Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moro !!
Olihan siitä kait puhettakin joskus, mutta ei jää kaikki hönöpäiten mieleen 😳
Eli männäntapin halkaisija on sama ??
LasseMoro !!
Nykyisessä tilanteessa, kun Nyytiset tulee harvemmin, niin mainota luettavaa kun se aina onkin, ei se palvele nopeampaa tiedottamista killan asioista. Kannatan aktiivisen uutispalstan perustamista, jossa asioista voisi kirjoittaa vaikka vähän kevyemmin kuin Nyytisessä. Onhan täällä tapahtumakalenterikin ja aina tapahtuman jälkeen joku tapahtuman vastuuhenkilö yleensä tekee pienen raportin tapahtumasta, miksei näin voisi olla myös raadin järjestämissä tapahtumissa ?
Kyselee LasseMoro !!
En ymmärrä mitä salamyhkäistä on yhdistyksen hallituksen julkaisemisessa weppisivulla, nämä julkiset tiedothan saa esim. yhdistysrekisteristä maksamalla 1eur maksun, sieltä löytyy täydelliset nimet ja osoitteet.
Killan osalta tosin päivitys on ollut hitaanlaista ja ainakin viime kevätkokouksen alla virallisessa rekisterissä oli vielä vanhat raadinjäsenet.
LasseMoro !!
Jos muistan oikein, lokasuojien muotit oli joskus myynnissä/lahjoitettevana ja muistaakseni rauman ympäristössä ?? ehkä joku muistaa tarkemmin. Jos sais vanhat muotit, niin olisi kait paljon helpompi alkaa tekemään uusia muoviosia.
LasseMoro !!
Olen kiinnostunut rummuista ja kengistäkin, jos ne on uudet, mikä on hinta ja miten ne saisit toimitettua Treelle, Linnainmaalle ??
LasseMoro Teemu !!
Tuli mieleeni kysyä, onko isälläsi ollut joskus rättäri ??
Varmaan hassu kysymys, mutta Leppänen ja Espoosta, niin tuli sellanen dejavu olo. 😆
LasseMoro !!
Olen kiinnostunut rummuista, mikä on hinta ja miten ne saisit toimitettua Treelle, kun itse olen täällä “veden” toisella puolella, mutta pakuprojektini Treella.
LasseMoron !!
Eilen putkahti postiluukusta Belgian Huppel-kerhon lehtinen, jossa oli raportti ICCR kokouksesta Italiasta ja osiossa jossa keskustellaan “vuoden tapahtuma” tuen saajasta todettiin, että Puola on ilmoittanut halukkuutensa järjestää 20. kokous vuonna 2013.
Kokouskaupunki tulisi olemaan Torun, Puolassa.
Mielenkiintoinen asia suomalaisten kannalta. Rapotissa ei mainittu mitään suomalaisten ehdokkuudesta, liekö meillä ollut edustajaa ko. kokouksessa ??
LasseMoro !!
Laitappa kuva tai piirros, mielenkiintoinen vaihtoehto korja vanhat jumittuneet, jos säätö ja kiristys eri systeemillä.
LasseMoro !!
Mielestäni kannattaa ehdottomasti vaihtaa se haarukka, vaijerin jatkaminen on mielestäni vaivan siirtämistä ja vika jää paikoilleen ja vielä paikkaan, joka on hankalasti korjattavissa. Vetari irti ja jarrulevy pois, saattaa lähteä, jos irottaa jarrupalat (tästä ei kokemusta), jos ei lähde, niin sitten on irroitettava jarrusatulakin.
LasseMoro !!
Kummalta tuntuu, että laakeriholkki olisi pyörähtänyt omia aikojaan. Epäilen kanssa, että jotain vikaa pitää olla myös kammessa.Vastaan on tullut kolarisätkän moottori, jossa vauhtipyörän pysähtyminen kytkinkopan hajotessa oli vääntänyt koko kammen kieroksi, eli kampi oli vielä pyörahtänyt vähän, kun vauhtipyörä oli jo jumissa. Siitä koneesta ei pystynyt käyttämään kuin lohkon, kaikki muu oli enemmän ja vähemmän pilalla/kierossa. Mutta jos lohko ja tappi on ok, niin mielestäni silloin lohkon voi käyttää, joka oli kai kysymyksesi 😆
LasseKyllähän vaipan pituudella on oleellinen merkitys, säätöhän tapahtuu haarukan vaijerinkiinnityksen ja vaipan yläpään välillä. Jos vaippa on lyhyempi pitää muttereita kiertää pidemmälle. Vertaappa vaipan pituutta vanhaan vaijeriin.
LasseBon courage !! niinkuin täkäläisittäin sanottais eli Tsemppiä !!
Kuvat näytti ihan hyviltä ja uuden korin hankinta näytti tarpeelliselta 😕
etenne kyllä homma ihan eri tavalla. Jos meinaat kunnolla tehdä, kannattaa harkita ja jopa laskea taloudellisesti, kannattaisiko ostaa uusi runko, ainakin jos vanhassa on paljon hitsaushommia. Uusi runko nopeuttaa projektia tosi paljon, toki sekin pitää maalata ja massata 😳 .
LasseAmi 8:ssa on muistaakseni suora keppi laatikosta ylös ja sätkässä se on mutkallinen, mutta tämän eron kyllä huomaa heti. Eli vaihda se nelkun keppi amin kepin tilalle. Puhun nyt vaihteistosta ylös tulevasta mustasta kepistä, joka kiinnittyy vaihteiston päässä booritettuun karaan ja yläpäässä sisään kabiiniin menevään vaihdevipuun.
Lassehyvältä näyttää !!
😆
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit