kesällä paku tulossa suomeen. Ajattelin vain jos tarve edelleen olemassa.
Terveisin LasseMoro !!
Nyt kun asia tuli puheeksi, minäkin olen ihmetellyt miksi uusien sivujen laidat on tyhjää, eikö vois käyttää koko ruudun leveyden kuten ennenkin.
Kiusallista on myös arkiston puuttuminen just nyt kun korjaukset ainakin meikäläisellä on kiivaimmillaan, olis kai sen vanhan voinut pitää toiminnassa, kunnes uusi on tehtynä ?
Kiltakalenterrin olis hyvä saa järjestävän jaoksen kotipaikan lisäksi fyysinen tapahtumapaikka, niin osais oikein suunnitella reittinsä, joo Nyytisissä on tapahtumailmoitukset kyllä, mutta ei tieto olisi pahitteeksi kotisivullakaan.
Nämä siis parannusehdotuksia, ei kritiikkiä.
LasseMoro !!
Saattasin ostaakkin, jos vaikka olis tuon mu Zeuksen synnytyslaitoskaveri ?
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit