Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 316 - 330 (kaikkiaan 756)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163605

    Moro !!
    Tuttu tapaus toi luovuttaja 🙂
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Diagnoosiehdotuksia nelosen nykivään kulkuun #165758

    Franse motorista hervannasta, osta koko kärki-konkkapaketti samalla ja vaihda kaikki, maksaa kai alle 20eur ja sitten on ainakin yks vikakohta pois suljettu.
    Puhdista liittimet ja moottorilohkon pinnat hyvin, että sähkö kulkee johtoa eikä öljyä pitkin.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Katosta… #165743

    Moro !!
    Itse ostin muutama vuosi sitten tarvikekaton kansainvälisestä ja istuvuus oli huono takaikkunan yläpuolella ja katto kostui läpi sateessa, ei toki tiputtanut vettä kuin takaikkunan saumasta.
    Sitten kyllästin sen Franzosesta ostamallani kyllästeellä (ihan tavallista synteettisille materiaaleille tarkoitettua) ja laitoin juoksevaa alustamassaa takaikkunan saumaan. Nyt pitää vettä, mutta kyllästyksestä jäi ikävät raidat, kun en osannut sumuttaa tasaisesti paukkupullolla.
    Sonderlandin kattoja olen ihastellut kokouksissa ja kysellyt käyttäjien kommentteja, jotka kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Osa om maininnut “yllättävän” seikan, että ajossa sätkä on hiljaisempi kangaskatolla kun pauke ja humina jää pois ja katto istuu tiiviimmin, eikä veny ajaessa pussille.
    Ymmärrän, että hinta mietityttää ja sen takia halusin kertoa kommenteista.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163596

    Moro !!
    edelliset kirjoittajat jo listasivat noita tilakysymyksiä, yksi haastava kohta on saada ei-riippupolkimilla kykin toimimaan sujuvasti, kun muistaakseni vanhuksen polkimen liikerata/vaijerin liike on pienempi ja tietty vaijeri täytyy tehdä uudestaan.
    Samainen vanha poljinmysteeriö jarrusylintereineen vaatii sovituksia etupönttöön ja sivukäyrään, jos muistan oikein, joku oli ko. tila syistä tuonut putken ulos oikealta puolelta, eli peilikuva hitsauksia tarvitaan.
    Kysymyksenä esitän, jos kerran tekniikka on kutosen ja pellinalunen ei ole vanhusta, niin mikset laittaisi sitten riippupolkimet, nekun saa istutettua aika helposti vanhuksen koriin ?
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Mun eka Tiina #165491

    Moro !!
    Sen verran korjaan, ettei 21hp ollut kakskurkkuisella kaasarilla, vaan isommalla imu-pakosarjalla ja Solex 32- kaasarilla, lisäksi puristus oli 7,75 18hp:n 7,5 sijasta. Nokka-akselista en tiedä.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Sätkälän Säpinöiden statistiikkaa… #164430

    Nii i ja huamenna enään 5 päivää.
    L

    vastauksena käyttäjälle: Vaihteiston tunnistusta #165438

    Moro !!
    Kylmäsen uskon, nyt vaan rukoilen, ettei suhun se salama iske, tehdään kauppoja sitten syksymmällä 😛
    Pakukaan ei laatikkoa nokalleen ainakaan ennen sitä tarvi 😆
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Vaihteiston tunnistusta #165436

    Moro !!
    Sanoisen että se on siinä, tai ainakin polttaa 😆
    L

    vastauksena käyttäjälle: Vaihteiston tunnistusta #165417

    Moro !!
    Joissain malleissa ami tai LN oli suora vaihdetanko ja LN:ssä satulat noin päin. Mausteena vielä visa-mallin startti ja siten erilainen hammaskehä vauhtipyörässä.
    Nimim. kasasinko turhaan ennekuin huomasin 👿

    vastauksena käyttäjälle: Kitkan säätö #165469

    Moro !!
    Mahtaisko Kesu:n jaoksella olla kyseinen työkalu vuokrattavien joukossa ??
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152546

    Moro !!
    WOW !!
    100 ulkomaisen osallistujan raja rikottu, voi hyvällä syyllä sanoa, että “säpistään kansainvälisesti”
    Hienoa !!
    Nyt kaikki kynnelle kykenevät ilmoittautumaan talkoojoukkoon, pienikin panos auttaa ja kaikki pääsee helpommalla. Työryhmät tarvitsevat auttavia pikku kätösiä ja erityisesti nuorille ja miksei lapsillekkin tämän on oiva tapa osallistua kansainväliseen touhuun !!
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Vaihteiston tunnistusta #165402

    Moro !!
    Eipä ole tullut moinen vastaan, tuli mieleeni alkupään Meharit, oisko sellaisesta ??
    Jos muuten jouten, olisin kiinnostunut ostamaan Pakun nokalle ?
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Mun eka Tiina #165483

    Moro !!
    Kun sulla on toi uusi runko alla jiginä, saat varmasti korityöt tehtyä “mittoihin”. Hienoa jälkeä ja kiva huomata myös asiallisten suojaimien läsnäolo, tahtoo aina välillä innostuksen lomassa itseltä unohtua. Itseään ei kannata näin mukavassa hommassa tärvellä.
    Tsemppiä vaan !!
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: 2-kurkkuinen Solex #164986

    Moro !!
    Jatkan tuota Jukan ajatusta, joskus voi se kaasarin ja imusarjan välinen “bakeliitti” olla jostain halki ja vuotaa ilmaa suoraan imusarjaan. Toinen juttu, joka epätodennäköinen, mutta kannataa tarkistaa, kun osat irti, on imusarjan ja sen pakosarjan pienen putken välinen seinä, että se on ehjä. Ainakin vanhusätkässä pieni ruostereikä tässä seinämässä aiheuttaa samantapaista ongelmaa, tosin vanhuksessa on 1-kurkku kaasari.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Lievä dyane rojesksti #165325

    Moro !!
    Pelittää täällä Rysselin palomuurienkin takana.
    Hauska kuva tuo oikealta takaa läpi tinskun otettu, tuli mieleen lause “vetää kaikista ovista ja vähän nurkistakin”
    Hyvää jälkeä siitä tulee, tsemppiä vaan !!
    Lasse

Esillä 15 viestiä, 316 - 330 (kaikkiaan 756)