Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moro Töppo !!
Mun AK (04/67)koneessa ei ollut paperia vanhassa asennuksessa ja uudestaankin kasasin liiman kanssa, kuten Zeuspakun kuvasarjan kuvastakin voit todeta. Muistaakseni ei mun täydellisessä tiivistesarjassa edes ollut paperitiivistettä mukana, milloin lie jätetty pois.
Joten pilalla se sun kone on, myy mulle, eihän siitä paljon noin viallisesta maksaa voi, mutta kyllä nyt aina pulla kahveet tuontipalkkaa…
😈
Lasse2cvjimmi arvas ihan oikein.
Huovan tehtävänä on imeä tietyissä tilanteissa imusarjan alapuolella olevasta reiästä ulos valuva bensa estäen sen liuottamasta öljyjä ja likaa koneen lohkosta ja valuttamasta näin päästöjä ympäristöön. Ainoastaan siis bensa höyrystyy siitä huovasta ilmaan, päästö toki sekin. Tuli muistaakseni samaan aikaan kuin muuttui muoviset “ilmapellit”, tuli häiriösuojatut tulpanhatut (merkattu jopa tyyppi saksalaisessa rek.otteessa lisäehtoihin) ja kuminen pohja siivapyörään. Kaikki nämä ympäristö asioita, eli päästöt ja melu, joita siis kolme viimeistä.
LasseMoro Hannu ja hyvää jälkeä !!
Muutama kysymys, kun itsekkin jo suunnittelen zeuspakun tulevaa maalausta.
1. Veditkö maalin itse ja paljonko kokemusta ennestään 😛
2. Oliko maali uusia vesiliukoisia ja jos oli, miten käyttäytyy vanhaan verrattuna 😯
3. Paljonko teit pohjatöitä ja oliko alla monia kerroksia vanhoja värejä ja miten nämä käyttäytyivät esim. pohjia tehdessä 😳
4. Jos teetit toisella, uskallanko kysyä hintaluokkaa ?Omassani kun on ainakin kaksi maalausta alkuperäisen päällä 👿 ja olen miettinyt maalautanko suomessa vai täällä belgiassa.
Jo maalausta suunnitteleva pakun osakasan omistaja Lasse 8)
Hienoa !! Hienoa !!
Tipahti postiluukusta eilen, mahtava paketti 😯 on taas koostettu vaivoja säästämättä . KIITOS !! osallisille. 😉
LasseHyvä Irma, olet toiminnan henkilö !!
Paikka on upea ja sauna uskomattoman hyvä, kertakaikkiaan mahtava paikka !!
LasseNo niimpä pyrskähti, ei ole sinun syys, Hantta.
Laskin juuri ettei tarvita kuin 9 eri kirjoittajaa, niin jo viheltää adminin pilli.
Ehkä puhdistavaa keskustelua olisi hyvä sallia tällä palstalla, ettei jäis toi “puhdistaminen” vain pöytäkirjojen tasolle raadin sisällä.
Minusta on reilua puhua oikeista asioista oikeilla nimillä.
LasseMoro !!
Jätä vaan taakse vanhat, jos tarvii vaihtaa ilmoittaudun talkoisiin, eli tuen Jasun mielipidettä.
LasseVoi Voi !!
Ei tollasia rojekteja kyllä tarttis mukavalle ihmiselle koitua, vaan kait ne ikävätkin vaan on läpi vedettävä.
Soonninkun äitee mulle sano maailmaan laitaessaan: ” Muista poikani, aina saa jotain, jos ei muuta niin elämänkokemusta ja toisekseen jokainen kelpaa johonkin, jos ei muuta niin varottavaks esimerkiks “
Saat itte valita kumpi ny suhun paremmin sopii 😆
Voimia !!
LasseHienoa !!
Jaksat kyllä melkoisella pieteetillä rakentaa Amia !!
No onhan tunnustustakin työlle tullut 😀
Odotan mielenkiinnolla kasauksen jälkeisiä kuvia.
Suunnittelen muuten Retromobilen keikkaa Pariisiin helmikuun 9 pvä, jos jotain “herkkää” vielä puuttuu 😀
LasseMoro !!
Täältä belgiasta löytyis, mutta ehtiikö toukokuun lopussa ??
LasseWow !! 😯
Upeeta työtä !! Onnittelut !!
Lasseha haa !! viikon paras bongaus !!
😆
LasseMoro !!
Varaosakirjassahan on yleensä mainittu kk ja vuosi, mihin asti/mistä asti ko. osa on käytössä. Ranskaksi asti = jusque ja alkaen = depuis.
Ylemmän kuvan kohdalla viitataan taulukkoon sivuilla 40-41 alemman kohdalla sivuun 34, liekö siellä tarkempi kuvaus missä malleissa on ko. lootia käytetty.
Kannattaa pitää mielessä, että 50 luvulta alkaen suomessakin tehtiin “kutoset”, eli vaihdettiin vanhempaan kärryyn uudempaa/tehokkaampaa tekniikkaa kuten nelkkuja on kutoistettu.
8)
LasseKiitos tarjouksesta, otetaan mittoja 😕
Meillä saa muutenkin poiketa ja yösijaakin löytyy ja jääkaappiin saa koodin, jos tarvis, ja autotallipaikka alle 170cm autolle kans.
Tervetuloa !!
LasseKyllä se 40PICS raatokin kiinnostaa, mikähän olisi hinta.
Onko siinä muuten kiinnityslaippa 90asteen vinkkelissä sarjan putkiin vai noin 45asteen vinkkelissä ?
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit