Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moro !!
Tampereen jaos aikanaan teetti noita “hyväksyttyjä” kolmio rautoja ja allekirjoittanut ne hitsaili sätkiin kiinni. Muistaakseni niitä on vielä treen jakarilla varastossa, joten otappa häneen yhteyttä. Rauta tulee ikkunan nurkan kaaren ja katonreunan ja poikkitangon nurkkaan. (hankalasti sanottu 😳 )
Mielestäni kannattaa laittaa rulla lattianrajaan, esim penkin kiinnityspisteen taakse, näin saa neljännen kiinnityspisteen vöille. Ainoa hankaluus on löytää riittävän pitkät vyöt.
LasseAnteeksi nyt vaan, mutta en ymmärrä mikset vaihda sitä 123:sta kärkiin, sehän on puolentunnin homma.
LasseSiinä se sitten onkin pojista viimeinen elonmerkki euroopan mantereelta 😮
http://www.touaregtrail.be
sivulta löytyy matkapäiväkirja, jossa ei vielä mainita pojista mitään, jospa olisi “no news, good news” 8)
LasseMoro !!
Kommenttini arpajaisvoitosta ei ollut missään nimessä moite tai kritiikki Remieren kunnostajia kohtaan, joille todella nostan hattua ja olen valmis ehdottamaan kolminkertaista haa-huutoa !!
Kommentti oli lähinnä huoli tulevasta, kuten Olli edellä kuvaili.
Kannustusta ja voimia tekijöille ja avustavaa kättä voin tarjota, jos jotain osia täältä euroopan päästä tarvitaan.
LasseHienoa työta !! 😆 Jälkeä syntyy !!
Kannattaa käyttää sitä runkoa “jiginä”, kun alat lyömään kasaan, siinähän on mitat jo kohdallaan ja helpottaa sitten korin asentamista paikalleen. Älä unohda sitä korin ja rungon väliin tulevaan tiivistenauhaa, jos/kun mittailet sopivuutta 😳 sehän nostaa koria hiukan ylöspäin.
LasseMoro Toppo !!
Mulla on pikku-pakussa 18hp kone, tavallinen kytkin ja keskipakokytkimelle tarkoitettu kaasari ja hyvin pelaa. Ainut ero on, kuten Mustahattuinen jo mainitsi, että kierrokset putoaa hitaammin tyhjäkäynnille.
LassePieni päivitys !!
Äsken lähetin säätietoja yöksi tekstarina ja tuli vastaus:
Kohta Lyon, sataa ja pilkkopimeää, muuten ok.
pojat on edennyt hyvin reilussa 8 tunnissa jo 700 km. 🙄
LasseMoro !!
Tänään oli sitten poikien lähtö edessä. Ensin käytiin kunniakäynti paikallisen Citroenliikkeen edessä ja sitten ajettiin Brysselin naapurikuntaan Tervureniin, josta Afrikkamuseolta lähtö tapahtui, pojat kävi hätäsesti näyttelyssä tutustumassa mikä matkalla tulee vastaan 😆
Sää oli sateinen, mutta tunnelma katossa ja paljon väkeä saattelemassa matkalaisia. Klo 12 lähtö koitti ja edessä ensimmäinen etappi 1360km Barceloonaan, Luxenbourgin, Ranskan ja Espanjan pohjoisosan halki, aikaa matkaan on annettu 24h ja laiva Marokon Tangeriin lähtee huomenna su klo 14.
Oheisten linkkien takana vähän lähtötunnelmien kuvia:
https://fotoalbum.web.de/gast/lasse.suhonen/Lassen_kuvat
Matti Syyrakin ottamia kuvia:
http://www.jaanu.net/matti/tt2008
Terveisin sateisesta Brysselistä Lasse9.0 on ami8/dyanessa olleeseen koneeseen ja siinä nokka-akselikin erilainen. joten 8,5 on normaali kutosen (ak2) moottoriin.
lasseJep, oli benspumppu lakannut toimimasta. Juha soitteli illalla Bremenin liepeiltä johon jäivät yöksi. Tänään tulevat Brysseliin ja huomenna sitten alkaa kiri kohti Barceloonaa (1360km), johon matkaan aikaa on annettu 24h. Kivaa BB touhua, kun ei tarvi olla sisällä 😆
LasseÄsken tuli viesti: Vaihdetaan bensapumppua Fynillä…
LasseMoro !!
Poijjaat on matkalla Ruotsin halki ja oli matkalla pasahtanut tuulilasi rikki.
Yrittävät saada uuden etelä-ruotsissa tai tanskassa.
LasseOnhan se hyvä, että on uusi arpajaisvoitto valmistumassa !! 😆
LasseMoro !!
Ainakin rysselin kirjeenvaihtaja on valmiina ja saattelee pojjaat matkaan lauantaina Afrikkamuseolta.
8) LasseMoro !!
Kysyisin vielä mustahattuiseltamieheltä, mistä tietää kumman puolen sytys merkistä lähtee, tai sytytyshän lähtee aina molemmille, mutta kummassa puolessa on puristustahti sytystysmerkin kohdalla ??
Ja vielä voiko sytytyksen puolen päätellä jostain ilman venttilikoppien poistamista ?? (Olisi paljon helpompi homma 😉 )
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit