Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Nyt tätä alkaa tarvita.
LasseMoro !!
Pieni korjaus, ei tuo tuontierä vuonna 67 ollutkaan kuin 5 pakua.
Hienoa että niistä ainakin kolme on vielä olemassa.
Tästä saa joku hienon projektin !!
Omasta peojektistani löytyy juttua täältä foorumista Zeus-pakun nimellä. Valitettavasti kuvalinkit ei enään toimi. 😉
Lasse, se Zeus-pikkuveljen rassaajaMoro !!
Harvinaista herkkua. Mun projektin isosisko, yksi numero pienempi valmistenumero kuin mulla.
Näitä tuotu aikanaan 9 pakun erä.
LasseMoro !!
Voishan tuolla poiketa Ranskan kansallisesta palatessa, jos ajelisi ruattin kautta takaisin.
LasseMoro !
Mukavan vieraanvaraisia nuo ruotsalaiset, kun ihan mökkejäkin saattaa olla tarjolla.
🙂
Nettisivun mukaan ei näytä mökkejä olevan tarjolla.
LasseHyvä Jasu !!
Oot kyllä aika mestari !!
:))
LasseMoro !
Tuo ääni syntyy jarrukengän ja jarrurummun kosketuksessa jarrua painaessa. Syy voi olla jarrukengän liinan päädyn jyrkkä kulma. Mutta tuo on vähän sellainen ominaisuus ennemminkin kuin vika. :))
LasseMoro !!
Arvelisin Teemu Eerolalla ainakin olleen näppinsä pelissä, hänhän on ansiokkaasti tehnyt Korjausoppaan ja päivittänyt sen vissiin kahdestikkin ajan tasalle. Tuota viimeistä versiota on edelleen Killan Clubshopissa jäsenille myynnissä.
LasseMoro !!
Tuo lienee varaosanumero.
LasseMoro !!
Ennenkuin enemmän jumppaat, tarkista ihmeessä venttiilinvälykset.
LasseMoro !!
Em. Lisäksi. Onkohan venttiilin välykset säädetty 0,20mm viimeaikoina ?
Säätämättömät venttiilit voi kuumana kantaa ja tyhjäkäynti aaltoilee ja lähtee hetken seisomisen jälkeen huonosti käyntiin. Tyypillinen vika Dyanessa, kun hankala säätää.
LasseMoro !!
Minulla on Azu vm62 18hp koneella ja 12v sähköillä tainnuttanu kaksi 123unia. Korjaamiseksi suositeltiin ottaa yhteyttä myyneeseen liikkeeseen (Franzose). Kirjoitin kuitenki emailin suoraan valmistajalle ja he pyysivät lähettämään suoraan sinne kuitin kopion kera.
Ensimmäinen oli alle 1v vanha ja piirikortti vaihdettiin takuuseen, postimaksujen osuutta en enään muista.
Toinen (ei sama) oli yli vuoden vanha ja piirikortin vaihto maksoi 80€.
Ekalla kerralla puutumisen syy lienee löysässä ollut laturin virtakaapeli, toisen kerran syytä en ole saanut selville.
Muutenkaan tuo A79/0 kone ei toimi hyvin tuon sytkän kanssa vaikka asetusnappula on oikein valittu. Vanhusten vaelluksen alussa palasin vanhaan kärki-konkka systeemiin ja meno alkoi maittaa entisen tahmailun sijasta.
Muissa meidän sätkissä (2klp Ami8 ja 1kpl visa koneet) toiminta on ollut moitteetonta.
Varalla on toki aina vanha systeemi, paitsi visakoneisessa toinen 123, mukana rikkoutumisen varalta. Mutta ennenkin ennen elektronista oli kyllä kärjet, konkka ja kärkikotelo varalla mukana.
Nämä minun kokemukset ko. Värkistä.
T. LasseMoro !!
Visan siivapyörässä on kierre siinä keskireiässä, johon tuo kuvan kierretappi kierretään ja se painaa kampiakselin päätä vasten irroittaen propellin.
LasseMoro !!
Minulla on pari kuljetusliike kontaktia, toinen vienyt autoja eurooppaan edullisesti täyte kuormana.
Jos kiinnostaa lähetä yv:tä, en tänne ala julkisesti esille laittamaan.
LasseMoro !
Kiva tietää, että joku korjaa. 🙂
Olis vanhuksen pimentämä evo kans hoitoo vailla.
Ei oikein tunnu vanhuksen koneessa pelittävän tuo 123.
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit